Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin nostettua tasoani?

Vierailija
04.02.2024 |

Toivoisin, että tasoni parisuhdemarkkinoilla olisi seuraava:

- työssäkäyvä

- urheilullinen ja timmi

- täysijärkinen ja mieleltään terve

- elämänhallinta kondiksessa, ei pikavippejä/tuhlailua yms

- itsestään huolehtiva ja huoliteltu

- mielellään lapseton, mutta tästä voin joustaa.

Oma tasoni ei kuitenkaan tuohon riitä, vaikka minulla onkin nuo ominaisuudet (treenaan aktiivisesti, käyn töissä, ei diagnooseja, olen siisti, omistusasunto ja hieman sijoituksia on, ei lapsia). Miten tasoaan siis saisi nostettua? Selkeästi tason nostamiseen ei riitä se, että minulla on ne ominaisuudet joita toiselta toivoisin. Osa naisista minusta kuitenkin kiinnostuu, ei kuitenkaan sellaiset joilla olisi samat ominaisuudet ja elintavat kuin itsellä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat täällä jankkaamisen ja menet vaikka sukeltelemaan jään alle. 

Vierailija
2/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tasolla olet nyt ja missä luokassa? Tarvitset vain xp:tä päästäksesi seuraavalle tasolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamalla tasosta jankkaaminen.

Vierailija
4/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vain voi olla oma itsensä? Mä en käsitä tätä tasohöpinää. Ikään kuin ihminen olisi joku arvioitava kapine, joka joko kelpuutetaan tai heitetään roskiin.

Vierailija
5/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko meni viikonloppu neljän seinän sisällä nysvätessä ilman sosiaalisia kontakteja

Vierailija
6/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia muitakin tämä saattaa mietityttää, vinkit ja ehdotukset otetaan vastaan. Ilkeä ja rankka käsky, itse toivoisin että menisit ulos reippailemaan ja haukkaamaan raitista ilmaa.

Vierailija
7/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vain voi olla oma itsensä? Mä en käsitä tätä tasohöpinää. Ikään kuin ihminen olisi joku arvioitava kapine, joka joko kelpuutetaan tai heitetään roskiin.

Henkisen tason ymmärrän. On pidemmän päälle turhauttavaa keskustella jonkun kanssa joka pohtii samoja asioita kuin itse 20v sitten, ja jonka kanssa ei voi jakaa mitään.

Vierailija
8/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia muitakin tämä saattaa mietityttää, vinkit ja ehdotukset otetaan vastaan. Ilkeä ja rankka käsky, itse toivoisin että menisit ulos reippailemaan ja haukkaamaan raitista ilmaa.

Mietityttää vain muutamaa pakkomielteistä jankkaajaa.. 

Vierailija
9/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettamalla tasosta jankkaaminen.

En ole nähnyt asiasta keskusteltavan tällä twistillä. Aiemmat keskustelut (en ole itse tehnyt näitä kaikkia vaan usein seurannut kiinnostuneena) on aloitettu virheellisesti väittämällä, että timmit ja elämässään pärjäävät olisivat omaa tasoa vain siksi, että itse on timmi ja elämässä pärjäävä. Keskustelut ovatkin silloin keskittyneet siitä huomauttamiseen, että ihminen on samaa tasoa niiden kanssa, jotka hänestä kiinnostuvat. Jos saa vain yhtä tasoa, niin silloin on itse sitä tasoa.

Nyt tuo fakta on pöydällä ja voidaan keskittyä itse asiaan. Miten joko parantaisin omaa tasoani tai saisin pakotettua itseni pitämään nykyisestä tasostani?

Vierailija
10/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka puhuu tasoista on lähtökohtaisesti red flag.

Vierailija
11/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla hurmaava ja sosiaalisesti kyvykäs sekä mielenkiintoinen keskustelija.

Vierailija
12/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ikäluokassa tässä ollaan ja mistä ikäluokasta olet kiinnostunut?

Vierailija
13/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hyvä. 😄

Vierailija
14/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte tein niiku pohojalaaset. Hyppäsin pöyrälle ! HILI-RIMPSIS ! Nymmoon korkiammalla !

Vierailija
15/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittajalla on kaikki listaamansa ominaisuudet, puuttuuko häneltä terve itsetunto?

Vai onko niin että luulee etsivänsä tuollaisia ominaisuuksia mutta oikeasti se ei olekaan riittävää, ja siksi hänkään ei tarjoa suhteeseen mitä toiselta odottaa? Toki henkisiä ominaisuuksia AP ei vaatinut, muita kuin että ei ole diagnooseja mielenvikaisuudesta, joten siinä voi olla se erottava tekijä.

Vierailija
16/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 1. Lopeta vauvapalstalla roikkuminen

Numero 2. Lopeta vauvapalstalla roikkuminen

Ja sitten se tärkein:

Numero 3. Lopeta vauvapalstalla roikkuminen äläkä koskaan mainitse sanaa "taso" jos et tarkoita keittiön työtasoa.

Vierailija
17/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tasolla olet nyt ja missä luokassa? Tarvitset vain xp:tä päästäksesi seuraavalle tasolle. 

Olen noin tasolla 3, kun katsotaan tasoja 1-10. Itselläni on piirteet, jotka ovat tyypillisiä tasolle 5-6, ja sellainen riittäisi minulle.

Tarkoitatko, että kokemusta hankittaisiin nykyisestä tasosta, ennen kuin pyrin siirtymään tasolle jonka haluan? Se voisi auttaa... Mutta tuntuu vaikealta viehättyä omasta tasosta.

Vierailija
18/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittajalla on kaikki listaamansa ominaisuudet, puuttuuko häneltä terve itsetunto?

Vai onko niin että luulee etsivänsä tuollaisia ominaisuuksia mutta oikeasti se ei olekaan riittävää, ja siksi hänkään ei tarjoa suhteeseen mitä toiselta odottaa? Toki henkisiä ominaisuuksia AP ei vaatinut, muita kuin että ei ole diagnooseja mielenvikaisuudesta, joten siinä voi olla se erottava tekijä.

Se olisi riittävää. Huoliteltua ja timmiä naista on vaikea löytää - puhumattakaan huolitellusta ja timmistä naisesta, jolla on myös muut luettelemani ominaisuudet. Tietenkin myös luonne on tärkeä, mutta menee mielestäni selväjärkisyyden/ongelmattomuuden piikkiin.

Vierailija
19/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala bodaamaan ja osta kallis puku ja hieno auto niin kyllä naiset huomaa.

Vierailija
20/55 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ikäluokassa tässä ollaan ja mistä ikäluokasta olet kiinnostunut?

Alle keski-ikäisistä puhutaan. Alarajani on 20 vuotta, mutta minulle sopisivat myös omanikäiset (esimerkiksi 39-vuotiaat) naiset, jos heillä olisi kuvaamani ominaisuudet.