Miten saisin nostettua tasoani?
Toivoisin, että tasoni parisuhdemarkkinoilla olisi seuraava:
- työssäkäyvä
- urheilullinen ja timmi
- täysijärkinen ja mieleltään terve
- elämänhallinta kondiksessa, ei pikavippejä/tuhlailua yms
- itsestään huolehtiva ja huoliteltu
- mielellään lapseton, mutta tästä voin joustaa.
Oma tasoni ei kuitenkaan tuohon riitä, vaikka minulla onkin nuo ominaisuudet (treenaan aktiivisesti, käyn töissä, ei diagnooseja, olen siisti, omistusasunto ja hieman sijoituksia on, ei lapsia). Miten tasoaan siis saisi nostettua? Selkeästi tason nostamiseen ei riitä se, että minulla on ne ominaisuudet joita toiselta toivoisin. Osa naisista minusta kuitenkin kiinnostuu, ei kuitenkaan sellaiset joilla olisi samat ominaisuudet ja elintavat kuin itsellä.
Kommentit (55)
Olet ehkä lyhyt, rumahko tai mitäänsanomattoman näköinen, vaikka pidätkin kunnostasi ja oletetusta kelpoisuudestasi huolta. Lisäksi ihmisten luokitteleminen tasoihin i.. diootin keskiluokkaisen asteikolla on ainakin mulle totaalinen NEVER.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tasolla olet nyt ja missä luokassa? Tarvitset vain xp:tä päästäksesi seuraavalle tasolle.
Olen noin tasolla 3, kun katsotaan tasoja 1-10. Itselläni on piirteet, jotka ovat tyypillisiä tasolle 5-6, ja sellainen riittäisi minulle.
Tarkoitatko, että kokemusta hankittaisiin nykyisestä tasosta, ennen kuin pyrin siirtymään tasolle jonka haluan? Se voisi auttaa... Mutta tuntuu vaikealta viehättyä omasta tasosta.
Hyissaatana että on kylmäävän karmaisevaa tekstiä! Ongelmasi ei todellakaan ole mikään "taso" vaan kertakaikkinen tunnekylmyys ja ääliömäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Ala bodaamaan ja osta kallis puku ja hieno auto niin kyllä naiset huomaa.
Harrastan jo saliurheilua ja olen hoikka, mutta myös voimaa on jos tarvitaan. Minulla on nyt toimiva Nissan. Auto olisi turhan iso sijoitus, jos ei tuotakaan toivottua lopputulosta. Hyvää pukua voisin alkaa käyttämään, kokeillaan... Nytkin on asuna on usein siisti ja asiallinen kauluspaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan jo saliurheilua ja olen hoikka, mutta myös voimaa on jos tarvitaan. Minulla on nyt toimiva Nissan. Auto olisi turhan iso sijoitus, jos ei tuotakaan toivottua lopputulosta. Hyvää pukua voisin alkaa käyttämään, kokeillaan... Nytkin on asuna on usein siisti ja asiallinen kauluspaita.
Sun tapasi puhua edes autosta jonka pitäisi tuottaa toivottu lopputulos on niin yököttävä, että en todellakaan ihmettele että se ihana daami on ulottumattomissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tapasi puhua edes autosta jonka pitäisi tuottaa toivottu lopputulos on niin yököttävä, että en todellakaan ihmettele että se ihana daami on ulottumattomissasi.
Mitä tarkoitat? En sanonut, että sen pitäisi tuottaa lopputulos. Sanoin, etten oleta pelkän auton tuottavan toivottua lopputulosta, ja juuri siksi se olisikin riskialtis sijoitus.
Monia naisia mittava auto kuitenkin saattaisi houkuttaa, koska se viestii turvatusta elämästä ja antaa miehen olemukselle ryhtiä. Ei ehkä kuitenkaan niin paljon, että kannattaisi ostaa uutta autoa sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tasolla olet nyt ja missä luokassa? Tarvitset vain xp:tä päästäksesi seuraavalle tasolle.
Olen noin tasolla 3, kun katsotaan tasoja 1-10. Itselläni on piirteet, jotka ovat tyypillisiä tasolle 5-6, ja sellainen riittäisi minulle.
Tarkoitatko, että kokemusta hankittaisiin nykyisestä tasosta, ennen kuin pyrin siirtymään tasolle jonka haluan? Se voisi auttaa... Mutta tuntuu vaikealta viehättyä omasta tasosta.
Hyissaatana että on kylmäävän karmaisevaa tekstiä! Ongelmasi ei todellakaan ole mikään "taso" vaan kertakaikkinen tunnekylmyys ja ääliömäisyys.
Kuinka niin? Taso on yleisesti parinmuodostuksessa käytettävä teoria. On valheellista väittää, että tasoja ei ole: parhailla ominaisuuksilla varustetut eli korkeatasoiset ovat eri tavalla suosittuja kuin muut. Mitä korkeammalla olet, sen helpompaa parinmuodostuksesi on. Tämä on monta kertaa todettu ja hyväksi havaittu.
Ja oman tasoisten kanssa harjoittelisin yhteisymmärryksessä: ei mitään vakavaa. He eivät kuitenkaan ole tyyppiäni, vaikka se saattaisi parantaa itsevarmuuttani muidenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vain voi olla oma itsensä? Mä en käsitä tätä tasohöpinää. Ikään kuin ihminen olisi joku arvioitava kapine, joka joko kelpuutetaan tai heitetään roskiin.
Jos ei kelpaa kenellekään omana itsenään niin kyllä silloin pitää nostaa tasoaan.
Ihminen on kokonaisuus hyvine ja huonoine puolineen. Ei hyllykkö monine tasoineen. Pystyisitkö näkemään ihmiset ilman tuota tasovaatimusta ja parisuhde odotuksia? Silloin voisit huomata, että mitä muuta kiinnostavaa löytyy kuten huumori, arvot, hyveet, keskustelutaidot, harrastukset ja kiinnostukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kommenttihan oli vitsi... Tämä ei ole tietokonepeli. Kuka tosissaan ajattelee olevansa ihmissuhteissa jollain numerotasolla ja haluaa harjoitella väheksymillään ihmisillä, jotta pääsee seuraavalle tasolle? Juttusi kuulostavat psykopaatin puheilta.
Ei kai tuo lista ole kohtuuton, mun mielestä ihan bare minimum.
Vaikka rakastuisikin ihmisen persoonaan niin aika vaikea lähteä esim. perheen perustamista miettimään jos ihminen ei käy töissä, ei pidä huolta itsestään, vaikeita mt-ongelmia tms. Ei ole kyse pelkästään jostain tasosta vaan siitä minkälaisen ihmisen kanssa on järkevää miettiä yhteistä tulevaisuutta ja perheen perustamista.
Se että miksi sinusta ei kiinnostuta, siihen en osaa vastata, kai se on sitten persoonasta ja ulkonäöstä kiinni, ei vain ole löytynyt sopivaa. Kuvailemiasi ihmisiä on kuitenkin tuhansia suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kommenttihan oli vitsi... Tämä ei ole tietokonepeli. Kuka tosissaan ajattelee olevansa ihmissuhteissa jollain numerotasolla ja haluaa harjoitella väheksymillään ihmisillä, jotta pääsee seuraavalle tasolle? Juttusi kuulostavat psykopaatin puheilta.
Todellakin psykoa! Ihan kuin naiset tosiaan olisivat tietokonepelin kerättäviä pisteitä. Kun saat x pistettä voit siirtyä seuraavalle tasolle. Taivas, toivottavasti, ja kuten ap itsekin on saanut kokea, kukaan nainen ei häneen haksahda.
Oletko päässyt naisten, joilta kuvailemasi piirteet löytyvät, kanssa treffeille? Toisin sanoen, koetko että homma tyssää ylipäätään kontaktin luomisessa/treffeille pääsyssä vai tuleeko haluamiltasi naisilta pakit vasta silloin kun pitäisi alkaa miettiä parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? En sanonut, että sen pitäisi tuottaa lopputulos. Sanoin, etten oleta pelkän auton tuottavan toivottua lopputulosta, ja juuri siksi se olisikin riskialtis sijoitus.
Monia naisia mittava auto k
Eli jos auto olisi riskitön sijoitus ja tuottaisi takuuvarman lopputuloksen, eli naisen, ottaisit sen. Ja sinulle tällainen nainen joka autoon ihastuu, olisi sinulle sopiva kumppani? Ai niin, ei olisikaan koska lyyli oliskin vaan astinlauta seuraavalle tasolle. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Taso on yleisesti parinmuodostuksessa käytettävä teoria. On valheellista väittää, että tasoja ei ole: parhailla ominaisuuksilla varustetut eli ko
Ihan oikeastiko luulet, että kukaan, yhtään kukaan nainen lähtisi tuollaiseen "suhteeseen"?
Eka treffeillä kertoisit: "Olet oman tasoiseni eli et ollenkaan tyyppiäni. Haluan tässä vaan yhteisymmärryksessä harjoitella, että voin nostaa tasoani".
Onnea vaan deittailuun.
Sun pitää vaan parantaa ulkonäköäsi, ei tämä sen kummempi asia ole.
En jaksa alkaa tästä aiheesta pitkää ohjeistusta kirjoittamaan, joten selvitä itse erilaisia looksmaxing toimenpiteitä, ja toteuta ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ikäluokassa tässä ollaan ja mistä ikäluokasta olet kiinnostunut?
Alle keski-ikäisistä puhutaan. Alarajani on 20 vuotta, mutta minulle sopisivat myös omanikäiset (esimerkiksi 39-vuotiaat) naiset, jos heillä olisi kuvaamani ominaisuudet.
Jos sulla ei flaksi käy, älä höpise ominaisuuksista mitä tahdot naisella olevan. Tarraa kiinni ekaan ikäiseesi eronneeseen. Lapsia on varmasti, mutta jotain tsäänssiä sullakin olisi.
Kruisin Tomppa käyttää valepohjallisilla korotettuja kenkiä ja hyvin sillä tuntuu menevän.