Miten saisin nostettua tasoani?
Toivoisin, että tasoni parisuhdemarkkinoilla olisi seuraava:
- työssäkäyvä
- urheilullinen ja timmi
- täysijärkinen ja mieleltään terve
- elämänhallinta kondiksessa, ei pikavippejä/tuhlailua yms
- itsestään huolehtiva ja huoliteltu
- mielellään lapseton, mutta tästä voin joustaa.
Oma tasoni ei kuitenkaan tuohon riitä, vaikka minulla onkin nuo ominaisuudet (treenaan aktiivisesti, käyn töissä, ei diagnooseja, olen siisti, omistusasunto ja hieman sijoituksia on, ei lapsia). Miten tasoaan siis saisi nostettua? Selkeästi tason nostamiseen ei riitä se, että minulla on ne ominaisuudet joita toiselta toivoisin. Osa naisista minusta kuitenkin kiinnostuu, ei kuitenkaan sellaiset joilla olisi samat ominaisuudet ja elintavat kuin itsellä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala bodaamaan ja osta kallis puku ja hieno auto niin kyllä naiset huomaa.
Harrastan jo saliurheilua ja olen hoikka, mutta myös voimaa on jos tarvitaan. Minulla on nyt toimiva Nissan. Auto olisi turhan iso sijoitus, jos ei tuotakaan toivottua lopputulosta. Hyvää pukua voisin alkaa käyttämään, kokeillaan... Nytkin on asuna on usein siisti ja asiallinen kauluspaita.
Tää taitaa olla provo tai ap jumalaton kitupiikki ja hyöty edellä -ajatteleva, laskelmoiva kitupiikki siis. Varmaan kauluspaitoja on se yksi.
Ap:lle on kymmeniä kertoja jo kerrottu, että vika on hänen tavassaan suhtautua naisiin ja ihmissuhteisiin. Hän ei sitä suostu uskomaan. Kuitenkin väittää olevansa "täysijärkinen ja mieleltään terve".
Lue tätä niin pitkään että ymmärrät. Tai jos et ymmärrä, niin älä ihmettele kun se lähestymäsi 10 000. nainenkaan ei lämpene.
Miehillä on aika helppoa nostaa tasoaan jo ihan sillä, että pukeutuu kivasti. Eli seuraa muotia sopivasti, ja pukeutuu nuorekkaasti, kengät on erityisen tärkeät, ei mitään Timppa-mokkasiineja, eikä koko ajan lenkkareita. Hiukset kivasti leikattu (siinäkin kannattaa seurata trendejä), jos on silmälasit, niin hyvännäköiset sellaiset.
Ja toki iloinen, rento ja sosiaalinen olemus on aina hyvä.
Ja sitten kannattaa katsella sellaisia naisia, jotka ovat ikäänkuin oman tason mukaisia. Ei kurkottaa missityyppejä taivaisiin, kuten valitettavan moni keskiverto mies tekee, sitten ihmettelee kun tulee aina pakit. Toki meillä kaikilla on tietyt ulkonäkökriteerit, mutta ei pidä sitten juuttua aina niihin, ihmisen luonne on tosi tärkeä. Tutustu ihmiseen kunnolla. Rehellinen katse peiliin, sitten nuo pikku ulkonäkö fiksaukset kuntoon + sosiaalinen käyttäytyminen, niin eiköhän sieltä kivoja naisia löydä.
Täytä ap se täysijärkisyyden ja mielenterveyden vaade ensin niin jo alkaa löytyä. Se, että täällä viihdyt samaa virttä veivaamassa ei kerro kummastakaan. Perystuen itsekritiikin tasoon tätä kriteeriä koskien, ulkonäkösikään on tuskin ihan sitä, mitä itse luulet.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vain voi olla oma itsensä? Mä en käsitä tätä tasohöpinää. Ikään kuin ihminen olisi joku arvioitava kapine, joka joko kelpuutetaan tai heitetään roskiin.
Hym...oikeasti kyllä ulkonäkö luokittelee ihmiset laatikoihin. Tätähän tekee lähes kaikki.
Eli tasoteoria on kyllä totta.
Esim raflassa kaunis nainen kyllä jakelee pakkeja kaikille ei komeille miehille. Ja usein hyvin töykeästi.
Toisin kuin moni tuntuu luulevan, niin kohtelen naisia ystävällisesti. En puhu naisille tasoista, teoria tuntuu olevan monille heistä vieras tai vaikea hyväksyä. Olen myös herrasmies - arkielämässä en kuitenkaan keskustele liian muodollisesti, vaan toimin luontevasti tilanteen mukaan. Olen säästäväinen, mutta en pihi; kilpailutan energiayhtiöt tarkkaan ja pohdin arjen hankintoja, mutta voin tarjota kahvin naisellekin.
Oman tasoni kesken olen jo suosittu, moni sellainen nainen on osoittanut kiinnostustaan. Kyse ei ole siitä, etten saisi ketään. Ainoastaan huoliteltuja ja urheilullisia naisia en tunnu kiinnostavan - tai jos kiinnostan, niin heillä on muita puutteita. Hieman alas pyöristetysti ikäni ei ole kovin kaukana 39-vuotiaasta ja haluaisin omanikäistäni seuraa.
Kun puhun harjoittelusta oman tasoni kanssa, tarkoitan sitä, etten väittäisi heille haluavani naimisiin vaan pidettäisiin juttu kevyenä ajanvietteenä. Osa täällä keskittyy moittimaan minua heppoisin perustein, osa on antanut hyviä vinkkejä. Kiinnitän jatkossa huomiota siihen että kengät, hiukset ja lasit ovat trendikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vain voi olla oma itsensä? Mä en käsitä tätä tasohöpinää. Ikään kuin ihminen olisi joku arvioitava kapine, joka joko kelpuutetaan tai heitetään roskiin.
Hym...oikeasti kyllä ulkonäkö luokittelee ihmiset laatikoihin. Tätähän tekee lähes kaikki.
Eli tasoteoria on kyllä totta.
Esim raflassa kaunis nainen kyllä jakelee pakkeja kaikille ei komeille miehille. Ja usein hyvin töykeästi.
Juuri näin. Lisään, et tasoissa väliä on hieman muullakin kuin ulkonäöllä. Esimerkiksi työtön ja yritysjohtaja liikkuvat eri tasoilla. Nämä asiat vaikuttavat parinmuodostukseen, ja niitä on turha kiistää. Korkeatasoiset kokevat deittimarkkinat eri tavalla kuin matalammalla tasolla olevat, ja se näkyy lukuisissa tosielämän tilanteissa.
Jos nuo asiat on kunnossa niin eikö silloin ole selvää, että ongelma on sinun luonteessa/persoonassa ja sitä onkin sitten vaikea muuttaa. Kannattaa muistaa, että yksikään nainen ei etsi katkeraa kusipäätä mieheksi. Monesti myös se oma kokemus omasta tasostaan voi olla todella paljon yläkanttiin.
1) Minulle olisi jo turnoff että voisit tapailla 39-vuotiaana miehenä 20v naista.
2) Timmit naiset puolestaan karttavat punkeroa miestä mutta punkero mies usein itkee fitnessmisun perään.
Haistan setämiehen ja opportunismin joka on kaukana omasta "tasosta".
ps. Hajusta tuli vielä mieleen että valitettavasti monet iäkkäämmät miehet tuoksahtavat eivätkä osaa esim. langata hammasvälejään. Sellainen proppujen ja kahvin sekoitus usein lemahtaa. Suosittelen siis suuvettä.
Vierailija kirjoitti:
1) Minulle olisi jo turnoff että voisit tapailla 39-vuotiaana miehenä 20v naista.
2) Timmit naiset puolestaan karttavat punkeroa miestä mutta punkero mies usein itkee fitnessmisun perään.
Haistan setämiehen ja opportunismin joka on kaukana omasta "tasosta".
ps. Hajusta tuli vielä mieleen että valitettavasti monet iäkkäämmät miehet tuoksahtavat eivätkä osaa esim. langata hammasvälejään. Sellainen proppujen ja kahvin sekoitus usein lemahtaa. Suosittelen siis suuvettä.
Ap puhui näköjään vielä noissa vikoissa viesteissä, että se ikä on "hieman alaspäin pyöristettynä" 39... Joku tässä nyt mullekin haiskahtaa ja lujaa.
No, onneksi ei sentään teinejä etsi. Mutta toivottavasti kukaan tai minkään "tasoinen" nainen ei tuon sedän kanssa lähde "harjoittelemaan" yhtään mitään.
hanki aivot