Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratkaisisit Suomen sinkkuongelman?

Vierailija
04.02.2024 |

Suomessa on paljon sinkkuja, jotka eivät kohtaa toisiaan/löydä seuraa. Miten ratkaisisit ongelman?

Itse haastaisin jokaisen seuraa haluavan sinkun pohtimaan omia kriteereitään. Onko se kumppanin pituus/paino/tulot/jne niin tärkeä asia?

Kehittäisin omia sosiaalisia taitojani. Olisin treffeillä kiinnostunut toisen asioista, enkä puhuisi pelkästään omista asioistani.

Kävisin tapahtumissa, joissa on muita ihmisiä.

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä haluavat naiset kertoisivat mistä heitä löytää.

Puhun nyt vain omasta puolestani ja varmasti muunkinlaisia naisia löytyy, mutta minä haluan seksiä vain mieheltä, johon olen luonut tunneyhteyden. Ja kun sopiva löytyy haluankin häntä paljon ja usein, mutta omalla kohdallani homma ei todellakaan toimi niin että olisi vain joku uusi tuttavuus torilla odottamassa. Ei edes vaikka tämä henkilö olisi todella hyvännäköinen.

Jep, kyllä seksiä (paljon) haluavia naisia on iso liuta, itseasiassa todellakin suurin osa! Mutta kukaan nainen (tai mies tai jotain siltä väliltä) ei halua HUONOA SEKSIÄ. Eikä varsinkaan tuntemattoman jörgenin kanssa. Jos vikisijä valittaa ettei naiset halua seksiä, hän ei ole koskaan onnistunut harrastamaan hyvää seksiä naisen kanssa. Eli paras katsoa ihan sinne peiliin. :D

Vierailija
102/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos lähi-idästä tulisi taas erittäin runsaasti nuoria miehiä suomeen, heistä sinkkunaiset saa mukavaa ja ennenkaikkea parempaa seuraa.

No sinusta nyt ei ainakaan saa hyvää seuraa, kun ainoa elämänsisältö on velloa katkeruudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, en näe ongelmaa, en etsi seuraa. Eli ongelma on vain ulkopuolisilla, jotka luulevat, että jokainen sinkku etsii seuraa ja on onneton yksin.

Häviäjiä tässä nyt onkin ne jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi ja uskon, että ap puhui heistä, ei sinusta. 

En ole tuo jota lainasit, mutta olisin minäkin parisuhdetta toivonut. 

Ja siis sellaista, jossa minustakin pidettäisiin huolta, panostettaisiin suhteeseen ihan yhtä paljon, onnistumisiani iloittaisiin eikä kadehdittaisi. Eli että parisuhde olisi minulle se elämäni tukipilari.

Mutta kaikki suhteet elämässäni ovat olleet sitä, että olen itse ollut tuki toiselle, minun asioilleni ei sitten ole ollut energiaa. Kun olen jossakin onnistunut, on tämä luonut jonkun oudon kilpailuasetelman, että toisen on ollut pakko laittaa äkkiä paremmaksi. Ei olekaan oltu samaa tiimiä, vaan keskenään kilpailevia.

Viimeisimmässä suhteessa kun päädyin eroterapeutiksi miehen jauhaessa ex-vaimostaan, totesin etten jaksa enää. En jaksa enää lähteä yhteenkään suhteeseen antamaan itsestäni kaikkea, ja saamatta mitään takaisin. Joten olen nyt vain yksin ja pidän itse huolta itsestäni. Siihen on huikeasti enemmän voimavaroja yksinään.

Vierailija
104/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikentäisin hyvinvointivaltiota. Se saisi naiset valitsemaan älykkäitä ja kunnollisia miehiä eli niitä, jotka nyt jäävät jännäjoonasten varjoon. Lisäksi se korjaa koulutusongelman, kun kouluun panostaminen tuo enemmän naiskysyntää kuin räppivaatteet päällä räyhääminen.

Se saisi vaan köyhät naiset etsimään rikasta miestä. En näe tätä minään ratkaisuna mihinkään. 

Tai etsimään ihan vaan kämppiksen. Kämppis voi olla samaa sukupuolta, koska kämppiksen kanssa jaetaan vain asumiskulut eikä samaa sänkyä.

Vierailija
105/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, en näe ongelmaa, en etsi seuraa. Eli ongelma on vain ulkopuolisilla, jotka luulevat, että jokainen sinkku etsii seuraa ja on onneton yksin.

Häviäjiä tässä nyt onkin ne jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi ja uskon, että ap puhui heistä, ei sinusta. 

Ja siis sellaista, jossa minustakin pidettäisiin huolta, panostettaisiin suhteeseen ihan yhtä paljon, onnistumisiani iloittaisiin eikä kadehdittaisi. Eli että parisuhde olisi minulle se elämäni tukipilari.

Mutta kaikki suhteet elämässäni ovat olleet sitä, että olen itse ollut tuki toiselle, minun asioilleni ei sitten ole ollut energiaa. Kun olen jossakin onnistunut, on tämä luonut jonkun oudon kilpailuasetelman, että toisen on ollut pakko

Sama elämäntarina täälläkin. 

Vierailija
106/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti säälittää kun näkee niin paljon varsin hyvännäköisiä poikia ja miehiä jotka ei selkeästi oo saanut mitään aikoihin. Tekisi mieli laittaa ulos kyltti missä lukee että ilmaisia suikkareita täältä, mutta kai siitäkin joku sakko tulee kun eihän täällä sääntö viidakossa saa tehdä enää mitään.

Vierailija
107/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti säälittää kun näkee niin paljon varsin hyvännäköisiä poikia ja miehiä jotka ei selkeästi oo saanut mitään aikoihin. Tekisi mieli laittaa ulos kyltti missä lukee että ilmaisia suikkareita täältä, mutta kai siitäkin joku sakko tulee kun eihän täällä sääntö viidakossa saa tehdä enää mitään.

Joka viikko uutisia siitä kuinka ihmiset on yksinäisiä ja syrjääntyy, mut sit kun yrität jotain kontaktia ottaa niin oot pervo ja saat sakot ku osoitit mielenkiitoa. Tämä yhteiskunta tuhoaa itsensä sisältä päin.

Vierailija
108/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi elämänkumppanin valinnassa pitää tehdä kompromisseja? Onko seurustelu ns. jonkun siedettävän kanssa sitten joku hieno asia?

Vierailija
109/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi elämänkumppanin valinnassa pitää tehdä kompromisseja? Onko seurustelu ns. jonkun siedettävän kanssa sitten joku hieno asia?

Parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja, ei elämänkumppani valinnassa. Mikään kovin riitaisa ja seksipohjainen suhde ei kestä pitkään. Ja toisaalta mitä se sulle edes kuuluu, miten ihmiset puolison valitsee?

Vierailija
110/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki suhteet elämässäni ovat olleet sitä, että olen itse ollut tuki toiselle, minun asioilleni ei sitten ole ollut energiaa. Kun olen jossakin onnistunut, on tämä luonut jonkun

Sama elämäntarina täälläkin. 

Tähän voisikin joku nyt kommentoida, että onko meillä siis liian isot kriteerit parisuhteelle?

Itse kun viimeisimmässä (ja varmaan viimeiseksi jääneessä) suhteessa nostelin varastosta autooni renkaita renkaanvaihtoa varten, kerkesin liian hyvin pohtia parisuhteilun järkevyyttä. Miesystävä oli luvannut tulla auttamaan renkaiden autoon nostamisessa, mutta sitten oli taas kerran tullut vaikka ja mitä omaa kriisiä. Niin olin kyllästyneesti todennut, että ei sitten tarvitse, pärjään kyllä.

Viimeistään tuossa kohtaa olisi voinut jo lukea rivien välistä sen, kuinka kyllästynyt olin, ja olisin oikeasti halunnut edes kerran saada itsekin johonkin apua. Mutta ei, oltiin vain iloisia kun olen niin ymmärtäväinen, älä rehki liikaa <3

Siinä renkaita kanniskellessa pohdin hyvin syvällisesti, että mitä minä siis tältä suhteelta siis saan, jatkuvan pahan mielen lisäksi. Kun en osannut vastata, niin oli aika selkeää jatkaa elämää yksinään. Ja tuohon tilanteeseen en enää halua, vaan mieluummin teen oletuksella kaiken yksin.

Vierailija
111/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehiä ei taida sun suikkarit kiinnostaa.

Vierailija
112/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki suhteet elämässäni ovat olleet sitä, että olen itse ollut tuki toiselle, minun asioilleni ei sitten ole ollut energiaa. Ku

Jonkun ymmärtämättömän mielestä varmaan liian suuret kriteerit, kun haluaa kumppanin joka ei kuppaa energiavampyyrin tavoin kaikkia henkisiä voimavarojasi ja aiheuta jatkuvasti pahaa mieltä. Minusta on hyvä, että nykyään naiset uskaltavat lähteä myös näistä henkisesti väkivaltaisista suhteista. 

Vierailija
113/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka väärässä oletkaan. 9/10 vastauksista esimerkiksi deitti-ilmoituksiin tulee naimisissa olevilta heteromiehiltä. Ehkä vaikea asia kohdata sinulle.

Vierailija
114/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jonkun ymmärtämättömän mielestä varmaan liian suuret kriteerit, kun haluaa kumppanin joka ei kuppaa energiavampyyrin tavoin kaikkia henkisiä voimavarojasi ja aiheuta jatkuvasti pahaa mieltä. Minusta on hyvä, että nykyään naiset uskaltavat lähteä myös näistä henkisesti väkivaltaisista suhteista."

Joku juuri kirosi feminismin. Itse kiitän, että onneksi on nykyään sen verran itsenäisiä naisia että uskalletaan lähteä huonosta suhteesta. Tämä pätee toki myös niin päin että se nainen on myrkyllinen. Ei siinä suhteessa ole nykyään enää pakko olla ja se on ihan valtavan hieno asia!

Vierailija
115/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka väärässä oletkaan. 9/10 vastauksista esimerkiksi deitti-ilmoituksiin tulee naimisissa olevilta heteromiehiltä. Ehkä vaikea asia kohdata sinulle.

Ja poikkeuksetta alueilla joissa Persut on suosituin puolue. Kertoo jotain siitä, kuinka iso määrä näistä persuista on kaappi biseksuaaleja. Peppua käydään antamassa tasaisin väliajoin, kotona lapsia ja vaimo. Ikivanha totuus.

Vierailija
116/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on kuule Grindrissä :D

Vierailija
117/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki suhteet elämässäni ovat olleet sitä, että olen itse ollut tuki toiselle, minun asioilleni ei sitten ole ollut energiaa. Ku

Tähän voisikin joku nyt kommentoida, että onko meillä siis liian isot kriteerit parisuhteelle?

Itse kun viimeisimmässä (ja varmaan viimeiseksi jääneessä) suhteessa nostelin varastosta autooni renkaita renkaanvaihtoa varten, kerkesin liian hyvin pohtia parisuhteilun järkevyyttä. Miesystävä oli luvannut tulla auttamaan renkaiden autoon nostamisessa, mutta sitten oli taas kerran tullut vaikka ja mitä omaa kriisiä. Niin olin kyllästyneesti todennut, että ei sitten tarvitse, pärjään kyllä.

Viimeistään tuossa kohtaa olisi voinut jo lukea rivien välistä sen, kuinka kyllästynyt olin, ja olisin oikeasti halunnut edes kerran saada itsekin johonkin apua. Mutta ei, oltiin vain iloisia kun olen niin ymmärtäväinen, älä rehki liikaa <3

Siinä renkaita kanniskellessa pohdin hyvin syvällisesti, että mitä minä siis tältä suhteelta siis saan, jatkuvan pahan mielen lisäksi. Kun en osannut vastata, niin oli aika selkeää jatkaa elämää yksinään. Ja tuohon tilanteeseen en enää halua, vaan mieluummin teen oletuksella kaiken yksin.

Mielestäni parisuhteelle ei voi olla liian suuret kriteerit. Minusta on jotenkin absurdia kun vallankin naisia syytetään samaan aikaan liian korkeista kriteereistä ja toisaalta liian helposti eroamisesta. Eikö se ulospäin helponoloinen ero johdu nimenomaa siitä, että kriteerit ovat olleet liian matalalla?

Minulla on ollut aina hyvin tiukat kriteerit kumppanille ja sen takia minun on vaikea samaistua täälläkin usein esiintyviin ketjuihin missä "muuten mukava ja hyvä mies" käyttäytyy kuin kakara tai umpihullu hyväksikäyttäjä. Minulla itselläni on kokemusta kahdesta vakavasta parisuhteesta ja kummatkin miehet ovat olleet oikeasti hyviä miehiä. Tasa-arvoisia, tasapainoisia, itsereflektioon kykeneviä vastuullisia aikuisia.

Pitkäkää oikeasti ne kriteerit vaan kunnolla korkealla. Yksin on parempi kuin huonossa tai edes kädenlämpöisessä suhteessa.

Vierailija
118/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on kuule Grindrissä :D

Enpä ole sitä appia käyttänyt vuosiin, mutta on se toki sielläkin varmasti. Näitä perinteisempiä treffisivuja käytän mieluummin. Vaikka on mies etsii miestä-palstalla, niin suurin osa tulee tosiaan näiltä "heteroilta" jotka ukm ja pitää olla salaista... Mikseivät vaan voi avoimesti puhua asiasta kotona ja sopia että saako kokeilla vai ei.

Vierailija
119/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinsanoen puutteessa olevia sinkkuheteromiehiä ei sun suikkarit kiinnosta, joten turhaan sitä kylttiä pystyttelet. Mieluummin ovat ilman.

Vierailija
120/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki suhteet elämässäni ovat olleet sitä, että olen itse ollut tuki toisell

Kuka tahansa parisuhdeterapeutti voi sinulle kertoa tämän mitä nyt sanon; Rakastuminen ei tapahdu kriteerien eikä odotusten perusteella, vaan täysin epäloogisesti ja usein päädytään yhteen ihan erilaisen ihmisen kanssa kun mitä kuvitteli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan