Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratkaisisit Suomen sinkkuongelman?

Vierailija
04.02.2024 |

Suomessa on paljon sinkkuja, jotka eivät kohtaa toisiaan/löydä seuraa. Miten ratkaisisit ongelman?

Itse haastaisin jokaisen seuraa haluavan sinkun pohtimaan omia kriteereitään. Onko se kumppanin pituus/paino/tulot/jne niin tärkeä asia?

Kehittäisin omia sosiaalisia taitojani. Olisin treffeillä kiinnostunut toisen asioista, enkä puhuisi pelkästään omista asioistani.

Kävisin tapahtumissa, joissa on muita ihmisiä.

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttamalla naisia aloitteen tekemisen palkitsevuudesta. Onnellinen ydinperhe odottaa rohkeaa.

Vierailija
42/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuutolla.

Italialaisia ja ranskalaisia miehiä voisi muuttaa suomeen. Tekevät sentään jotain naisensa eteen, toisin kuin jäyhät, kaljaa kittaavat  suomalaismiehet. 

Italialaisella miehellä on elämässään vain yksi nainen, joka merkitsee hänelle ihan kaikkea, ja se on äiti.

30-luku soitti ja halusi kliseensä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkupinssi rintaan niin osaisi lähestyä ihmisten ilmoilla liikkuessa. Fiksut eivät käytä tinderiä, eikä keskiluokalla ole varaa käydä enää edes viihteellä, niin vaikeaksi on pariutuminen mennyt. 

Yllättävän hyvä idea. Tuo voisi olla juuri niin diskreetti merkki, että se ei häiritsisi. Vähän niin kuin "olet enemmän kuin tervetullut juttelemaan".

Voihan sen ottaa pois heti kun tahtoo.

Vierailija
44/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuutolla.

Miehet joutuu ostamaan rahalla ja naisille tuodaan ilmaiseksi. 

Kiitos, perskekohallitus! Teitte jotain oikein.

Vierailija
45/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriminalsioisin feminismin. Sitten seksin ja passin perässä suomeen muuttavilta kehitysmaalaisilta miehiltä pitäisi vaatia omat rahat elämiseen ja nuhteeton tausta työlupaan. Muuten ei päästäisi maahan ollenkaan sotkemaan suomalaisten soidinmenoja. Nyt on epäsuhta miehiä ainakin 3 x enemmän kuin vapaita lisääntymisikäisiä naisia.

Tpaikkapelleily tulee kokonaan lopettaa. Eikä kenellekään joka ei ole suomessa syntynyt tai maksanut veroja tule maksaa mitään tukia tai koulutusta.

Mikä sua feminismissä kismittää? Se, että naiset eivät hakeudu parisuhteeseen taloudellisista syistä eli siksi koska on pakko? Vai sekö että tyttölapsien kanssa ei ole sopivaa sekaantua? Vai kenties se ettei naisten sukuelimiä saa silpoa?

Ja hei, minä olen ollut vuosia sinkku, ei ole SINUAKAAN kiinnostanut. 😄

Palstaulin logiikkaa on uhriutua siitä harhaluulosta, että naisia kiinnostaa miehessä vain raha ja toisaalta hän fantasioi siitä, että naisten olisi taas taoudellisesta pakosta alettava avioitumaan miesten kanssa. 

Vierailija
46/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuutolla.

Tämä on toisiaan avannut naisille uudenlaiset parisuhde markkinat. 

Taaskaan ei ne kymmenet tuhannet ukrainalaisnaiset suomalaisille miehille kelpaa, vaikka aiemmin olivat niitä palstamiesten unelmanaisia: naisellisia, hoikkia jaa rintavia.

Hauska miten kuvitellaan, että Ukrainasta tuli tuhansia sinkkunaisia. Näillä naisilla oli mukanaan sekä lapset, että miehet. 

Vierailija
47/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pakollinen asevelvollisuus tai sinkkupalvelu.

Vierailija
48/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikentäisin hyvinvointivaltiota. Se saisi naiset valitsemaan älykkäitä ja kunnollisia miehiä eli niitä, jotka nyt jäävät jännäjoonasten varjoon. Lisäksi se korjaa koulutusongelman, kun kouluun panostaminen tuo enemmän naiskysyntää kuin räppivaatteet päällä räyhääminen.

Se saisi vaan köyhät naiset etsimään rikasta miestä. En näe tätä minään ratkaisuna mihinkään. 

Vierailija
49/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole pituus- eikä varsinkaan tulokriteerejä ja silti olen sinkku. Painokriteeri on, että reilusti ylipainoista en halua.

T. Nainen

Mitenkäs täydellinen hiusraja miehellä?

Saa olla vaikka kalju, ei haittaa.

T. Nainen

Vierailija
50/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitäisi opettaa sosiaalisia taitoja, etikettiä ja naisen arvostamista. 

Vierailija
51/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole pituus- eikä varsinkaan tulokriteerejä ja silti olen sinkku. Painokriteeri on, että reilusti ylipainoista en halua.

T. Nainen

Minkä ikäinen olet?

Olen 41.

T. Nainen

Vierailija
52/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä komea ja hyvin toimeentuleva sinkkumies, eikä se ole minulle ongelma, joten ei pitäisi olla muillekaan. 20 vuotta liitossa oli ongelma, jonka jo jätin taakseni.

Vierailija
53/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuutolla.

Taaskaan ei ne kymmenet tuhannet ukrainalaisnaiset suomalaisille miehille kelpaa, vaikka aiemmin olivat niitä palstamiesten unelmanaisia: naisellisia, hoikkia jaa rintavia.

Taitaa mennä niin päin, ettei suomalaiset miehet kelpaa niille ukrainalaisnaisille.

Mutta miehet eivät voi väittää, ettei naisia ole tuotu. Ei se suomalaisten naisten vika ole, jos ei pareja suomalainen mies / ukrainalainen nainen synny.

Vierailija
54/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ikisinkkumiehenä joka asuu keskisuuressa kaupungissa suomessa toivoisin että suomeen tulisi enemmän naisia ulkomailta eli maahanmuuttaneita naisia tarvitaan lisää tänne jotta miehille on täällä naisia. Yksinkertaisesti ongelma on siis se että suomessa on miehiä enemmän kuin naisia eli meille kaikille miehille ei vaan ole naisia.

Itse olen kiltti,töissäkäyvä,ihan ok näkönen ja rehti sekä terve miekkonen.

Vierailija
55/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, en näe ongelmaa, en etsi seuraa. Eli ongelma on vain ulkopuolisilla, jotka luulevat, että jokainen sinkku etsii seuraa ja on onneton yksin.

Sama. Voi keskittyä rauhassa töihin, ystäviin, harrastuksiin, uuden oppimiseen, matkustella missä, milloin ja miten haluaa, levätä jos siltä tuntuu. Käyttää varani vain itseeni. Kaikkea mitä haluankin tehdä. En kyllä osaa kaivata mitään. Seksiäkin saa helposti jos sitä tuntee tarvitsevansa. Usein ihan vaan hieronta on kyllä tyydyttävämpi.

Vierailija
56/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä komea ja hyvin toimeentuleva sinkkumies, eikä se ole minulle ongelma, joten ei pitäisi olla muillekaan. 20 vuotta liitossa oli ongelma, jonka jo jätin taakseni.

Hieno logiikka sinullakin. "Minulla ei ole ongelmia niin ei voi olla muillakaan."

Vierailija
57/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuutolla.

Taitaa olla toisinpäin kelpaavuuden suhteen.

Vierailija
58/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkupinssi rintaan niin osaisi lähestyä ihmisten ilmoilla liikkuessa. Fiksut eivät käytä tinderiä, eikä keskiluokalla ole varaa käydä enää edes viihteellä, niin vaikeaksi on pariutuminen mennyt. 

No eihän nuo sinkkukoritkaan ole kaupoissa olleet kenenkään käytössä, kun se on noloa.

Ei ole näkynyt kaupoissa missä itse käyn. Taisi K-kiskureiden juttu jossain marketissa? 

Vierailija
59/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttamalla naisia aloitteen tekemisen palkitsevuudesta. Onnellinen ydinperhe odottaa rohkeaa.

Niin, fantasiamaailmassa. Joka ainoa kerta kun olen tehnyt aloitteen, olen saanut pakit - toisinaan jopa häpäisyä. Ei ihan sellainen "palkinto" minkä haluan. No mutta, nyt olen ihan mukavuusalueellani, kun se "onnellinen" ydinperhe minkä jäsen lapsena olin, olisi saanut jättää lapset tekemättä. Sen verran väkivaltaista oli meno että vielä keski-ikäisenä paikkailen traumoja terapiassa. 🤷 Ei tulisi enää mieleenkään että haluaisin ikinä tietentahtoen samaa.

Vierailija
60/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainasta,Thaimaasta ja Etelä-Amerikasta naisia suomeen kiitos <3

T:ikisinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi