Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratkaisisit Suomen sinkkuongelman?

Vierailija
04.02.2024 |

Suomessa on paljon sinkkuja, jotka eivät kohtaa toisiaan/löydä seuraa. Miten ratkaisisit ongelman?

Itse haastaisin jokaisen seuraa haluavan sinkun pohtimaan omia kriteereitään. Onko se kumppanin pituus/paino/tulot/jne niin tärkeä asia?

Kehittäisin omia sosiaalisia taitojani. Olisin treffeillä kiinnostunut toisen asioista, enkä puhuisi pelkästään omista asioistani.

Kävisin tapahtumissa, joissa on muita ihmisiä.

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuutolla.

Tämä on toisiaan avannut naisille uudenlaiset parisuhde markkinat. 

Taaskaan ei ne kymmenet tuhannet ukrainalaisnaiset suomalaisille miehille kelpaa, vaikka aiemmin olivat niitä palstamiesten unelmanaisia: naisellisia, hoikkia jaa rintavia.

Hauska miten kuvitellaan, että Ukrainasta tuli tuhansia sinkkunaisia. Näillä naisilla oli mukanaan sekä lapset, että miehet. 

Eihän noilla läheskään kaikilla mitään miestä ole (eikä lapsia), turha sinun valehdella. Vai eikö yh kelpaa eli aloit ronkeliksi? Eikö ukrainalaissinkkuja jaetaan suomalaisille sinkkumiehille kotiintoimituksella?

Vierailija
62/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ikisinkkumiehenä joka asuu keskisuuressa kaupungissa suomessa toivoisin että suomeen tulisi enemmän naisia ulkomailta eli maahanmuuttaneita naisia tarvitaan lisää tänne jotta miehille on täällä naisia. Yksinkertaisesti ongelma on siis se että suomessa on miehiä enemmän kuin naisia eli meille kaikille miehille ei vaan ole naisia.

Itse olen kiltti,töissäkäyvä,ihan ok näkönen ja rehti sekä terve miekkonen.

Mikä estää etsimästä seuraa kv-deittiappeista ja -sivustoilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä komea ja hyvin toimeentuleva sinkkumies, eikä se ole minulle ongelma, joten ei pitäisi olla muillekaan. 20 vuotta liitossa oli ongelma, jonka jo jätin taakseni.

Hieno logiikka sinullakin. "Minulla ei ole ongelmia niin ei voi olla muillakaan."

Monille sinkkuus on oma valinta, sillä kokemus parisuhteesta on, että se laskee elämänlaatua. Oletko varma, että todellisuudessa parisuhde parantaisi elämääsi?

Vierailija
64/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuutolla.

Taaskaan ei ne kymmenet tuhannet ukrainalaisnaiset suomalaisille miehille kelpaa, vaikka aiemmin olivat niitä palstamiesten unelmanaisia: naisellisia, hoikkia jaa rintavia.

Hauska miten kuvitellaan, että Ukrainasta tuli tuhansia sinkkunaisia. Näillä naisilla oli mukanaan sekä lapset, että miehet. 

Eihän noilla läheskään kaikilla mitään miestä ole (eikä lapsia), turha sinun valehdella. Vai eikö yh kelpaa eli aloit ronkeliksi? Eikö ukrainalaissinkkuja jaetaan suomalaisille sinkkumiehille kotiintoimituksella?

Olen aktiivinen toimija seurakunnassa ja tiedän mitä sieltä tuli.

Vierailija
65/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkupinssi rintaan niin osaisi lähestyä ihmisten ilmoilla liikkuessa. Fiksut eivät käytä tinderiä, eikä keskiluokalla ole varaa käydä enää edes viihteellä, niin vaikeaksi on pariutuminen mennyt. 

Yllättävän hyvä idea. Tuo voisi olla juuri niin diskreetti merkki, että se ei häiritsisi. Vähän niin kuin "olet enemmän kuin tervetullut juttelemaan".

Voihan sen ottaa pois heti kun tahtoo.

Vaikea kuvitella, että yksikään mies laittaisi tuollaista pinssiä kaulaansa tosi mielellä...

Vierailija
66/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ikisinkkumiehenä joka asuu keskisuuressa kaupungissa suomessa toivoisin että suomeen tulisi enemmän naisia ulkomailta eli maahanmuuttaneita naisia tarvitaan lisää tänne jotta miehille on täällä naisia. Yksinkertaisesti ongelma on siis se että suomessa on miehiä enemmän kuin naisia eli meille kaikille miehille ei vaan ole naisia.

Hauskaa miten miesten mielestä naisia köyhistä maista tulisi jotenkin siirtää Suomeen, jotta heillä olisi nainen. Tämä ns. ajattelu on heistä ilmeisesti ihan normaalia ja tervettä 😂.

Vierailija
67/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on niin rasisti, ettei hän mitään ulkomaalaista naista halua. Suomalainen junttinainen vaan kelpaa. En ymmärrä, mistä on tullut käsitys, että ulkomaalainen nainen on suosittu.  Esim. Italiassa tai Turkissa ulkomaalainen nainen, esim vaikka kaunis itäeurooppalainen tai skandinaavi on statussymboli miehelle. Muut miehet ovat kateellisia. 

Vierailija
68/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuutolla.

Kyllä minulle kelpasi. Ja sattui niin hyvä tuuri että muutaman sinkkuvuoden jälkeen tapasin oikein fiksun, mukavan ja ystävällisen ukrainalaisen nainen. Ja kysehän ei ollut siitä olisiko nainen ollut Suomesta, Ukrainasta, vai mistä maasta hyvänsä, vaan siitä että me tullaan oikein hyvin juttuun keskenään. Samanlainen huumorintaju, elämänkatsomus sama, ja myös paljon samoja harrastuksia, yms. Jotenkin luontevaa ja helppoa yhdessä oloa. Nämä asiat ei ole syntymä maasta riippuvaisia asioita.

Vierailija
69/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järki

Vierailija
70/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaisi että jotain pittee ihan ite tehä. Minä haluan sen naisen kotiinkuljetuksena ovelle niin, että sitten se on heti minun eikä minun tartte tehä asian eteen mitään eikä kommunikoida sen kanssa. Nih.

Vierailija
71/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa miten miesten mielestä naisia köyhistä maista tulisi jotenkin siirtää Suomeen, jotta heillä olisi nainen. Tämä ns. ajattelu on heistä ilmeisesti ihan normaalia ja tervettä 😂.

Miksi suomeen on siirretty köyhistä maista miehiä eikä naisia?

Vierailija
72/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös he ole ihan itse tulleet?

Vierailija
73/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ratkeaisi kuin itsestään, kun ratkaistaisiin ensin syrjäytyminen.

Vierailija
74/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuutolla.

Sinun tietämys perustuu siihen, että oletat kirjoittajan olevan mies? 

Vierailija
75/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on outoa aikaa. Deittailu mahdollisuuksia on tarjolla enemmän kuin ikinä ja se on myös tehty todella helpoksi. Sen kun naputtelee älypuhelinta ja valitsee. Ihmisten, jotka todella haluavat pariutua pitää tosin hieman laskea vaatimustasoaan mahdollisen kumppanin suhteen. Se ei tarkoita sitä, että kaikki pitäisi kelpuuttaa.

Se on hyvä systeemi sille pienelle joukolle miehistä joita haluaa kaikki naiset. Muille se on vähän huonompi systeemi.

Vierailija
76/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen ulkomaalaistaustaisista ihmisistä 52 % on miehiä, joten ihan hirvittävän paljon enemmän tänne ei miehiä "tuotu". Eniten miehiä suhteessa naisiin tänne on tullut briteistä, joista tänne muuttaneista 80 % on miehiä. Vastaavasti eniten naisia suhteessa miehiin on tullut Thaimaasta, joista 83 % tulijoista on naisia.

Suurin osa Suomeen muuttaneista ulkoomalaisista on Euroopasta, Viro ja Venäjä kärjessä.

Vierailija
77/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ratkeaisi kuin itsestään, kun ratkaistaisiin ensin syrjäytyminen.

Sitten heti perään ylipaino-ongelma.

Vierailija
78/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestät varmaankin sitten vasemmistopuolueita?

Vierailija
79/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia haluavat henkilöt:

Jos ei ole puolisoa 34v. mennessä niin hän menee treffit alttarilla ohjelmaan.

Vierailija
80/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on se, että miehet kelpuuttavat muutkin naiset kuin instababet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme