Miten ratkaisisit Suomen sinkkuongelman?
Suomessa on paljon sinkkuja, jotka eivät kohtaa toisiaan/löydä seuraa. Miten ratkaisisit ongelman?
Itse haastaisin jokaisen seuraa haluavan sinkun pohtimaan omia kriteereitään. Onko se kumppanin pituus/paino/tulot/jne niin tärkeä asia?
Kehittäisin omia sosiaalisia taitojani. Olisin treffeillä kiinnostunut toisen asioista, enkä puhuisi pelkästään omista asioistani.
Kävisin tapahtumissa, joissa on muita ihmisiä.
Kommentit (139)
Mikä sinkkuongelma?
Elämä kulkee ihan kuten 1970 - 2024 eli ennenkin!
Mitään ongelmaa ei ole.
Rakkautta ei osteta eikä oteta tai valita kuin kaupasta.
Oikea rakkaus on tosi harvinainen ja ilmestyy yhtäkkiä yllättäen silmiesi eteen. Muutaman - harvan - kerran elämässä.
Eletään elämäämme keskittymättä ko aiheeseen. Et syytä stressata.
Ja jos ei enää tuu niin ei tuu.
IKÄ. Itse en ehdi enää.
Mahdollisuudet käytetty tai mokattu tai luovutettu helpolla.
Internetin täydellinen esto Suomen rajojen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on se, että miehet kelpuuttavat muutkin naiset kuin instababet.
Eli rehevät naiset?
Ihan vaikka normaalipainoiset ja vaatimattoman näköiset hiirulaiset.
Haluan olla sinkku! Olen sinkku. En ole ongelma!
Vierailija kirjoitti:
Seksiä haluavat naiset kertoisivat mistä heitä löytää.
Puhun nyt vain omasta puolestani ja varmasti muunkinlaisia naisia löytyy, mutta minä haluan seksiä vain mieheltä, johon olen luonut tunneyhteyden. Ja kun sopiva löytyy haluankin häntä paljon ja usein, mutta omalla kohdallani homma ei todellakaan toimi niin että olisi vain joku uusi tuttavuus torilla odottamassa. Ei edes vaikka tämä henkilö olisi todella hyvännäköinen.
Vähentäisin tai lopettaisin päihteidenkäytön ja sitoutumisvaikeudet. Heti olisi iso osa ongelmaa ratkaistu. Ihmiset haluaisivat perustaa perheitä tai ainakin sitoutua toisiinsa ja pahimmat ongelmat olisi myös hoidettu, koska päihteet edistävät väkivaltaisuutta, riitoja, rikollisuutta, työkyvyttömyyttä, pahentavat mielenterveyden ongelmia ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Itse ikisinkkumiehenä joka asuu keskisuuressa kaupungissa suomessa toivoisin että suomeen tulisi enemmän naisia ulkomailta eli maahanmuuttaneita naisia tarvitaan lisää tänne jotta miehille on täällä naisia. Yksinkertaisesti ongelma on siis se että suomessa on miehiä enemmän kuin naisia eli meille kaikille miehille ei vaan ole naisia.
Itse olen kiltti,töissäkäyvä,ihan ok näkönen ja rehti sekä terve miekkonen.
Stat.fi kertoo, että Suomen väestöstä 49 % on miehiä. Toisin sanoen miehiä on vähemmän kuin naisia.
Lähes kaikki 50 vuotta kestäneet suhteet ovat alkaneet 16-vuotiaana. Kehottaisin kaikkia yläastelaisia nussimaan ja jos tuntui hyvältä, niin aloittamaan seurustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli rehevät naiset?
Eli pari lasta ja agility-rata makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on outoa aikaa. Deittailu mahdollisuuksia on tarjolla enemmän kuin ikinä ja se on myös tehty todella helpoksi. Sen kun naputtelee älypuhelinta ja valitsee. Ihmisten, jotka todella haluavat pariutua pitää tosin hieman laskea vaatimustasoaan mahdollisen kumppanin suhteen. Se ei tarkoita sitä, että kaikki pitäisi kelpuuttaa.
Se on hyvä systeemi sille pienelle joukolle miehistä joita haluaa kaikki naiset. Muille se on vähän huonompi systeemi.
Totta. Siinä pitäisi kehittää itseään, eikä riitä että lojuu toimettomana vailla mitään elämäniloa yksiössään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä haluavat naiset kertoisivat mistä heitä löytää.
Puhun nyt vain omasta puolestani ja varmasti muunkinlaisia naisia löytyy, mutta minä haluan seksiä vain mieheltä, johon olen luonut tunneyhteyden. Ja kun sopiva löytyy haluankin häntä paljon ja usein, mutta omalla kohdallani homma ei todellakaan toimi niin että olisi vain joku uusi tuttavuus torilla odottamassa. Ei edes vaikka tämä henkilö olisi todella hyvännäköinen.
Jos en olisi niin estynyt, niin komppailisin. Ensin pitäisi olla se tunneyhteys ja luottamus mieheen, ennenkuin alkaisin mihinkään intiimiin. Näitä ei tule ikinä syntymään jos mies on niin kylmä että pitää naista karjana, trofeena tai omaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli rehevät naiset?
Eli pari lasta ja agility-rata makkarissa.
Minulla on 0 lasta, itseasiassa 0 seksikumppaniakaan. Agilityviittausta en tajunnut, tarkoitatko että koirat vetää rallia siellä?
Eri
Eiköhän se ole ihan jokaisen oma valinta, viihtyykö mieluummin yksinään vai ei.
Itse olen 35, ja todennut että elämä ilman parisuhdetta on vaan kerta kaikkiaan niin mutkattomampaa ja mukavampaa.
En aio todellakaan etsimällä etsiä jotakuta ja vieläpä "No toi on ihan ookoo" -ajatuksella lähteä suhteeseen, kun yksinolo nyt vaan täysillä voittaa sen, että olisi sellaisessa "ihan ok" -parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinkkuongelma?
Elämä kulkee ihan kuten 1970 - 2024 eli ennenkin!
Mitään ongelmaa ei ole.
Rakkautta ei osteta eikä oteta tai valita kuin kaupasta.
Oikea rakkaus on tosi harvinainen ja ilmestyy yhtäkkiä yllättäen silmiesi eteen. Muutaman - harvan - kerran elämässä.
Eletään elämäämme keskittymättä ko aiheeseen. Et syytä stressata.
Ja jos ei enää tuu niin ei tuu.
IKÄ. Itse en ehdi enää.
Mahdollisuudet käytetty tai mokattu tai luovutettu helpolla.
Itse kokeilin deittisovellusta, mutta siinä tuli se ongelma, etten saanut pyyhkäistyä oikealle oikeastaan ketään.
Kun ei pelkkä kuva ja muutama rivi tekstiä ainakin itselläni kertakaikkiaan pysty herättämään kiinnostusta, että tuon tyypin ehdottomasti haluan tavata.
Niin elän nyt vain sillä ajatuksella, että tulee vastaan ruokakaupassa jos tulee. Todennäköisesti ei tule, mutta mieluummin olen yksin kuin sellaisessa "ihan ok" -suhteessa, johon kumpikin lähtenyt vain koska on nyt ollut saatavilla.
Miksi mun olisi löydettävä joku, kun en halua? Ei ole ongelma olla ns yksin.
Olisi hyvä jos lähi-idästä tulisi taas erittäin runsaasti nuoria miehiä suomeen, heistä sinkkunaiset saa mukavaa ja ennenkaikkea parempaa seuraa.
Aina ei saa mitä haluaa, ei siitä tarvitse isompaa ongelmaa tehdä. Elämänkaareen kuuluu isojakin pettymyksiä, joten jos ei vielä niitä osaa käsitellä ja siirtää huomiotaan muihin asioihin, kannattaa harkita keskusteluapua.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos lähi-idästä tulisi taas erittäin runsaasti nuoria miehiä suomeen, heistä sinkkunaiset saa mukavaa ja ennenkaikkea parempaa seuraa.
Ensin pitäisi rakentaa lisää vankiloita, jotta näille raukoille löytyy katto päänsä päälle suhteen kariuduttua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun persut ja kokoomus on taas hallituksessa, tähän on hyvät mahdollisuudet.
Eli rehevät naiset?