Mies haluaisi nähdä tyyliin joka päivä
Itselle kerran viikkoon on sopiva määrä nähdä. Ongelma on että tapaamisemme tuppaa venymään aina älyttömän pitkiksi, kestää koko päivän näkeminen ja väsyn henkisesti ja fyysisesti siitä näkemisestä, eikä miehestä meinaa päästä eroon. Jos minusta olisi kiinni, mies varmaan haluaisi nähdä koko ajan ja joka päivä.
Kommentit (59)
Paras elämäntapavalinta on olla sinkku. Toiseksi paras elämäntapavalinta on etsiä täydellinen nainen tai mies ja olla sinkku.
Ymmärrän, jos ei asuta samassa taloudessa on raskasta nähdä joka päivä. Miten olisi pidemmät yökyläilyt?
Iso ongelma noin eri tarpeet. Tohon itselläni kaatui suhde.
Kuulostaa takiaiselta. Eikö hänellä ole mitään omia ystäviä tai harrastuksia? Epäilyttävää.
Miehellä ei ole ystäviä tai harrastuksia kun hän kokee että ei viihdy monen seurassa. Mutta mun seurassa viihtyy. Niin sanoi.
Ihan mukava tyyppi mut on aika takiainen
Olisi kyllä perseestä herätä joku päivä ja huomata ettei näe mitään. Saisiko sitä kahviakaan keitettyä menisikö makoillessa koko päivä
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole ystäviä tai harrastuksia kun hän kokee että ei viihdy monen seurassa. Mutta mun seurassa viihtyy. Niin sanoi.
Ihan mukava tyyppi mut on aika takiainen
Siis ei yhtään harrastuksia, eikä ystäviä? Pelottavaa. Läheisriippuvainen, joka alkaa elämään sun kautta. Hän imee sut ihan kuiviin. En itse jatkaisi tuollaista menoa.
Mikä huuto siittä syntyisikään jos mies valittaisi kuinka nainen haluaa nähdä liikaa kun yksi tai kaksi yötä viikossa olisi ihan riittävä
Kuulostaa siltä, että henkilö on mustasukkainen, läheisriippuvainen tai kontrolloiva. Minäkin kerran kävin kolme kertaa treffeillä miehen kanssa, joka kertoi, että "mä olen sitten parisuhteessa sellainen, että mä haluun nähdä joka päivä". Miten sitä asiaa voi olla niin paljon, että haluaa tavata päivittäin? Sekin asettaa haasteita kumppanin löytymiselle, koska se mies itse tekee päivätyötä -aikaan ja jos nainen tekee paljon iltavuoroja, niin pitäisikö sen naisen aina iltavuorojen jälkeen matkustaa miehen asunnolle näyttäytymään? Tai jos on vaikka joku 40km välimatka, niin tosi raskasta ajaa päivittäin autolla sitä matkaa, mahdollisesti vielä työpäivän päälle. Tai jos naisella on lapsia, niin oletan naisen haluavan välillä viettää aikaa ihan vaan keskenään lasten kanssa ilman että täytyy jotain ukkoa viihdyttää
Valitettavasti miehet yleensä eivät tyydy eksklusiivisessa suhteessa kerran viikossa näkemiseen, vaan sitten kyseessä on heille seksisuhde muiden suhteiden joukossa. Omakin ex suuttui, että hän ei ala selibaatissa elämään, kun sanoin ettei ihan joka päivä tarvitsisi nähdä ja tarvitsen omaa aikaa.
Sulle ehkä sopisi kevyempi suhde tai introverttimies.
Pitäähän sitä ainakin kerran päivässä olla silleen.
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin?
V-tyyliin
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehet yleensä eivät tyydy eksklusiivisessa suhteessa kerran viikossa näkemiseen, vaan sitten kyseessä on heille seksisuhde muiden suhteiden joukossa.
Minusta taasen tuntuu siltä, että monille miehille on täysin ok nähdä vain muutaman kerran viikossa ja että naiset alkavat heti mankua yhteenmuuttoa.
Olen nähnyt puolisoni lähes joka päivä jo 23 vuoden ajan, eikä väsytä yhtään.