Mies haluaisi nähdä tyyliin joka päivä
Itselle kerran viikkoon on sopiva määrä nähdä. Ongelma on että tapaamisemme tuppaa venymään aina älyttömän pitkiksi, kestää koko päivän näkeminen ja väsyn henkisesti ja fyysisesti siitä näkemisestä, eikä miehestä meinaa päästä eroon. Jos minusta olisi kiinni, mies varmaan haluaisi nähdä koko ajan ja joka päivä.
Kommentit (59)
Mullakin sama juttu. Olen tavannut miehen tästä läheltä, mikä ongelma onkin :D asumme jo valmiiksi lähekkäin ja mies haluaisi nähdä tyyliin aina, mutta en jaksa nähdä kuin viikonloppuna. Mulle sopisikin etäsuhde jonkun kaukana asuvan kanssa niin voisi luontevasti olla näkemättä 'mulle liian usein'.
Tapailin joskus miestä, joka ei olisi antanut mulle YHTÄÄN oma aikaa/tilaa. Sen mielestä mun olisi pitänyt viettää kaikki vapaa-aika yhdessä. Oli siis kuin takiainen, tosi ahdistavaa. Tunki myös iholle koko ajan. Jätin kyseisen tyypin ja sain taas hengittää vapaasti. 😄
Mä väitän, että joko vaan viihdyt yksin paremmin tai kumppani ei oo oikee jos väsyt aina näkemisestä. Sopiva kumppani on myös tavallaan sellanen lepopaikka jonka kanssa saa energiaa
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehet yleensä eivät tyydy eksklusiivisessa suhteessa kerran viikossa näkemiseen, vaan sitten kyseessä on heille seksisuhde muiden suhteiden joukossa.
Minusta taasen tuntuu siltä, että monille miehille on täysin ok nähdä vain muutaman kerran viikossa ja että naiset alkavat heti mankua yhteenmuuttoa.
Juuri näin. Itse viihdyin etäsuhteissa ihan hyvin, mutta naiset toimivat juuri noin kuin sanoit.
M35
Niin, M35 viihtyy etäsuhteissa, ei etäsuhteessa. Eli kuten muutkin täällä sanoi, kerran viikossa nähty nainen on todennäköisesti miehelle yksi nainen muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt puolisoni lähes joka päivä jo 23 vuoden ajan, eikä väsytä yhtään.
Ihmiset on erilaisia.
Mä olin sellanen kerran tai kaks kahden viikon aikana tapailija ennen nykyistäni. Nykyinen oli sellanen "leikitään heti kotia ja ollaan kokoajan yhdessä" mies. Nykyisen kanssa tosin huomasin heti, että oleminen oli rentoa ja pystyin tekemään omia juttuja rauhassa sillonkin kun hän oli mun luona. Oli oikeastaan kiva kun hän oli läsnä siinä arjessa. Ei tarvinnu ite tehdä kaikkea ja töiden jälkeen pysty tuleen vaan kainaloon siliteltäväks, pyykit laitettiin kuivumaan yhessä jne. On myös nykyään samanlainen.
Joka tapauksessa me tehtiin kompromissi ja alkuun oltiin niin, että joka toinen viikko olin ihan rauhassa omissa oloissani ja joka toinen mies oli mun luona. Molemmille se oli alkuun vähän haastavaa kun mies ois halunnu olla mun kanssa kokoajan ja mä pelkäsin menettäväni vapauteni olla just niinku haluan.
Nykyään asutaan kuitenki virallisesti yhdessä, mutta mulla on edelleen vapaus tehdä mitä haluan millon haluan. Tällä en tarkota toisten miesten kanssa olemista vaan lähinnä sitä, et jos haluun voin millon vaan vaikka lähtee kavereiden kanssa johonki tms.
Niin haluaisi meidänkin mies. Edes joskus. Hän sokeutui vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sellaista kannata suhteeksi kutsua jos nähdään max. kerran viikossa. Seksisuhde ennemminkin. Jos siis on edes seksiä.
Miksei muka kannata? Just tuossa suhteessa olis hyvä jos miehellä lapsia, kuluttaa aikaansa lasten kanssa eikä tarvitse niin usein nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on rakastunut, haluaa olla yhdessä aina kun mahdollista. Mies on rakastunut, Ap ei.
Ei välttämättä, ihmiset on erilaisia. Ei mun tarve yksinoloon katoa vaikka rakastun.
Älä tapaile miehiä jos et halua nähdä ja viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehet yleensä eivät tyydy eksklusiivisessa suhteessa kerran viikossa näkemiseen, vaan sitten kyseessä on heille seksisuhde muiden suhteiden joukossa. Omakin ex suuttui, että hän ei ala selibaatissa elämään, kun sanoin ettei ihan joka päivä tarvitsisi nähdä ja tarvitsen omaa aikaa.
Sulle ehkä sopisi kevyempi suhde tai introverttimies.
Olen introvertti ja naisystäväni on introvertti. Näemme pari-kolme kertaa kuukaudessa. Kumpikaan ei välitä kirjoittelusta, joten yhteydenpitokin on vain satunnaista. Olemme eksklusiivisessa suhteessa. Ei tässä oikein pääse tunteita syttymään ja tavatessamme kuulumisten vaihto tuntuukin lähinnä pakkopullalta. Puhdas seksisuhde tämä on minulle henkisesti. Ollut jo pitkään. Hän on tyytyväinen nykytilanteeseen ja pitää meitä oikeana pariskuntana.
Ei vaan jaksa nykyisessä elämäntilanteessa lähteä etsimään mitään vakavampaa. Jonkin verran tiiviimpää suhdetta toivoisin kyllä ja seksisuhteeksikin tässä tulee liian vähän tapaamisia. Ja kun niillä tapaamisillakin pitää leikkiä kiinnostunutta, niin on mennyt vähän maku koko hommasta. Kunhan elämäntilanteeni hieman muuttuu, niin etsin kyllä tiiviimmän parisuhteen jossa voisi tunteitakin syttyä. Toistaiseksi jatkan näin, koska helppous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehet yleensä eivät tyydy eksklusiivisessa suhteessa kerran viikossa näkemiseen, vaan sitten kyseessä on heille seksisuhde muiden suhteiden joukossa. Omakin ex suuttui, että hän ei ala selibaatissa elämään, kun sanoin ettei ihan joka päivä tarvitsisi nähdä ja tarvitsen omaa aikaa.
Olen introvertti ja naisystäväni on introvertti. Näemme pari-kolme kertaa kuukaudessa. Kumpikaan ei välitä kirjoittelusta, joten yhteydenpitokin on vain satunnaista. Olemme eksklusiivisessa suhteessa. Ei tässä oikein pääse tunteita syttymään ja tavatessamme kuulumisten vaihto tuntuukin lähinnä pakkopullalta. Puhdas seksisuhde tämä on minulle henkisesti. Ollut jo pitkään. Hän on tyytyväinen nykytilanteeseen ja pitää meitä oikeana pariskuntana.
Ei vaan jaksa nykyisessä elämäntilanteessa lähteä etsimään
Helppous minullakin syynä miksi olen suhteessa joka ei tyydytä minua. Nyt ei jaksa enempää ja täysin yksinkään en halua olla.
Onko kyseessä tapailukumppani vai pitkä parisuhde? Jos tuore juttu ja toista ei tunne vielä kunnolla niin moni kaipaa varmasti omaa aikaa.
Sen sijaan jos kyseessä on pitkäaikainen kumppani, niin teillä ei selvästikään odotukset ja tarpeet kohtaa. Esim. itse en olisi parisuhteessa jossa nähdään vaan kerran viikossa. Kumppanin seura ei väsytä mua toisin kuin muiden ihmisten.
Kannattaa keskustella, että mitkä on molempien toiveet ja onko mahdollista löytää jotain kompromissia vai onko ero parempi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan jaksa nykyisessä elämäntilanteessa lähteä etsimään
Tuo on tosi väärin "naisystävääsi" kohtaan, että hän kuvittelee sinun olevan tosissasi mutta sinua ei kiinnosta ja odottelet parempaa.
Vaikka näin itsekin introvertti naisena nautin ja tarvitsen yksinoloa niin kyllä mä suhteessa haluan nähdä useammin kuin pari kertaa viikossa. Että mulle ei sopisi "tapaillaan silloin tällöin" suhde. Kyllä mä haluan viettää aikaa yhdessä -kotona. Harrastaa seksiä -kotona, useammin kuin silloin tällöin.
Jätä se sika!