Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen uskottavuus Suomen rakentajana on mennyt

Vierailija
03.02.2024 |

Orpo villitsee kasvavaa kahtiajakoa ja suurlakkoja. Stubb keikaroi tenteissä yhtä uskottavasti kuin Pelle Hermanni. Naureskelee, letkauttelee, paasaa Natosta ja sodasta. Ja näiden pitäisi rakentaa Suomea parempaan suuntaan.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät laittaa ay- liikkeen matalaksi. Heikentään työntekijöiden vaikuttamismahdollisuuksia. Täytyy mennä 1930- luvulle, että tällaista viimeksi ollut.

Vierailija
62/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen unelma ei voi toteutua kuin pienelle osalle ihmisistä. Silti oikeistolaiset uskottelevat, että se voi toteutua kaikille.

Samalla puretaan hyvinvointivaltio, joka takasi hyvän elämän mahdollisimman monelle suomalaiselle.

Suomessa on markkinoitu lottoa samalla idealla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus välittää vain vahvoista; ihmisistä, joilla on hyvät perintötekijät, hyvät lähtökohdat ja hyvä terveys.

Etkö näe mitään merkitystä ihmisen omilla valinnoilla? Tyypillinen vassari.

Kaikilla ihmisillä ei ole mahdollisuutta valita. Mutta tätä ei Kokoomus koskaan mukamas ymmärrä. On paljon lapsia ja nuoria, jotka kasvavat huonossa ympäristössä ja perheessä ja heillä ei ole todellista mahdollisuutta menestyä elämässä. Samoin on paljon elämän kaltoin kohtelemia. Mutta ei sitä välttämättä näe ja ymmärrä, jos on saanut omaan elämäänsä hyvät lähtökohdat.

Vierailija
64/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti pitänyt niitä täysipäisten puolueena, mutta persujen kanssa leikkiminen on vähän liikaa.

Tuossa huomaa miten raha menee kikkareilla kaiken edelle. Heille on tärkeintä päästä toteuttamaan mahdollisimman oikeistolaista talouspolitiikkaa eikä millään muulla ole mitään väliä.

Vassarinpaskalle tärkeintä on vain minä-minä-minä.

Ei vaan sinulle on tärkeintä sinä itse. Me vassarit halutaan että kaikki selviää ja kaikista pidetään huoli. Sinä taas olet itsekäs psykopaatti jonka elämä pyörii oman kurjan minäsi ympärillä kuvitellen että koko maailma on jotain sinulta riistettyä silloin kun näet muidenkin saavan jotain. Sinä haluat vaikka muiden kuolevan kunhan tarpeesi tyydytetään, muista

HV

Vierailija
65/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti pitänyt niitä täysipäisten puolueena, mutta persujen kanssa leikkiminen on vähän liikaa.

Tuossa huomaa miten raha menee kikkareilla kaiken edelle. Heille on tärkeintä päästä toteuttamaan mahdollisimman oikeistolaista talouspolitiikkaa eikä millään muulla ole mitään väliä.

Ei vaan me-me-me. Kaikki yhdessä ja toisistamme välittäen.

Du menade väl, toisten lompakoista välittäminen? Myös kiinteistöomaisuus kelpaa tietyin varauksin.

Niin, hyvä antaa vähästäänkin, paha ei paljostakaan. Kukaan ei myöskään ole vain itse ja yksin parempaa tilannettaan tehnyt ja tarvitsee monien muiden panosta selvitäkseen. Säälin itsekkäitä tyhmyreitä, jotka eivät edes tämän vertaa asioista ymmärrä. 

Vierailija
66/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus välittää vain vahvoista; ihmisistä, joilla on hyvät perintötekijät, hyvät lähtökohdat ja hyvä terveys.

Tyypillinen kokkare kuvittelee, että kaikki voivat menestyä yhtä hyvin kuin hän, jos vain tekevät oikeita valintoja.

Kannattaa käydä kuuntelemassa ihmisten elämäntarinoita jossain ostarin pubissa, niin maailma vähän avautuu.

Vierailija
67/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen unelma ei voi toteutua kuin pienelle osalle ihmisistä. Silti oikeistolaiset uskottelevat, että se voi toteutua kaikille.

Samalla puretaan hyvinvointivaltio, joka takasi hyvän elämän mahdollisimman monelle suomalaiselle.

Ainakin minä elän suomalaista unelmaa ja suon saman muille. - Kokoomuksen äänestäjä

Et suo, koska Kokoomus leikkaa kaikkein köyhimmiltä.

Köyhänkin perheen lapsi voi menestyä, jos hänellä on älyä ja ilmainen koulutus, eikä hän kohtaa lapsuudessaan pahoja kriisejä.

Leikkaukset lisäävät todennäköisyyttä sille, että köyhissä perheissä tulee kaikenlaisia kriisejä, kuten vanhempien alkoholismi, itsemurha, mielenterveyden häiriö, jne.

Näin pienellä maalla ja kansakunnalla ei olisi sitä paitsi edes varaa menettää koko potentiaaliaan. Tätäkään eivät nuo "osaajat" tajua. Jaksan aina hämmästellä, että tuollaiset uu not vielä kehtaavat keikaroida ja päteä ylimielisinä kuinka "erinomaisia" he ja vain he muka ovat. Nykyään osaan jo nähdä tämän kaiken loputtoman humoristisuuden, sillä eihän noille voi enää muuta kuin nauraa 😅

Vierailija
68/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintötekijät määrittävät melko paljon sitä, minkälainen ihmisestä tulee, eikä kukaan ole voinut niitä itse valita.

Vierailija
69/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan me-me-me. Kaikki yhdessä ja toisistamme välittäen.

Du menade väl, toisten lompakoista välittäminen? Myös kiinteistöomaisuus kelpaa tietyin varauksin.

Niin, hyvä antaa vähästää paha ei paljostakaan. Kukaan ei myöskään ole vain itse ja yksin parempaa tilannettaan tehnyt ja tarvitsee monien muiden panosta selvitäkseen. Säälin itsekkäitä tyhmyreitä, jotka eivät edes tämän vertaa asioista ymmärrä. 

Det gör du helt rätt i, om du hör till dem som ger. I alla andra fall är du bara en moraliserande tiggare till. Själv fick man relativt fort nog av allt finskt stjälande, så man packade ihop och hittade nytt.

Aldrig hade man trott att Finland kunde fortsätta på fel kurs till dags dato. Bra att man inte har varit en dela av misären där få betalar och alla får. Smulor. Man hörde till få.

Idag är man en bland andra där alla avstår från sisådär 10 % av sina intäkter för det gemensamma. Till saken hör att det inte är 1/3 av befolkningen som avstår från sitt, vilket är fallet i bananrepubliken i norr. 

Vierailija
70/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä ei ole mahdollisuutta valita. Mutta tätä ei Kokoomus koskaan mukamas ymmärrä. On paljon lapsia ja nuoria, jotka kasvavat huonossa ympäristössä ja perheessä ja heillä ei ole todellista mahdollisuutta menestyä elämässä. Samoin on paljon elämän kaltoin kohtelemia. Mutta ei sitä välttämättä näe ja ymmärrä, jos on saanut omaan elämäänsä hyvät lähtökohdat.

Fullkomlig tjuravföring. I få länder startar alla mera från samma startlinje än i Finland. Som en liten nation bör ni vara stolta över det och värna det in till det sista. Det är Finlands enda fungerande konkurrensfördel på jorden idag.

Vierailija
71/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vain suomea, persu, niin ei tarvitse käyttää käännösohjelmaa.

Vierailija
72/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historian surkein hallitus. Hävettää olla Suomalainen. Presidentiksi nousemassa eliitin edustaja, joka ei ymmärrä tavallisen kansan elämästä mitään. Jos olisin nuorempi, muuttaisin täältä pois. 

Vierailija
73/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintötekijät määrittävät melko paljon sitä, minkälainen ihmisestä tulee, eikä kukaan ole voinut niitä itse valita.

Vain osittain. Totta kai, jos ÄO on alle sadan, niin ei sillä pitkälle opiskella. Mutta normaaliälyinen ihminen kyllä pärjää, jos kotiolot ja vanhemmat on suotuisat. Kodilla on suurin vaikutus siihen miten lapset pärjää elämässä.

Vierailija
74/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on aaltoliikettä, eiköhän Kokoomuksen aika ala kohta olla loppu.

Vierailija
75/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikka on aaltoliikettä, eiköhän Kokoomuksen aika ala kohta olla loppu.

Jotakuinkin joo. Pelkään kyllä, että ensin täytyy käydä pohjalla.

Vierailija
76/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomaattikonkari Rene Nyberg kertoi, että Stubbin tiedot Venäjästä ovat pinnalliset. Toivottavasti Stubb ei tee mitään tyhmää, mikä turhaan provosoisi Venäjää.

Vierailija
77/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen riski on kuitenkin olemassa, että Venäjä voi muutaman vuoden päästä päättää kokeilla Naton yhtenäisyyttä, varsinkin jos Trump valitaan presidentiksi.

Vierailija
78/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen politiikka on tosi kylmää. Ei näin voi tehdä. Huonompiosaiset ihmiset ovat todella tiukilla. 

Vierailija
79/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä elän suomalaista unelmaa ja suon saman muille. - Kokoomuksen äänestäjä

Et suo, koska Kokoomus leikkaa kaikkein köyhimmiltä.

Köyhänkin perheen lapsi voi menestyä, jos hänellä on älyä ja ilmainen koulutus, eikä hän kohtaa lapsuudessaan pahoja kriisejä.

Leikkaukset lisäävät todennäköisyyttä sille, että köyhissä perheissä tulee kaikenlaisia kriisejä, kuten vanhempien alkoholismi, itsemurha, mielenterveyden häiriö, jne.

Niinpä. Köyhyys on yhteydessä päihdeongelmiin perheissä. Muistan 90-luvulla, perheessämme juotiin ym. Oli ollut taloudellisesti tiukkaa ja vanhemmat tekivät hirveästi töitä. Toinen menetti mielenterveyden...

Vierailija
80/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa ketjussa vielä juttua, että se Stubbin professuuri tarkoittaa Italiassa vaan, että johtaa instituuttia, eikä ole professori kuten se Suomessa ymmärretään. Ja hänen PhD Lontoosta ei myöskään vastaan Suomen tohtoria.

Voiko äänestäjiä pahemmin huijata, kun samalla mollataan Haavistoa koulutuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan