Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen uskottavuus Suomen rakentajana on mennyt

Vierailija
03.02.2024 |

Orpo villitsee kasvavaa kahtiajakoa ja suurlakkoja. Stubb keikaroi tenteissä yhtä uskottavasti kuin Pelle Hermanni. Naureskelee, letkauttelee, paasaa Natosta ja sodasta. Ja näiden pitäisi rakentaa Suomea parempaan suuntaan.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on se puolue, joka todella ajaa suomalaisten etua. Kokoomus pelastaa valtiontalouden demareiden jäljiltä kannustamalla työntekoon niin yrittäjiä, palkansaajia kuin työttömiä.

Vierailija
22/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti pitänyt niitä täysipäisten puolueena, mutta persujen kanssa leikkiminen on vähän liikaa.

Tuossa huomaa miten raha menee kikkareilla kaiken edelle. Heille on tärkeintä päästä toteuttamaan mahdollisimman oikeistolaista talouspolitiikkaa eikä millään muulla ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on keskustalainen liberaalipuolue, mutta ei voi saavuttaa laajaa kannatusta, koska on joillekin liian liberaali.

Vierailija
24/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen politiikka tekee selvää jälkeä kansasta ja jos presidentti tulee samasta puolueesta on meillä sota edessä, koska Suomen reserviläiset lähetetään ulkomaille taistelemaan NATOn/USA:n puolesta. Tähän ajoi meidät kokoomus lähtöiset  Sauli Niinistö, Häkkänen ja Valtonen.

Orpo kurittaa köyhää kansaa ja vuorineuvokset saa veron kevennyksiä.

Millä järjellä pitäisi valita vielä meitä sotaan ajava presidentti?

Oikeesti???

Vierailija
25/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö kokoomus ole juuri se puolue mistä on varoitettu että sen ainoat oikeast intressit on tuhota suomi? ettei pitäisi ikinä päästää valtaan

Kekkonen oli oikeassa.

Ai teloittaessaan demareita?

Kekkonen sanoi että kokoomusta ei pidä ikinä päästää valtaan.

Vierailija
26/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus on se puolue, joka todella ajaa suomalaisten etua. Kokoomus pelastaa valtiontalouden demareiden jäljiltä kannustamalla työntekoon niin yrittäjiä, palkansaajia kuin työttömiä.

Niinhän se Kokoomus meille uskottelee. Tosiasiassa Kokoomus on ison rahan puolue, joka haluaa Amerikan mallin Suomeen.

Vierailija
27/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston virheet ja teot eivät ole Kokoomuksen syytä.

Vierailija
28/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä uskot edelleen näihin satuihin, kun yhteiskuntarauha on järkkymässä?

Vierailija
29/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa sulla olla raju kognitiivinen dissonanssi jos pidät tätä hidastettua junan ajamista vuoreen pelastamisena. 

Vierailija
30/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotappa kun saadaan tunnin juna ja silta Ruotsiin. Orposta Suomen ruhtinas!

Vierailija
31/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on täysin amerikkalaisuudessa marinoitu, sillä hän oli jo lukiolaisena Floridassa.

Vierailija
32/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin. Tapa millä lähdettiin rinta rottingilla sotimaan on jo halveksittava. Toiminnallisesti Keskustalle olisi näköjään selkeä tilaus Suomen poliittisessa kentässä, mutta mistä sille saataisiin kadonnut kannatus takaisin.

Vierailija
33/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö kokoomus ole juuri se puolue mistä on varoitettu että sen ainoat oikeast intressit on tuhota suomi? ettei pitäisi ikinä päästää valtaan

Kekkonen oli oikeassa.

Ai teloittaessaan demareita?

Kekkonen sanoi että kokoomusta ei pidä ikinä päästää valtaan.

Oli täysin oikeassa. Sama pätee yhä tänäkin päivänä. Ei niillä ole mitään käsitystä kansalaisten asioiden hoitamisesta.

Vierailija
34/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se Kokoomus meille uskottelee. Tosiasiassa Kokoomus on ison rahan puolue, joka haluaa Amerikan mallin Suomeen.

Juuri näin.

Vierailija
35/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston virheet ja teot eivät ole Kokoomuksen syytä.

Kokoomus on vastuussa yli 70% Suomen valtiovelasta. 

Vierailija
36/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti pitänyt niitä täysipäisten puolueena, mutta persujen kanssa leikkiminen on vähän liikaa.

Tuossa huomaa miten raha menee kikkareilla kaiken edelle. Heille on tärkeintä päästä toteuttamaan mahdollisimman oikeistolaista talouspolitiikkaa eikä millään muulla ole mitään väliä.

Vassarinpaskalle tärkeintä on vain minä-minä-minä.

Minä-minä-minä on Kokoomuksen politiikan ytimessä. Veroja ei voi maksaa, koska minä-minä-minä.

Vierailija
37/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen paras äänestäjien kusetus oli aikanaan se mainoskampanja, jossa mainostivat suurilla kirjaimilla olevansa työväenpuolue. Ja moni palkansaaja meni siihen vipuun ja menee vissiin edelleenkin.

Vierailija
38/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnin junalla?

Vierailija
39/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinulle on tärkeintä sinä itse. Me vassarit halutaan että kaikki selviää ja kaikista pidetään huoli. Sinä taas olet itsekäs psykopaatti jonka elämä pyörii oman kurjan minäsi ympärillä kuvitellen että koko maailma on jotain sinulta riistettyä silloin kun näet muidenkin saavan jotain. Sinä haluat vaikka muiden kuolevan kunhan tarpeesi tyydytetään, muista viis.

Vierailija
40/93 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan me-me-me. Kaikki yhdessä ja toisistamme välittäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän