Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka olet äänestämässä Stubbia

Vierailija
03.02.2024 |

Miksi valintasi on Stubb eikä Haavisto? Miksi minun kannattaisi äänestää Stubbia?

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto hyväksyy elokapinan , vihreät aitioittaneet Helsingin kadut, pyöräteitä , joilla ei aja kukaan puoleen vuoteen ja  jotka vievät autoilta tilaa. 

Vierailija
62/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Toivonen ja Marko Bumström taustajoukoissa vei äänen Haavistolta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Suomi ole jo tarpeeksi kärsinyt viherhörhöilystä, kuten puolueensa kannatuskäyrä osoittaa.

Seepra ei raidoistaan pääse, eikä poliitikko puoluetaustastaan. Siksi äänestys on ennen kaikkea kokoomuksen ja vihreiden välillä.

Vierailija
64/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ääni hänelle, on puhtaasti ääni Haavistoa vastaan.

Hänen kanssaan enemmän samaa mieltä kuin Haaviston. 

Kahdesta huonosta, valitsin paremman. 

Vierailija
65/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavistolla ei ole lukion jälkeistä tutkintoa. Arvostan hyvää koulutusta. Tässä vertailussa Stubb on ylivoimainen.

Eli esimerkiksi professoriksi pitäisi valita ihan kuka tahansa hakijoista, koska kaikilla on sama koulutus? Tai mieluiten se levottomin, tyhmin ja aggressiivisin? 

Suomessa ollaan kovin tittelinpalvojia. Jopa persut, jotka aina ovat melunneet koulutusta vastaan, mutta kateus ja pelkohan sielläkin taitaa asustaa. 

Minäkin toivoisin, että Haavisto olisi käynyt koulua enemmän. Mutta ymmärrän, että hänellä oli parempaakin tekemistä. Olisi jäänyt minullakin VTM kesken, jos politiikka ja järjestökenttä olisi vienyt. Valmistuin lopulta, koska 2008 lama vei yritykseltäni näkymät. Tiedossa on kuitenkin sekin, että hän on kirjojakin jokusen eläissään lukenut. Ja niin minäkin. Ja voin kertoa, että oma lukulista on täsmäkoulutusta. Kuten myö

Minä halua ison tietää miten yo Haavisto on aikanaan päässyt niin hyviin virkoihin. Mietin vain kun melkein kaikkiin julkishallinnon tehtäviin vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto ja nämä maisterit joutuvat taistelemaan paikoista. Mahtaa olla hyvä peruste nostaa sieltä porukasta ylioppilas kaikkien pätevimpiä ohi. 

Vierailija
66/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti, minä vain vihaan niin paljon vihervassareita, että en voisi haavistoa äänestää.

Vierailija
67/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi äänestää näistä kumpaakaan, mutta kun kerran kahdesta pahasta on valittava pienempi paha, niin siinä tapauksessa joudun äänestämään Stubbia.

Vierailija
68/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut Stubbin henkilökohtaisesti. Huikea tyyppi. Äänestän isänmaan puolesta Alexanderin presidentiksi. Enkä koskaan luovu sotilaspassistani. Pekka ei varmaan ole sellaista edes nähnyt.

Vierailija
69/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestin Haavistoa, enkä kysellyt keneltäkään. 

minä myös

Vierailija
70/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy koskaan Haaviston Al Holin -toimintaa. Teronaisten lapset koulutetaan teroiksi jo pienestä pitäen. 

Hyväksyn sen että hän pelasti lapset. Äidit oli pakko samalla tuoda pois ja eivätköhän he ole loppuelämänsä Supon silmälläpidossa.

Näitä pieniä teroja ei olisi tarvinnut tuoda tänne.Siksi ei ikinä Haavistoa.

Vierailija
71/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Stubb ymmärrä mistään mitään. Jopa jossain vitosluokkalaisten haastattelussa vaikutti tyhmältä. 

En äänestä kumpaakaan. Haavistolla kun on takanaan vasemmisto, mikä ei ole koskaan hyvä asia. 

Vierailija
72/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestin Suomen edun mukaisesti ehdokkaista pätevämpää, kokeneempaa, vakaampaa ja maltillisempaa - eli Haavistoa. Stubb ei ydinasekiimassaan herätä minkäänlaista turvallisuudentunnetta, päin vastoin. Näinä aikoina tarvitsemme pienen maamme johtoon presidentin, joka taitaa diplomatiaa ja käyttäytyy kylmähermoisesti tositilanteessa.

Haavisto sai kenraalilta kehut skenaarion hoidossa, missä Suomeen kohdistuisi sotilaallista uhkaa samalla, kun moitti Stubbia tämän naureskelevasta vertauksesta Ilkka Remeksen kirjoihin.

Stubbin isoin synti on kuitenkin Lavroville tekstailu Ukrainan sodan alettua. Hän ei selittänyt sitä mitenkään, vaikka toimi Firenzestä käsin Suomen valtionjohdon selän takana. Ilmeisesti teki niin huvikseen. Ei jatkoon.

Vierailija
73/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan perusteella Haaviston seuraaminen ei tee ihmisen psyykelle hyvää. Stubb vaikuttaa rationaaliselta ja normaalin ihmisen ratkaisulta.

Vierailija
74/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska äänestän Haavistoa vastaan.

Tämä. En äänestä Stubbin  puolesta vaan Haavistoa vastaan. 

Vierailija
75/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on homo

Vierailija
76/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb on jokaisessa tentissä puhunut huoltovarmuuden tärkeydestä Suomen tulevaisuudella ja ottanut itse myös asiasta lisää selvää.

https://www.instagram.com/alexstubb/reel/C22q1J1tvDM/

Hah! Ei ole puhunut huoltovarmuudesta vaan Rehn ja Haavisto ja H-a puhuivat. Nyt meni maatilalle, koska kampanjassa huomattiin, että maalaiset ei tykkää Stubbista. Kalastelua. Läpinäkyvää kalastelua. 

Vierailija
77/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbin analyyttinen kyky hahmottaa asioita sekä hallita valtavaa määrää tietoa on erittäin vakuuttavaa.

Ehkei sentään ihan kaikkea hänkään hallitse. Koululaiset kysyivät mitä on viisi potenssin kolme? Ei edes yrittänyt arvata. Ei myöskään Kenian pääkaupunkia, möläytti vielä käyneensä siellä askettäin eli ampui päälle varmuudeksi jalkaansa. Kertoilee elämänsä kovin haastattelu olleen "Italian Yliopiston" "professoripestin" työhaastattelu. Onneksi siitä pääsi läpi, lasten kysymyksistä ei. Suomi saa ihan niin hyvän pressan mitä ansaitsee.

Vierailija
78/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat oli minulle huonoja valintoja. Mutta isisvaimojen kuskaus ja lapsilla ratsastus eivät vakuuttaneet minua. Ei myöskään se, että muiden maiden etu menee Suomen edelle. 

Vierailija
79/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan perusteella Haaviston seuraaminen ei tee ihmisen psyykelle hyvää. Stubb vaikuttaa rationaaliselta ja normaalin ihmisen ratkaisulta.

Rationaaliselta juu, äänestää tyhmää ihmistä jolla suuri suu.

Vierailija
80/175 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "Haavisto Al-Hol" niin voit lukea, miksi en äänestä Haavistoa. Minun pitää voida luottaa siihen, että presidentti ei vehkeile salaisia lainvastaisia sopimuksia oman päänsä mukaan ja suomalaisia vastaan.