Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään vanhusta joka pitäisi homoutta yhtään erikoisena, keski-ikäisissä niitä outoja tynnyrissä kasvaneita "jeesuksenmorsiamia" riittää. Ihmisoikeus ennen kaikkea on saada elää rauhassa homona.
Vieläkö täällä jankataan homofobiasta ja vanhuksista pitävätkö homoutta erikoisena vai ei? Suurin osa ei pidä ( uskovaiset pitävät ) mutta hekin jotka hyväksyvät homouden EIVÄT HALUA HOMOA PRESIDENTIKSI! On eri asia hyväksyä yleisellä tasolla ja muissa viroissa tms mutta presidentti- instituutioon ei haluta homoa. Piste.
Ihmisen älykkyystaso on todella matalalla, jos hänen äänestämisperustanaan ovat linnan juhlat.
Parasta olisi lopettaa koko linnan juhlat. Isompi ongelma, kuin kuka panee ketä.
Haaviston hillitty julkinen käyttäytyminen toimii esimerkkinä. Siinä ei esiinny pride-karnevalistisia showelementtejä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen älykkyystaso on todella matalalla, jos hänen äänestämisperustanaan ovat linnan juhlat.
Tai minkä näköinen puoliso on. Toki myös ulkoapäin syötetty taktinen äänestäminen kertoo oman ajattelun puutteesta.
Minä en kyllä järkyttyisi. t. 68 v
Vierailija kirjoitti:
Et vaikka linnan juhlien kättely alkaisi Village Peoplella?
En usko.
Tietämäni vanhus 78v on jo ennakkoon äänestänyt Pekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai minkä näköinen puoliso on. Toki myös ulkoapäin syötetty taktinen äänestäminen kertoo oman ajattelun puutteesta.
Ainoastaan silloin kun taktinen äänestäminen liittyy vain vastustamiseen, ei minkään kannattamiseen. Silloin se kertoo vähä-älyisyydestä,
Eivät kai siellä naimaan ala, järkyttyisi muutkin jos niin kävisi riippumatta parista.
Oho, onspas vihreiden puoluetoimisto aktiivisena tässä keskustelussa "Kyllä minun 100-vuotias sotaveteraanikenraaliisäni sanoi että ei haittaa yhtään" "minun 110-vuotias hävittäjälentäjäveteraaniisoisäni niin läksytti tuttuaan joka paheksui Haavistoa"
Hohhoijaa...
Vielä ei ole homouden aika. Sekin aikakausi vielä koittaa, kun aika on kypsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Judas priestiä sen olla pitäisi! \m/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konservatiiviuskovaiset julkisesti kovaäänisesti paheksuvat, mutta omissa piireissään syyllistyvät kaikenlaisiin kauheuksiin.
Kuten? Tuskin ainakaan tuhkaluukuttavat esim. Linnan juhlissa.
Kuka helvetti on tuhkaluukuttanut linnan juhlissa?
AP:n ja näiden 'homovastaisten' fantasiaa. Eivät vaan ole tulleet vielä kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Judas priestiä sen olla pitäisi! \m/
Joo, biisinä tietenkin Turbo lover. Turbohan tarkoittaa pakokaasuahdinta, eli lauletaan kun ahdetaan jotain pakoputkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti homoja on ollut myös vanhusten nuoruudessa.
Ei minua ainakaa hetkauta mihinkään suuntaan. Olen 77 v. Minulla oli täti, joka eli aikuisikänsä naisen kanssa, eikä sitä kukaan siunaillut, kuten nämä suvaitsemattomat putkiaivot nykyisin.
Suuret ikäluokat eli nykyiset vanhuksethan vapaan ja sukupuolettoman rakkauden toivat Suomeen hippimallin mukaan. Ei meillä ollut paljonkaan rajoja rakkaudessamme.
Tärkeintä on ehdokkaan rehellisyys ja se, miten kohtelee muita ihmisiä, esimerkiksi työtovereitaan ja alaisiaan. Pekka Haavisto tunnetaan kovana käskyttäjänä ja alaistensa mollaajana, jos bämä ovat eri mieltä hänen määräystensä kanssa.
Hänhän heitti oman alaisensa junan alle itse tekemästään virheestä ja sääati nahkansa al-Hol-jutussa, jossa toi terroristileiriin pienet lapsensa pakottaneet terroristen naiset Suomeen. Ääni menee siis tietenkin Stubbille, ei Haavistolle, joka tulee häviämään kirkkaasti tämän vaalin. Onneksi.
Historia on monimuotoinen, jos kuningatar ulosti ruokapöydässä vieraiden läsnäollessa niin ei se järkyttänyt ketään.
Ai, minä nimenomaan haluan presidentiksi homoseksuaalin. Olin super onnellinen, kun Tarja Halosesta tuli presidentti, koska hän on nainen. Nyt on mahdollisuus saada meille avomesti homoseksuaali presidentti. Kaikki ihmiset ikään, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen ja uskontoon katsomatta ovat saman arvoisia. Kun presidentti edustaa jotakin vähemmistöryhmää, se helpottaa muiden olemista tässä yhteiskunnassa. Myös maailmanlaajuisesti on hyvä asia, että näytämme tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden mallia. Meillä ratkaisee yksilön osaaminen eikä sivuseikat.
N50
ps. Homoseksuaalisuus ei ole 2000-luvun ilmiö. Myös sotaveteraaneissa ja vanhuksissa on homoseksuaaleja ihan yhtä paljon, kun muussakin väestössä. Ikä ei tee ihmisestä tyhmää, tietämätöntä ja ahdasmielistä, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä nimenomaan haluan presidentiksi homoseksuaalin. Olin super onnellinen, kun Tarja Halosesta tuli presidentti, koska hän on nainen. Nyt on mahdollisuus saada meille avomesti homoseksuaali presidentti. Kaikki ihmiset ikään, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen ja uskontoon katsomatta ovat saman arvoisia. Kun presidentti edustaa jotakin vähemmistöryhmää, se helpottaa muiden olemista tässä yhteiskunnassa. Myös maailmanlaajuisesti on hyvä asia, että näytämme tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden mallia. Meillä ratkaisee yksilön osaaminen eikä sivuseikat.
N50ps. Homoseksuaalisuus ei ole 2000-luvun ilmiö. Myös sotaveteraaneissa ja vanhuksissa on homoseksuaaleja ihan yhtä paljon, kun muussakin väestössä. Ikä ei tee ihmisestä tyhmää, tietämätöntä ja ahdasmielistä, päinvastoin.
Hieman ristiriitaista, kun itse kuitenkin teet valinnat tiettyjen kriteereiden täyttyessä. (nainen, homo...)
Kuka helvetti on tuhkaluukuttanut linnan juhlissa?