Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumistukeni pienenee, vuokrani suurenee, peruselämään tarvittavien tuotteiden hinnat suurenee, sota saattaa olla ovella

Vierailija
02.02.2024 |

Parantumaton sairauteni ei vain parannu enkä muutu työkykyiseksi eli tulot eivät tule kasvamaan. Miksi hallitus meni tekemään näin muutenkin epävakaassa ja masentavassa maailmantilanteessa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tilannehan on ihan sama meillä työssäkäyvillä. Korot nousevat, asumiskulut nousevat, ruuan hinta ja kaikki muukin kallistuu, palkka ei kyllä nouse mihinkään.  Kulut ovat kasvaneet paljon enemmän, kuin sinun asumistukesi pienenee.

En ole ahdistushäiriöinen, joten en murehdi sotaa. Keskityn elämääni nyt. 

Vuoden sisään palkkani on noussut nyt 4 kertaa, ja mahdollisesti 5. kerta on tulossa huhtikuussa. Lisäksi pääomatuloni ovat nousseet vuoden sisällä noin 100 kertaa. Eli kyllähän paljon on itsestä kiinni kuinka tulot kasvavat. Tuloni ovat kasvaneet enemmen kuin kulut nousseet. Kulujen kehittymiseenkin voi ITSE vaikuttaa todella hyvin kun vain vähän näkee vaivaa.

Olet huono provo. Monella alalla ei palkkaan voi vaikuttaa. Toki nämä ovat muutenkin usein aloja, jois

Pääomatuloja voi taasen kasvattaa kuka tahansa töissäkävijä ja jopa useat tuilla olijat. Ainoastaan toimeentulotuella olijat eivät pysty.

Vierailija
62/65 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella on sama tilanne. En kyllä näe, että ainakaan kannattaisi purra kättä, jolta saa rahaa ruokaan. En mä sillä tavalla voisi ainakaan odottaa saavani lisää. Ne jaossa olevat rahat ei olisi minun omia. Jos ajattelen, että itselläni olisi tolkuttomasti rahaa, en ehkä jakaisi omastani jos joku räkisi silmille ja vaatisi lisää haukkuen minua samalla ilkeäksi. Jos olen työkyvytön, yritän olla kiitollinen siitä mitä saan ja tulla sillä toimeen. Sanoisin kiitos. Jokainen kuolee joskus.

Kuule eivät ne tukirahat hallitukselta tule vaan työssäyviltä veronmaksajilta. Ei ap ole työssäkäyviä veronmaksajia haukkunut. Hallitusta hän arvosteli.

Kaikki työssä käyvät veronmaksajat eivät halua maksaa niille, jotka elävät veronmaksajien siivellä. Inhottavaa tässä on, että ne jotka oikeasti tarvitsevat tukea, eivät sitä saa. Asenteet on koventuneet, koska lehdissä on koko ajan haastateltavana ns. elämäntapatyöttömiä, jotka kehuvat etteivät HALUA tehdä mitään, koska saavat kaiken ilmaiseksi. Niitä on toivoakseni vähemmistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa täälläkin ollaan. Surkeita aikoja eletään. 

Vierailija
64/65 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla palkka laski 188 euroa. Ei töissä käyminen tarkoita, että rahaa on ja pärjää hyvin. Amishommissa on sama palkka kuin 20 vuotta sitten. Ei ole korotettu edes inflaation vertaa oikeasti. Hinnat joka asiassa on kuitenkin tuplaantuneet.

Vierailija
65/65 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella on sama tilanne. En kyllä näe, että ainakaan kannattaisi purra kättä, jolta saa rahaa ruokaan. En mä sillä tavalla voisi ainakaan odottaa saavani lisää. Ne jaossa olevat rahat ei olisi minun omia. Jos ajattelen, että itselläni olisi tolkuttomasti rahaa, en ehkä jakaisi omastani jos joku räkisi silmille ja vaatisi lisää haukkuen minua samalla ilkeäksi. Jos olen työkyvytön, yritän olla kiitollinen siitä mitä saan ja tulla sillä toimeen. Sanoisin kiitos. Jokainen kuolee joskus.

Kuule eivät ne tukirahat hallitukselta tule vaan työssäyviltä veronmaksajilta. Ei ap ole työssäkäyviä veronmaksajia haukkunut. Hallitusta hän arvosteli.

Kyllä. Hallitus on demokraattisesti äänestetty. He tuhlaavat siellä nyt rahaa yhteen ja säästävät toisesta. Neljän vuoden välein tulee vasemmisto, joka tuhlaa yh

Itseasiassa HALLITUSTA ei ole demokraattisesti äänestetty. Eduskunta on valittu demokraattisesti. Hallitus on muodostettu suurimman eduskuntaryhmän johtamana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi