Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yliopistoon mennä?

Vierailija
02.02.2024 |

Mitä lukemaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaa, joka työllistää, kuten tekniikka, kauppatiede, lääketieteet, oikeustiede yms

Vierailija
2/8 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä haluat elämältä? Haluatko sä metrokuskiksi tai vaatekauppaan? Haluatko sä koodata pelejä? Haluatko sä korjata autoja? Jos joo, niin ei kannata mennä yliopistoon tuhlaamaan aikaa. "Mitä lukemaan?" on kysymys jota sun kannattaa kysyä ihan vain itseltäsi. Ei me voida tietää, oletko sä niin fiksu, että lääkiksen ovet aukeaa. Tai oikiksen, tai jonkun muun kovan kilpailun takana olevan paikan. Ei me tiedetä onko sun elämäsi ainoa tavoite raha ja täten oikea paikka olisi kauppis, vai haluatko tehdä töitä sydämellä ja pienemmällä palkkapussilla, jolloin kannattaisi tutustua vaikka erilaisiin taiteiden tutkimuksiin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myös itse pitää siitä alasta. Työskentely alalla, joka työllistää, mutta mistä itse ei pidä ollenkaan, käy aika sietämättömäksi työpäivät.

Vierailija
4/8 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on motiiviksi mennä yliopistoon? Hyväpalkkainen työ? Itsensä kehittäminen? Akateeminen ura?

Vierailija
5/8 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tarvitaan lisää perus duunari ja TYÖ yrittäjä porukoita elikkäs EN SUOSITTELE akateemikko paskaa kellekkään!

Vierailija
6/8 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaa, joka työllistää, kuten tekniikka, kauppatiede, lääketieteet, oikeustiede yms

Jos olet tylsä ihminen, niin noita asioita voi tehdä toki rahan toivossa. t:taiteilija

Vierailija
7/8 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myös itse pitää siitä alasta. Työskentely alalla, joka työllistää, mutta mistä itse ei pidä ollenkaan, käy aika sietämättömäksi työpäivät.

Täytyy varmaan mutta jollain generalistisella alalla voi työllistyä aika monenlaiseen tehtävään ja mielestäni työkaverit, johtaminen ja yrityskulttuuri vaikuttavat viihtymiseen enemmän kuin itse työ  

Vierailija
8/8 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan humanistisille aloille oppimaan pimpillisistä pojista, peniksestä naisen sukupuolielimenä, aikuisena naiseksi kasvavista pojista ja raskaanaolevista miehistä. Ihan silkkaa huuhaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan