Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä on tuntunut herätä talvi-aikaan?

Vierailija
27.10.2024 |

Jotenkin on olotila töttöröö.

Inhoan kellojen siirtoa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. Nousin pirteänä viideltä. Kohtapuolin ulkoilemaan. Kokemuksesta tiedän, ettei tuo kelloajan siirtäminen tule vaikuttamaan jatkossa elämääni millään lailla. 

Vierailija
2/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai normaaliaikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein maukkaalta :) heräsin kasilta pirteänä :)

Vierailija
4/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa

Vierailija
5/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 8. 10h tunnin yöunilta. Silti väsytti vähän, vaikka tunti tuli lisää viime yönä.

Vierailija
6/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huonouninen muutenkin, mutta kun makkarin televisio meni rikki, niin nukuinkin oikein kunnon pitkät unet.

Nälkä saattaa tulla väärään aikaan, kun on aika säännöllinen ruokarytmi ollut.

Vierailija
7/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aika, jota on enemmän, on normaaliaika, jos moista termiä haluaa käyttää. Kesäaikaa on 7 kk, joten nykyisin se on normaaliaika. Sinä et todennäköisesti ole edes elänyt jatkuvassa talviajassa, joten et edes tiedä mistä puhut. Minä olen, enkä todella halua sitä takaisin. Jo syyskuussa heti kohta työpäivän jälkeen pimeää kuin mörönpersiissä, olepa siinä sitten kaikki arkipäivät kotona keinovalon varassa.

Vierailija
8/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöstä heräävälle tää on ihan sieltä ja syvältä. Menee viikkoja ennen kuin unirytmi normalisoituu. Kesäaikaan siirtyminen ei ole yhtä suuri ongelma. En tajua, miksi tätä pelleilyä vielä jatketaan. Kesäaika pysyväksi!

Vierailija
9/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 8 hyvin nukuttuani. Enemmän mulla on eteenpäin siirron yhteydessä hankaluuksia saada illalla unta ennenkuin kroppa siirtää itsensä. 

Vierailija
10/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin erityisen pirteänä. Ihana olla taas luonnollisessa rytmissä. Nyt tajusin miksi taidan olla enemmän talvi-ihminen.

Vierailija
11/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon talvesta vähälumista ja leutoa ja ilman jäätikkökatukäytäviä. Vajaan kahden kuukauden päästä alkaa päivä taas pitenemään.

Vierailija
12/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta nyt. Iltapäivällä se sitten v*tuttaa kun pimeää tulee aikaisemmin. 

Vierailija
13/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on paras.

Lumi on vettä, vesi on elämän luomis energia.

Vierailija
14/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 5 eli kesäaikaan klo 6. Klo 6 minulle normaali aika herätä. Torkuin tunnin sängyssä ja sit nousin kahvinkeittoon. Huonosti nukuttu yö takana joten olo tahmea. Olis kaikenlaista tekemistä mut notkun edelleen yöpaidassa. No, sain sentään pesukoneen putsattua ja nyt pyörii tyhjänä pesuaineen kanssa. 

Vierailija
15/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin erityisen pirteänä. Ihana olla taas luonnollisessa rytmissä. Nyt tajusin miksi taidan olla enemmän talvi-ihminen.

se johtuu siitä, että sinulla oli tänä yönä tunti enemmän nukkumiseen, tästä yöllisestä siirrosta johtuen. voi luoja.

Vierailija
16/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se aika, jota on enemmän, on normaaliaika, jos moista termiä haluaa käyttää. Kesäaikaa on 7 kk, joten nykyisin se on normaaliaika. Sinä et todennäköisesti ole edes elänyt jatkuvassa talviajassa, joten et edes tiedä mistä puhut. Minä olen, enkä todella halua sitä takaisin. Jo syyskuussa heti kohta työpäivän jälkeen pimeää kuin mörönpersiissä, olepa siinä sitten kaikki arkipäivät kotona keinovalon varassa.

Jopas tuli valetta. Normaaliaika liittyy auringonkiertoon. Kesäaika on ihmisen keksintö, josta on harmillisen vaikeaa päästä eroon.

Vierailija
17/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuipa ihanalta. Se on kuin yksi tunti lisää tähän päivään. Ei kannata psyykata tyhjästä itselleen huonoa oloa.

Vierailija
18/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen rapula kuin aiemminkin..

Vierailija
19/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin klo 8. 10h tunnin yöunilta. Silti väsytti vähän, vaikka tunti tuli lisää viime yönä.

Kylläpäs sinä olet väsynny.

Vierailija
20/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä se tuntuu olla taas normaaliajassa. Tiedän, että uniongelmaisena se ottaa mulla hetken ennen kuin tasaantuu, mutta sen jälkeen on aina paljon parempi olo kuin koko kesäaikana.