Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette välitä kummastakaan pressaehdokkaasta, äänestättekö silti?

Vierailija
02.02.2024 |

Huonot puolet on 50-50. Rehn olisi ollut minun ehdokkaani, ylivoimaisesti, vaikka muuten en keskustapuolueesta perusta. 

Kommentit (214)

Vierailija
101/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homovastainen ääni, arvaatte kyllä kenelle.

Myös Stubb on bi, senkin juntti :)

Vierailija
102/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Stubbia vaikka hän ei suuri suosikkini olekaan. Äänestin samalla ajatuksella aikoinaan Niinistöäkin ja hänestä tuli ihan hyvä pressa. Stubbin kanssa voi käydä samoin.

Edes Niinistö ei pidä Stubista...

Mutta taisi äänestää sitä kuitenkin. Kokoomuslaiset äänestää aina omiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän tietysti. Ja sitä ehdokasta jolla Rehnin tapaan on parempi mahdollisuus yhdistää suomalaiset. Alexille presidenttiys olisi vain ponnahduslauta Nato-tehtäviin. Suomen kansa ei hänelle ikävä kyllä merkitse muuta kuin suuria puheita.

Vierailija
104/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on epävakaa ja sooloilee ihme jutuissa, niin kuin nyt vaikka tekstaili Lavroville kun Ukrainan sota alkoi. Siitä tulee kaikkea muuta kuin turvallinen olo. En ole Haaviston fani, mutta en usko että hän voisi sysätä Suomea möläytyksillään kohti sotaa toisin kuin Stubb.

Vierailija
105/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään äänestämässä. Äänestin Haavistoa.

Vierailija
106/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Stubbia vaikka hän ei suuri suosikkini olekaan. Äänestin samalla ajatuksella aikoinaan Niinistöäkin ja hänestä tuli ihan hyvä pressa. Stubbin kanssa voi käydä samoin.

Edes Niinistö ei pidä Stubista...

Mutta taisi äänestää sitä kuitenkin. Kokoomuslaiset äänestää aina omiaan.

Olen äänestänyt Kokoomuksen ehdokasta lähes kaikissa vaaleissa. Muistan kuitenkin Alexin touhut hallituksessa ja olen hänet tavannutkin. Ei ole minun ehdokkaani. Siten ainoa vaihtoehto on Haavisto.

Vierailija
107/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon valitsema Westendissä asuva kosmopoliitti Stubb ei ole puheistaan huolimatta mikään kansaa yhdistävä tekijä. Hänellä ei ole mitään käsitystä siitä todellisuudesta, missä suomalaiset nykyään elävät. Stubb ei ole edes vuosiin asunut tässä maassa. Siksi Haavisto, vaikka Rehnin olisin mieluiten halunnut.

Vierailija
108/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi, joka muistaa Stubbin pääministeriajat liiankin hyvin. Ei auta, pakko äänestää Haavistoa.

Vierailija
109/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenttien perusteella Haavisto. Puhuu vähemmän, mutta asiaa, Stubbilla toisin päin. Jaarittelee avannoista sen sijaan että vastaisi esitettyihin kysymyksiin. Eilisessä tentissä kysyttiin, millaista kosketuspintaa ehdokkailla on vähäosaisten todellisuuteen Suomessa. Haavisto kertoi olleensa Hurstin ruoka-avussa pakkaamassa ruokakasseja, Stubb hämmentyi silminnähden ja kertoi sitten tavanneensa monenlaisia ihmisiä lastensa harrastusten kautta. Niin varmaan, Westendissä. Suomessa köyhimmillä lapsilla ei todellakaan ole varaa harrastaa.

Vierailija
110/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbi ei arvosta Suomea edes sen vertaa, että opettaisi suomen kieltä lapsilleen. Hän tekisi Suomesta pikkujenkkilän. Siksi Haavisto, vaikka ei innosta hyppien.

Totta kai ihmiset puhuvat yleensä äidinkieltään/vahvimmaksi kokemaansa kieltä lapsilleen. Stubbilla se nyt vain sattuu olemaan ruotsi.

Vierailija
111/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RKP:n ehdokasta en äänestä, olenhan suomenkielinen, eli Haavistolle nasahtaa ääni.

RKP ei ole puolueena näissä vaaleissa kenenkään ehdokkaan puolella.

Vierailija
112/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän ja kaksi vaalikonetta antoi saman "sopivammaksi" jota itsekin uumoilin. Ei ollut isoa eroa, mutta ero kuitenkin joten ääni meni Stubbille.

Äänestäminen on minulle sekä oikeus että velvollisuus

Vierailija
113/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehniä olisi minäkin äänestänyt mieluusti ja myös Halla-ahoa ennemmin kuin kumpaakaan näistä. Nyt sitten ääni meni Stubbille ja lähinnä vain siksi, että se oli ääni Haavistoa vastaan. Se sopii presidentiksi ihan kaikista huonoiten.

Vierailija
114/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä eduskuntavaaleissakaan rakasta yhtään puoluetta. Äänestän silti.

Haluaisitteko päästää kansanedustajat tai valitsijamiehet 70-luvun tyyliin tekemään lehmänkauppoja?

Vierailija
115/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi, joka muistaa Stubbin pääministeriajat liiankin hyvin. Ei auta, pakko äänestää Haavistoa.

Minä äänestin Stubbia siksi, että Haaviston ulkoministeriajat on liiankin hyvin muistissa. Ei alexkaan hyvä tosiaan ole, mutta piirun verran parempi.

Kiva valita rutosta ja kolerasta :(

Vierailija
116/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin tämä ikävän velvollisuuden veks heti ekana ennakkoäänestyspäivänä, koska ei kiinnosta enää yhtään kuunnella kummankaan sönkkäystä ja varsinkaan Haaviston populistisia puheita. Sehän saakeli kuulosti jo osin Halla-aholta. Yök.

Äänestin kasia.

Vierailija
117/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💩

No siinä on kyllä persujen mokelluksen ydin kuvattuna.

Vierailija
118/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo ekan kierroksen ollessa kesken, että äänestän 2. kierroksella sitä joka on Stubbia/Haavistoa vastaan. Jos ovat vastakkain niin sitten Stubbia, mutta en siksi että siitä presidentin haluaisin vaan ainoastaan siksi että toinen vaihtoehto on vieläkin huonompi etenkin pitkässä juoksussa.

Vierailija
119/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän, ihan vaan koska minulla on periaate, että äänestän kaikissa vaaleissa. Vaikka sitten tyhjää. 

Vierailija
120/214 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestin Stubbia siksi, että Haaviston ulkoministeriajat on liiankin hyvin muistissa. Ei alexkaan hyvä tosiaan ole, mutta piirun verran parempi.

Kiva valita rutosta ja kolerasta :(

Toisaalta, ministerin ja presidentin työt ovat varsin erilaisia. Voihan se olla, että presidenttiys sopii paremmin ministerinä epäonnistuneelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme