Te jotka ette välitä kummastakaan pressaehdokkaasta, äänestättekö silti?
Huonot puolet on 50-50. Rehn olisi ollut minun ehdokkaani, ylivoimaisesti, vaikka muuten en keskustapuolueesta perusta.
Kommentit (214)
Äänestin ekalla kierroksella Halla-ahoa. Hänkään ei ollut minulle täydellinen. Ajattelen, että olisi ollut Suomelle mainehaitta, jos hänestä olisi tullut presidentti. Nyt näiden kahden väliltä on vaikea valita. Molemmat ovat minulle liian liberaaleja, kumpikin vähän omalla tavallaan. Olen nyt kallistumassa Haaviston puolelle. En usko, että Stubb tosissaan edes haluaa Suomen presidentiksi, ja hän vaikuttaa epävakaalta ja johdatettavissa olevalta.
Ensimmäistä kertaa sitten 1980-luvun en aio äänestää.
Ihan sama kumpi valitaan pressaksi. Kumpikaan ei ole täysin toivoton, mutta kummallakaan ei ole agendallaan eräitä minulle tärkeitä teemoja. Ei sen väliä.
En tiedä vielä. Jos äänestän niin ehkä Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin ekalla kierroksella Halla-ahoa. Hänkään ei ollut minulle täydellinen. Ajattelen, että olisi ollut Suomelle mainehaitta, jos hänestä olisi tullut presidentti. Nyt näiden kahden väliltä on vaikea valita. Molemmat ovat minulle liian liberaaleja, kumpikin vähän omalla tavallaan. Olen nyt kallistumassa Haaviston puolelle. En usko, että Stubb tosissaan edes haluaa Suomen presidentiksi, ja hän vaikuttaa epävakaalta ja johdatettavissa olevalta.
Vähän sama juttu. Äänestin ensimmäisellä kierroksella Halla-Ahoa, vaikka oli koko ajan täysin selvää, ettei hän kakkoskierroksella voisi voittaa kumpaakaan ennakkosuosikkia vastaan, sen verran hänellä on vastustajia. Vähän kuin Paavo Väyrysellä aikanaan. Mutta en minä noiden kahden liberaalin väliltä pysty valitsemaan. Ehkä Haavistoa vastaan voisi äänestää ihan sen takia, että hän kävi henkilökohtaisesti hakemassa laittomasti maahan lisää terrorísteja. Kaikessa typeryydessään hammaslärvi-Stupido ei ole ihan tähän pystynyt.
Haaviston eduksi lasken sen, että hän ainakin haluaa presidentiksi. Yrittää nyt jo kolmatta kertaa. Stubb lähti kisaan Orpon kutsusta eikä omasta aloitteestaan.
Kumpi olisi parempi; äänestää tyhjää vai jättää kokonaan äänestämättä.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä. Mun ehdokas oli Mestari Hallis ja kun se tippui, niin enää ei kiinnosta. Molemmat kakkoskierroksen ehdokkaat on itserakkaita ja pöyhkeitä tärkeilijöitä, ihan sama kumpi niistä voittaa 💩
Eli vihervassari pressaksi 🙄
En äänestä. En tiedä kumpi noista kahdesta pahasta olisi se pienempi paha...
Pitkinhampain äänestän Stubbia koska en halua Haavistosta presidenttiä! Haavisto ja vihreät niin paljon tehneet pahaa maaseudulle!
On vain neljä vaihtoehtoa:
1. En äänestä ollenkaan.
2. Äänestän tyhjää.
3. Äänestän Stubbia.
4. Äänestän Haavistoa vastaan.
Tällä hetkellä todennäköisin vaihtoehto on 4.
Oli vaikeaa, mut Haavistolle ääni. On ehkä hitusen inhimillisempi, mitä ego Stubb.
En äänestä. Ei kiinnosta kuka siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Haaviston eduksi lasken sen, että hän ainakin haluaa presidentiksi. Yrittää nyt jo kolmatta kertaa. Stubb lähti kisaan Orpon kutsusta eikä omasta aloitteestaan.
Eli Stubb ei ole kisassa mukana ainakaan pönkittääkseen omaa (jo muutenkin suurta) egoaan, vaan suostuu ottamaan presidentin tehtävät vastaan, jos hänet siihen valitaan.
Haavistolla taas alkaa olla se oma ego pelissä aika vahvasti.
Äänestin hylättävän äänen, kirjoitin äänestyslappuun numeron 666.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä. Mun ehdokas oli Mestari Hallis ja kun se tippui, niin enää ei kiinnosta. Molemmat kakkoskierroksen ehdokkaat on itserakkaita ja pöyhkeitä tärkeilijöitä, ihan sama kumpi niistä voittaa 💩
Punavihreät taktikoivat Halla-ahon pois jatkosta, joten minä taktikoin kiitokseksi Stubbin presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oli vaikeaa, mut Haavistolle ääni. On ehkä hitusen inhimillisempi, mitä ego Stubb.
Sitä ei pysty sanomaan. Kumpikin näyttelee parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun piireissä, joissa vihreää wokea ei arvosteta. Ääneni menee Stubbille!
Liikut piireissä. Eli annat joidenkin piirien päättää oman äänestyksesi. Ohhoh.
Hän on ulkoistanut ajattelunsa idiooteille. Unohti vain että tällöin pitää valita eri tavalla kuin ne idiootit :D
Äänestän Stubbia ihan vain palstan kiusaamisjankkaajan takia.
Äänestäisin Haavistoa, jos hän olisi missä tahansa muussa puolueessa kuin vihreissä. En ikinä tule äänestämään yhtään henkilöä, joka on tuon paskapuolueen jäsen. Jätän siis äänestämättä.
Tällä kertaa on ollut hyvin hyvin vaikea valita omaa ehdokasta edes ensimmäisellä kierroksella. Kumpikaan ei ole se kenelle ääneni meni ja nyt täytyisi päättää uudestaan. Teen ehkä viime hetken ratkaisun kopissa...