Oletko vahingossa nähnyt toisten perhekalleuksia?
Milloin, missä, miten? Oliko hassu, neutraali vai järkyttävä näky?
(Vahingossa-määritelmä ei koske yhteisiä pesutiloja tai pukuhuoneita.)
Kommentit (47)
verkkarit jalassa katsomassa fudiskisoja. Siinä ei paljoa pystynyt peittelemään, mutta onneksi ei sen tarkemmin näkynyt kuitenkaan.
Ei oo kalleuksia kun köyhä poika oon.
Leikkasin nurmikkoa (olin siis töissä, nuorena) ja siellä piknikilllä istuskeli ukko akkoineen ja munat vilkkuivat sortsien lahkeesta. :D
Aina kun ollaan kylässä miehen vanhemmilla, appiukolle tulee tarve vaihtaa vaatteitaan. Tekee sitten alkkareissaan kierroksen KOKO talossa, vaikka vaihtaisi vaatteet yläkerrassa ja me oltaisiin alakerrassa.
Nykyään joudun jo komentamaan laittamaan vaatteet päälleen, kun jää kekkuloimaan. Ärsyttävää, kun yleensä tarkka anoppi ei puutu tilanteeseen, eikä oma mieskään. Voitte vaan kuvitella näyn, 58v " urheilullinen" äijä. Mistähän esittelyn tarve mahtanee johtua..?
Istuimme lämpimänä kesäpäivänä ulkona ja tämä poika oli pukeutunut kiiltäviin, lyhyisiin urheilushortseihin, sellaisiin joita käytettiin kahdeksankymmentäluvulla. Hän istui sellaisella puusta tehdystä penkillä jalat harallaan ja shortsien lahkeesta pilkotti karvainen kives!!!! Kyllä oli meikätytöllä vaikea jatkaa keskustelua luontevasti ja kokematon kun olin, tilanne oli tosi hämmentävä.
pyyhkeet lanteilla. Yksi niistä nosti jalan sillä lailla ylös, että vastakkaisella puolella istuvat minä ja kaverini saatiin ihastella esteetöntä näkyä sen perhekalleuksiin. Lähinnä ärsytti.
Mun mies on ekshibitionistista plaatua. Kerran oltiin kavereiden kanssa päiväsaikaan piknikillä, tunnelma oli sivistynyt. Miehet meni uimaan viereiseen järveen, kavereiden miehillä uikkarit, mun mies kirmasi veteen kelteisillään. Olisin voinut vajota maan alle!
Mun kaverini on naimisissa Sri Lankalaista sukujuurta olevan miehen kaa. Asuvat naapuritalossa. Kerran meni jotain asiaa toimittamaan, oven avas kaverin mies, tietenkin suihkusta tulleena, pieni pyyhe lanteila ja pyyhkeessä oli....kohouma kun viileestä suihkusta tulleena kekkuloi...vähän nolotti vaikka ystäviä ollaankin. Olin vissiin herkässä mielentilassa muutenkin, viimesilläni raskaana.
Joskus mietin onko se musta sitten isompi kun ei ole henk. koht. kokemusta ? Tuolloin ajatus välähti mieleeni. Ei olla muuten koskaan vertailtu frendini kanssa kokoeroja...pitäisköhän kysäistä :)
Oltiin miehen sukulaisten mökillä saunomassa ja perheen isäntä ja teinipojat juoksivat sitte ilman mitään saunasta uimaan, joten väkisinkin kaikki näkyi.. Vähän eri meininki meillä kaupunkilaisilla =)
Hän istui maassa pahastuneena heitostaan ja munat roikkui lahkeesta. Kuvaaja otti vielä oikein lähikuvaa varmaankin pari minuuttia. Voi vitsi meillä oli mutsini kanssa hauskaa ;-D
tarpeeksi tumma että mustaksi voi kuvata. Jos ei tietäisi että Sri Lankalainen niin voisi kutsua jopa siksi yhdeksi, en vaan viitti tätä rasistista sanaa mainita :)
t: 31
Jäi kyllä näky kummittelemaan. Avasin suihkuhuoneen oven kun luulin, että mieheni on siellä ja appiukkohan se olikin. Onneksi ei tainnut huomata mua - suljin kyllä oven niin nopsaan kun vaan pystyin!
komean kanadalaisen jääkiekkoilijan " aarteet" tuli nähtyä kun teininä oleskeltiin jäähallilla ja joukkueen pukuhuoneen ovi oli auki ja äijä menossa suihkuun. Jäi herra oikein ovensuuhun poseeraamaan kun huomasi että oli yleisöä....
Mutta eikö perhekalleudet ole tosiaan nuo pöytähopeat ja sukukalleudet taas munat sun muut vehkeet? Minäkin olin vastaamassa tähän noista pöytähopeista, mutta en sitten uskaltanut... :o)
siellä se appiukko nukkui anakondansa kanssa kivasti levällään :=)
olimme poikaystäväni kanssa yökylässä ja suivaannuin hänen kuorsaamistaan. Menin pesuhuoneeseen patjalle nukkumaan. Poikaystäväni huomasi minun hävinneen aamulla ja tuli perässä. Äitini tapasi nukkua alasti ja oli myös herännyt ja hiippaili hakemaan vaatteita pesuhuoneesta. Mikä huuto ja meteli! Oikeasti kukaan ei nähnyt mitään ja äitini luuli vilauttaneensa kaiken. Emme ole viitsineet korjata asiaa vaan kiusaamme aiheesta tasaisin väliajoin. Aiheesta ei varmasti puhuttaisi, jos oikeasti olisi jotain näkynyt.
Itse olen kahdesti avannut vessan oven niin, että olen joutunut tuijottamaan muna kädessä seisovaa pissaajaa. Toinen oli mieheni kummisetä yksissä sukujuhlissa, toinen joku tuntematon yleisessä vessassa. Molemmissa tapauksissa nolostuin kovasti, vaikka ei kai ole minun syyni, jos ovat unohtaneet lukita oven.
Sitten on tietysti humalaiset kadulla ym. julkisilla paikoilla pissailevat, mutta onneksi niitä kusivehkeitä ei tarvitse yleensä nähdä kovin läheltä.
Olin joskus teininä uimassa ihastukseni kaveriporukan kanssa. Kun olimme nousemassa vedestä kyseinen poika juoksi minun ohitse lököt uikkarit vilisten ja sieltä näkyt harvinaisen pieni ja ryppyinen pippeli,yäk! (Kaksikymppisenä tapasin saman miehen ja menimme sänkyyn,ei se ollutkaan pieni!!!)
Yksi nuoruuden kaveripiirin poika leikkasi itselleen shortsit housuista ja puntit oli vaan liian lyhyet. Sieltä aina välillä pullahti jotain osasia esiin, kun kännissä unohti varoa. Yök. 15-vuotiaasta näky oli ällöttävä.
Up! Itse näin kesällä Hesburgerissa miehen, jolla kives pilkotti shortseista! Mies oli ällöttävä mutta kurkistus ei niinkään ;)
oltiin kylässä heillä ja istui vastapäätä shortseissaan. Kalleudet tuli toisesta lahkeesta ulkoilemaan. YÖK! en tiiä mihin olisin kattonut kun juteltiin..