Oliko Arto Satonen kännissä kun puhui tänään Senaatintorilla?
Ainakin uutisklipissä sellaista takeltelua ja jokeltelua.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Satoselle on kyllä ruoka ja juoma maistunut. Outo pullapoika.
Joo, ihan kuin Vernon Dursley Harry Potterin ilkeä setä, johon joutui kasvattina. Huitoo pienillä käsillään tehostaen puhettaan.
Ei, se käy hitaalla. Liekö diabetes tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Komea ja viisas.
Kannattaisko käydä specsaversillä?
Siinä tulee isompikin kaveri humalaan kun kävelee tuhannen umpikännissä olevan ay-aktiivin hengityshöyryjen läpi puhujalavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satoselle on kyllä ruoka ja juoma maistunut. Outo pullapoika.
Joo, ihan kuin Vernon Dursley Harry Potterin ilkeä setä, johon joutui kasvattina. Huitoo pienillä käsillään tehostaen puhettaan.
Huvittava ilmahaitarinsoittaja. Onko imitoinut koreografiat ex-presidentti Tumpilta ?
Vierailija kirjoitti:
Mukava mies.
....muunistaan
Vierailija kirjoitti:
No taatusti tuo Satonen ei kännissä ollut. Aina puhut samalla tavalla.
Olen kuunnellut ja katsellut häntä useissa A-studioissa telkusa ja muita haastatteluja.
Juopunut sönkkäys selvinkin päin on hyvä ominaisuus. Neuvottelun vastapuoli ei huomaa pientä humalaa eikä osaa vedättää oikealla hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Satosen piti ottaa viinapullo ennen lavalle menoa, ettei pelottaisi.
On sellainen vaara, että autonrenkaasta voi lentää kivenmurikka pälliin. 🤣🤣🤣🤣
Arto satonen todellinen möhömaha.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ollut.
Satonen vaikuttaa ihan kivalta ja ymmärtäväiseltä mieheltä, vaikka hänen polititisista linjauksistaan olenkin eri mieltä.
Mies? Tuo pystyyn nostettu sössöttävä sikako muka mies. Hyi saatana, mikä lie homppeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea ja viisas.
Kannattaisko käydä specsaversillä?
Ei taida sokeus specsaversilla parantua.
Olen itse aika kovapäinen, mutta en kyllä itsekään selviäisi selvinpäin pesunkestävien kommareiden kanssa. Ei niiden kanssa voi keskustella järkevästi selvinpäin
Tärkeintä, ettei vaan lisäänny.