Tuet tuli tänään noin 580€ mutta siitä meni jo yli 300€ pakollisiin menoihin ja ruokakauppaan...
Tuet tuli tänään noin 580€ mutta siitä meni jo yli 300€ pakollisiin menoihin ja ruokakauppaan...
Milloin näitä Suomen pieniä tukia nostetaan semmoiselle tasolle että niillä pärjää?
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu sun pakollisiin menoihin?
Vuokra, ruoka, vaatteet, hygienia tuotteet
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä saa 100 pkt nugetteja, katotaa mihin asti kuuta tällä kertaa riittää. Mä arvaan 20.2
En syö mitään nugettia
ap
Ilmankos jäi viime kuussa vikaksi ruuaksi. Et sit kuollu nälkään. Tässä kuussa osta nyt sitten niitä hiutaleita, makaronia, jauhoja, öljyä, herneitä sinne kaappiin, mieluiten nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin oli TALOUDEN kaikki tulot tuossa. Tukia ei todellakaan tarvitse nostaa. Ei ole tarkoitus että yhteiskunta elättää terveitä aikuisia.
Sanokaa nyt suoraan, ettei tarvitse elättää sairaitakaan! Tt-tuki (josta aloituksessa kyse) on sama terveille ja sairaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ruokakaupat on lakossa? Ai niin, paitsi Porvoossa...
Ainakin Helsingissä kaupat suurimmaksi osaksi auki.
-ohis
Jyväskylässä myös. Ainoastaan palvelutiskit kiinni. Ei vaikuta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä joka päivä. Joka kuun 15. päivä tilille tulee noin 3700 eur. 6000 kk palkastani olen mm tarjonnut sulle nämä tuet. Sä et tosin ole tehnyt rahasi eteen yhtään mitään. Onpa harmillista, jos ilmaiseksi saamasi rahat eivät riitä kaikkeen, mitä haluaisit ostaa.
Sinun palkasta ei montaa euroa mene tukiin, sitä paitsi sinäkin käytät valtion palveluita eli silloin käytät yhteskunnan rahoja samalla tavalla
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 580e on toimeentulotuen perusosa yksin asuvalle. Tuosta on jo maksettu vuokra ja sähkö, joten 580e jää koko kuuksi ruokan ja muihin huvituksiin.
Pitää itse maksaa noin 200€ vuokaa tuosta persuosasta....
ap
Miten sä niin kalliisti asut?
Sinulla on tasan yksi pakollinen meno. Se on MENNÄ TÖIHIN
Vierailija kirjoitti:
Tuo 580e on toimeentulotuen perusosa yksin asuvalle. Tuosta on jo maksettu vuokra ja sähkö, joten 580e jää koko kuuksi ruokan ja muihin huvituksiin.
Myös lääkkeet ja kotivakuutus on maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu sun pakollisiin menoihin?
Vuokra, ruoka, vaatteet, hygienia tuotteet
ap
Vuokraa maksat lisää vain sen takia että asut siinä Hgin kaksiossa, mutta olihan se sulle elinehto kun pienempi asunto tai halvempi asuinpaikka ei olis kivaa.
Pienet pitkäselkärotukoirat on kalliita. Luovu koiraharrastuksesta HETI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä joka päivä. Joka kuun 15. päivä tilille tulee noin 3700 eur. 6000 kk palkastani olen mm tarjonnut sulle nämä tuet. Sä et tosin ole tehnyt rahasi eteen yhtään mitään. Onpa harmillista, jos ilmaiseksi saamasi rahat eivät riitä kaikkeen, mitä haluaisit ostaa.
Sinun palkasta ei montaa euroa mene tukiin, sitä paitsi sinäkin käytät valtion palveluita eli silloin käytät yhteskunnan rahoja samalla tavalla
ap
Menikös sulta ap nyt pointti vähän ohi?
Oikeasti vastailette aplle Porvooseen ihan tosissanne?
Oikein tuoksuu kusen värjäämät alkkarit ja sottainen luukku tässä aloituksessa.
Tukia nostetaan? No ei tällä hallituskaudella (lasketaan paremminkin), eli koita nyt vielä pärjäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ruokakaupat on lakossa? Ai niin, paitsi Porvoossa...
Ainakin Helsingissä kaupat suurimmaksi osaksi auki.
-ohis
Se ei ollut se pointti, vaan se että ap on Ilmiselvä TROL LI, voi tsiisus...
Voi luoja. Mistä ajattelit repäistä ne rahat tukiin? Hyväosaisten lompakostako? Helvetin tukien nostajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää itse maksaa noin 200€ vuokaa tuosta persuosasta....
ap
Miten sä niin kalliisti asut?
Ei saa halvempaa asuntoa ilman luottotietoja ja mihinkään koiran koppiin en muuta, vähintään 30 neliötä pitää olla ja suht lähellä keskustaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri ostin uusia alushousuja niihinkin meni 60€, sitä paitsi olen todella hygieeninen en mikään haiseva loinen
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri ostin uusia alushousuja niihinkin meni 60€, sitä paitsi olen todella hygieeninen en mikään haiseva loinen
ap
Olet siis hajuton loinen.