MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!
Mies onneksi vakituisessa työsuhteessa ja asutaan perityssä asunnossa. Rahasta ei huolta. Onnea muille odottajille!
Kommentit (101)
Aloin pohtia ap:n tulevaisuutta. Kun taapero kasvaa isoksi eikä kipua enää syliin, ja se tuleva lapsikin on syntynyt ja kasvanut isoksi niin ihanuus loppuu elämästä. Oikeasti, kuulostaa ankealta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta. Mikä pointti?
Mikä pointti ap:lla? Ehkä kehuskelu varakkuudella, taloudellisella turvallisuudella, voidakseen lyödä niitä, joilla sellaista ei ole? En usko, että ap on edes äiti.
Kuivakka provo. Eihän tässä ole mitään ideaa eikä pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Pointti on se että hän on Onnellinen. Onnesta sekaisin. ( ihanaa )
Mikä niissä paskakoneissa "ihanaa" on ? Haju vaiko kitinä ?
Miksi ap kehuskelee rahoillaan? Ei äitiys rahalla muutu sen ihanammaksi.
Itse olin köyhä kotiäiti kymmenkunta vuotta neljää lastani hoidellen, ladalla ajettiin, vanhassa ok-talossa asuttiin, ei se haitannut. Oli aurinkoista aikaa, 90-luku.
Toivottavasti ap, jos ei ole trolli, jaksaa/osaa hoitaa itse omat lapsensa ja juoda äitiyden maljan pohjaan saakka, eikä kiidätä esikoista heti parivuotiaana tarhaan.
Lapsi on kiinni ihana asia varsinkin kun sen avulla voi jättäyty pois töitä ja pakottaa lapsen isän maksamaan ihan kaiken jonka päälle se joutuu vielä antamaan rahaa käyttöön. Jos mies ei tämmöiseen järjestelyyn suostu niin mies pitää jättää että viranomaiset auttavat naista saamaan miehen rahat että äidin ei koskaan tarvi töitä tehdä. Tämä toimii vielä hyvin siinä vaiheessa kun mies jätetään niin äiti saa miehen rahat ja veronmaksajilta yh korotukset tukiin eikä miestä.tarvi katsella koskaan kun mikäänhän ei pakota äitiä siihen että äidin pitäisi antaa lapsi isälleen
Tänä päivänä ap:llä on siis suunnilleen uhmaikäinen lapsi ja parivuotias pikkuinen. Toivottavasti äitiyden onni on säilynyt. 😅
Toivottavasti sikamiehesi hakkaa vatsaasi ja saat keskenmenon!!!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Katkera vanhapiika sekunneissa paikalla ulisemassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään koska lapsettomuus on sinulle vaitavan kipeä asia samoin kuin miehenpuute.
Miksi lapsettomuus olisi kenellekään kipeä asia? Sehän on parasta mitä voi olla! Ihan oikeastiko muka väität nauttivasi paskavaippojen vaihtelusta, rääkymisen kuuntelemisesta, vartalosi ja terveytesi pilaamisesta, jne, jne. Oletko masokisti vai heikkolahjainen?
-eri
Tyhmimmät lisääntyvät eniten, se on valitettava fakta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sikamiehesi hakkaa vatsaasi ja saat keskenmenon!!!
-winner-
Tää olis ihanan wokea! 🥰
Ja joka ei osoita ihailua tuollaiselle, niin vedetään kateuskortti esillle? :D Harvemmin toisten lapset ovat muille mitenkään erityisen tärkeitä.
T: Äiti itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kiukkuinen lesbo? 😂🥱
En. Naimisissa oleva tyytyväinen hetero ja vela.
Oletko sinä katkera mamma, joka yrittää saada muita samaan liemeen, missä itse lilluu? 😂🥱 Sorry, ei onnistu. Katsos kun joillain meistä on aivot, joita osaamme käyttää.
Eli olet kateellinen. Ok
Velalla ei ole ainoatakaan syytä olla kateellinen, vaan ainoastaan kiitollinen siitä ettei ole lähtenyt tuohon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina aattelen, että eikö se vauva mee siellä mahassa ihan littaan kun se taapero möngertää siinä päällä.
Missä helvetin mahassa? Moniko odottava on niin kannibaali, että syö kohdussaan olevan sikiön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera vanhapiika sekunneissa paikalla ulisemassa 😂
Aloituksesta on 2 vuotta, va jakki 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään koska lapsettomuus on sinulle vaitavan kipeä asia samoin kuin miehenpuute.
Eipä taida ilkeydelläsi olla rajaa.
ÄLÄ valehtele!!! Teini-ikä on hienoa aikaa olla äiti/isä, huoltaja, välittävä, kasvattaja ym. Lapsesta tulee aikuinen ja sitä ennen täytyy tehdä monia päätöksiä koulutuksesta, työelämästä, seurustelusta ym. Jos alusta asti perhe-elämä on rakennettu sopuisaksi ja yhtenäiseksi ei ongelmia juurikaan tule, vaan hauskuus ja energisyys näitä teinejä seuratessa.
Jos taas riitely tai välinpitämättömyys ym. on se punainen lanka, niin eipä mulla muuta.