MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!
Mies onneksi vakituisessa työsuhteessa ja asutaan perityssä asunnossa. Rahasta ei huolta. Onnea muille odottajille!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta. Mikä pointti?
Onnellisen odotuksen hurmiota. Onnea vaan aloittajalle ja kiitokset omasta puolestani uusien kansalaisten maailmaan saattamisesta.
Lasten tekeminenkin näkyy olevan palstalaisille moittimisen arvoista, kun katsoo alapeukkujen määrää.
Olemme me kieroutunutta väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on provosoida vapaaehtoisesti lapsettomia. Katsos nainen joka ei halua lasta saa nämä näkemään punaista hehkuvaa raivoa. Miksi? En tiedä, näin se vaan on.
Syntyvyyden laskeminen on kuulemma katastrofi. Jokaisen on hankittava toukka, halusi tai ei! Näitten mielestä.
Me jotka emme niin emme ole tehneet emmekä missään tapauksessa tee, olemme piikki heidän lihassaan.
Itse asiassa nautin suuresti tästä :D
Minusta tuo lisääntyvä aloittaja saa monet näkemään punaista kannanotoista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on provosoida vapaaehtoisesti lapsettomia. Katsos nainen joka ei halua lasta saa nämä näkemään punaista hehkuvaa raivoa. Miksi? En tiedä, näin se vaan on.
Syntyvyyden laskeminen on kuulemma katastrofi. Jokaisen on hankittava toukka, halusi tai ei! Näitten mielestä.
Me jotka emme niin emme ole tehneet emmekä missään tapauksessa tee, olemme piikki heidän lihassaan.
Itse asiassa nautin suuresti tästä :D
Jokainen nauttii erilaisista asioista ja onneksi voi valita aika pitkälle haluaako lapsia vai ei. Haukkuminen puolin ja toisin on silti ihan järjetöntä.
Miksi ihmiset kommentoi näin ilkeästi? Itsekin odotan toista lasta juuri ja isompi on jo koululainen ja tää aika on ihanaa! Olis kyllä kauheen kuiva elämä jos ei ois lapsia.. Veikkaan et kommentoijat on just niitä lapsettomia..
Aplle onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kiukkuinen lesbo? 😂🥱
En. Naimisissa oleva tyytyväinen hetero ja vela.
Oletko sinä katkera mamma, joka yrittää saada muita samaan liemeen, missä itse lilluu? 😂🥱 Sorry, ei onnistu. Katsos kun joillain meistä on aivot, joita osaamme käyttää.
Usean miehen spermoilla roiskittu pillusi lemuaa tänne asti
Haistele yh-hu ora vaan omaa levähtänyttä limav ittuasi.
Puhu prostituoitu vaan omasta puolestasi. Pesisit tussusi edes kerran viikossa
Lakkaa jo projisoimasta omaa ällöttävyyttäsi muihin. Sinä tässä olet kuvottava pas kamaha äpär inesi, joten tuki turpasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kiukkuinen lesbo? 😂🥱
En. Naimisissa oleva tyytyväinen hetero ja vela.
Oletko sinä katkera mamma, joka yrittää saada muita samaan liemeen, missä itse lilluu? 😂🥱 Sorry, ei onnistu. Katsos kun joillain meistä on aivot, joita osaamme käyttää.
Usean miehen spermoilla roiskittu pillusi lemuaa tänne asti
Haistele yh-hu ora vaan omaa levähtänyttä limav ittuasi.
Puhu prostituoitu vaan omasta puolestasi. Pesisit tussusi edes kerran viikossa
Lakkaa jo projisoimasta omaa ällöttävyyttäsi muihin. Sinä tässä olet kuvottava pas kamaha äpär inesi, joten tuki turpasi.
Hanki apua vihanhallintaongelmiisi. Syötkö pilsuja pippelin takia se aiheuttaa kiukkukohtauksi?
Itselle tilanne olisi painajainen. Onneksi nuo ajat on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset ja rumat kusivitut haukkumassa 🥱👵🏻😂
Ap:han se tässä on todistettavasti ruma 🥱👵🏻😂🥱👵🏻😂
🥱
Jumalauta sä olet väsynyt äm mä. Mene nukkumaan, jos noin haukotuttaa. Ai mutta ethän sä pääse, kun pitää vahtia paskalinkoa ;)
Mikä kiukuttaa? Hiivavittusi lemuaa liikaa?
Mikä sinua vaivaa, kun teit tänne aloituksen, jossa leuhkit ällöttävyydelläsi ja pershedelmilläsi? Aplodejako odotit saavasi? Ei taida se raskausaika niin seesteistä olakaan, varsinkaan kaltaisellasi wt-huo ralla. Onko äp rilläsi montakin isäehdokasta?
Sepustuksesi saa jo vainoharhaisia piirteitä 🤡
Puhutaanpa vauvoista palstalla, jonka nimi on Vauva.
Onko nämä moittijat miehiä enimmäkseen?
Parasta aikaasi elät,lapset on maan suola.Jätä tämä hullujen huone palsta.
Itse näin vapaaehtoisesti lapsettomana keksin montakin ihanampaa asiaa. Mutta tärkeintähän on, että tykkää itse valitsemastaan elämästä!
Tuo olisi pahin painajaiseni, mutta hyvä jos sinä tykkäät. Itse en aio hankkia lapsia ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanpa vauvoista palstalla, jonka nimi on Vauva.
Onko nämä moittijat miehiä enimmäkseen?
Ei vaan lehden nimi on Vauva ja tämä on sen lehden Aiha vapaa -foorumi.
Onnea lapsista. Mutta ei ehkä kannata jättää elämän perusjuttuja vain puolison varaan. Jos ero tulee (vaikkei kukaan toivo, niin näin käy puolelle pareista), sulla ei oo työtä tai asuntoa.
Itse olin tuossa vaiheessa todella, todella uupunut ja mietin kauhulla tulevaa vuotta vauvan ja taapero kanssa. Aikamoinen mankeli se olikin. En muistele kaiholla, vaikka toisaalta, enpä siitä vuodesta montaa hetkeä muista muutenkaan kaiken univelan ja väsymyksen alta.
Onko täällä palstoilla ihan sairaita ihmisiä? Eikö täällä saisi olla yhtään tyytyväisten ihmisten keskustelua vaan ainoastaan valitusta. Jos kirjoittaa jotain kaunista perhe-elämästä niin heitetään heti pskaa päälle tai pidetään leuhkijana.
Keksin n. miljoona mukavampaa asiaa. No, kukin aivokapasiteettinsa ja kykyjensä mukaan....kaikista ei ole muuhun kuin lisääntymään.
🥱