Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!

Vierailija
01.02.2024 |

Mies onneksi vakituisessa työsuhteessa ja asutaan perityssä asunnossa. Rahasta ei huolta. Onnea muille odottajille!

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa oikein mukavalle, onnea odotukseen ja tulevaan elämäänne! Olen pikkaisen kade (en pahalla) tuosta asumiskuviostanne. Kelpaisi minullekin! 

Vierailija
22/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset haukkumassa 🥱

Hitto sä olet sekaisin. Olet vankilassa niin henkisesti kuin fyyisestikin ja vielä juhlit sitä. Kuvittelet harhoissasi, että ihmiset kadehtivat sinulta kuvottavaa raskausmahaa, pahoinvointia ja paskaa linkoavaa kakaraa XD Oikeasti, on sulla melkoiset defenssit päällä.

👵🏻Yhyy

Itke lisää ruma lehmä. Lisää vaan viihdettä meille veloille! ;)

Kateellinen 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta. Mikä pointti?

Et tietenkään koska lapsettomuus on sinulle vaitavan kipeä asia samoin kuin miehenpuute. 

Miksi lapsettomuus olisi kenellekään kipeä asia? Sehän on parasta mitä voi olla! Ihan oikeastiko muka väität nauttivasi paskavaippojen vaihtelusta, rääkymisen kuuntelemisesta, vartalosi ja terveytesi pilaamisesta, jne, jne. Oletko masokisti vai heikkolahjainen?

-eri

Kyllä sitä ihmeesti oman lapsensa seurasta nauttii. Yllätys se oli minullekin, kun nuorempana arvelin, että on viimeinen juttu mihin mukaan lähden. En edelleenkään isommin tosin nauti vieraiden lasten seurasta. En mistään hinnasta vaihtaisi vaippoja ja "rääkyminenkin" on aika raskasta. Vartalolla ei iän myötä enää niin väliä. Koskaan en ole katunut, vaikka sitä nuorena pelkäsin. Voin ihan puhtaasta sydämestä sanoa, että mikään harrastus, matkat tai lemmikit eivät voisi ikinä korvata sitä mitä lapset on minulle antaneet. Ja edelleen on siis harrastuksia, matkoja ja meidän lemmikkejä rakastaa koko perhe.

Vierailija
24/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajainen. Ja reilun kymmenen vuoden päästä sulla on kaksi huutavaa teiniä, jotka haukkuvat sut pystyyn ja varastavat sulta rahaa.

Vierailija
25/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on tunne josta itse jään vaille, mutta ei se haittaa, kissan syliin kiipeäminen on myös ihanaa ja kun on taloudellisesti aikalailla vapaa tekemään mitä haluaisi. 

Vielä parempaa oli, kun lapset kasvoi ja he odotti miten kissa tulee syliin. Jotenkin se oli itselle vielä hienompaa, kun jakoi sen onnen kissasta lasten kanssa.

Vierailija
26/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto sä olet sekaisin. Olet vankilassa niin henkisesti kuin fyyisestikin ja vielä juhlit sitä. Kuvittelet harhoissasi, että ihmiset kadehtivat sinulta kuvottavaa raskausmahaa, pahoinvointia ja paskaa linkoavaa kakaraa XD Oikeasti, on sulla melkoiset defenssit päällä.

👵🏻Yhyy

Kateellinen 🥱

Mistä ihmeestä?! Levähtäneestä pillusta, rumasta mahasta, paskaa suoltavatsa rääkyleestä? Kadehtditko sinä esim. syöpäsairaita tai ihmisiä, joilta on pää leikattu irti?

Oletko kiukkuinen lesbo? 😂🥱

Vierailija
27/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat ihania. Minulla ei ole yhtään, kun en osannut valita kumppania. Vaikka mistä tietää, olisimmeko saaneet lapsia. 

Vierailija
28/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää kommentointia. Paljon onnea ap! 

Vierailija
29/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ei ole masua vaan vatsa. 

Vierailija
30/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👵🏻Yhyy

Kateellinen 🥱

Todellisuudesta vieraantunut psykoosipotilas siellä selittää mustaa valkoiseksi 🥱🥱🥱

Ilmiannettu vihapuheena

Vierailija
31/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat ihania. Minulla ei ole yhtään, kun en osannut valita kumppania. Vaikka mistä tietää, olisimmeko saaneet lapsia. 

On elämässä muutakin, vaikka omat lapset on kyllä todella rakkaita.

Vierailija
32/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin kyllä aloittajaa, kun vauvapalsta on ainoa, minne tulla iloitsemaan.

Vierailija
33/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja rumat kusivitut haukkumassa 🥱👵🏻😂

Vierailija
34/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyöristynyt masu" aka 20kg lisää ylipainoa, närästää, ahdistaa, v tuttaa, selkää särkee ja vielä pitäisi tuskalla ja huudolla punnertaa se ipana ulos kolosta missä ei koskaan ole ollut mitään makkaraa isompaa, mukavasti itse siinä reveten persiiseen asti. Muistoksi muitakin arpia kuin raskaus-sellaisia.

Onnea odotukseen.

Vierailija
35/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tuttavallapa on 5 lasta:)

Vierailija
36/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää kommentointia. Paljon onnea ap! 

Olen ihan samaa mieltä. En tajua miksi ei voi olla onnellinen toisen onnesta, vaikka ne lapset ei niin oma juttu olisikaan. En minäkään suolla suusta ihan järkyttäviä juttuja, jos joku on saanut esimerkiksi moottoripyörän  tai vaikka käärmeen ja henk.koht. ei ole minun juttu. Mikä ihme tätä sairasta haukkumista ruokkii, jos kyseessä on lasten saaminen? Onko tämä joku outo suomalainen kieroon kasvaminen?

Vierailija
37/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun ap hankkia kavereita?

Vierailija
38/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisin kelata vuosia taaksepäin ja nauttia noista hetkistä uudelleen rakkaiden lasteni rakkaan äidin kanssa. En ymmärrä, miten joku voi voi nähdä lapset ja odotuksen noin vihamielisesti. Vaikka aloitus olisi kieli poskessa tai trollina kirjoitettu perintöasuntoineen, niin onhan tuo odotuksen aika elämän parasta aikaa. 

Vierailija
39/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiukkuinen lesbo? 😂🥱

En. Naimisissa oleva tyytyväinen hetero ja vela.

Oletko sinä katkera mamma, joka yrittää saada muita samaan liemeen, missä itse lilluu? 😂🥱 Sorry, ei onnistu. Katsos kun joillain meistä on aivot, joita osaamme käyttää.

Eli olet kateellinen. Ok

Vierailija
40/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mullakin, mutta ei tulisi mieleenkään tulla lässyttämään mistään ällöttävästä masusta, yök. Mulla on raskausVATSA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi