MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!
Mies onneksi vakituisessa työsuhteessa ja asutaan perityssä asunnossa. Rahasta ei huolta. Onnea muille odottajille!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Miksei sairaat ole hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää kommentointia. Paljon onnea ap!
Olen ihan samaa mieltä. En tajua miksi ei voi olla onnellinen toisen onnesta, vaikka ne lapset ei niin oma juttu olisikaan. En minäkään suolla suusta ihan järkyttäviä juttuja, jos joku on saanut esimerkiksi moottoripyörän tai vaikka käärmeen ja henk.koht. ei ole minun juttu. Mikä ihme tätä sairasta haukkumista ruokkii, jos kyseessä on lasten saaminen? Onko tämä joku outo suomalainen kieroon kasvaminen?
Tyypillistä suomalaista lapsivihamielisyyttä. Ei esim Etelä-Euroopassa halveksita lapsia ja lasten tekemistä kuten täällä Suomessa
Kerrankin hyvänmielen aloitus (paitsi peritty asunto kertoo tietysti sen että joku läheinen kuollut). Aloittaja on onnellinen ja kiitollinen ja sekös ihmisiä harmittaa. Täällä on ihan uskomattoman katkeraa ja vihaista porukkaa. Tämä keskustelu sinetöi sen että en enää ikinä käy täällä. Ihan sekopäinen palsta.
Onnea Ap! Itselläni on sama tilanne kuin sinulla (paitsi asunto ei ole peritty).
Onnittelut, on hienoa että nautit ja sinulla on siihen mahdollisuus. Toivon sydämmestäni kaikkea hyvää, ja Enkeleitä matkallesi teille molemmille.
Kyllä se ilo siinä muuttuu kun on mustasukkaisuudesta huonosti käyttäytyvä taapero ja tarpeellinen vauva. Oih... oikeaa perhosen lepattelua ja ruusun terälehtiä...
Vierailija kirjoitti:
Keksin n. miljoona mukavampaa asiaa. No, kukin aivokapasiteettinsa ja kykyjensä mukaan....kaikista ei ole muuhun kuin lisääntymään.
Eikö äidistäsikään ollut muuhun kuin lisääntymisern? Niinpä. Mieti, mitä kirjoitat.
Haluatko saada kommentteja "aww mä oon niin kade sulle" vai mihin oikein pyrit keskustelunaloituksella?
Joo, tosi söpöä koettaa imettää kun huomionkipeä taaperp vieressä kirkuu ja heittelee leluilla.
Minä tein sen virheen että halusin kaksi lasta pienellä ikäerolla. Järki meinasi mennä kun mies oli töissä ja mustasukkainen,äidin jakamattoman huomion tahtova 2v tuli tyyliin läpsimään vauvaa että vauva pois äidin sylistä. En päässyt suihkuun,ruoka oli joku mandariini tai karjanpiirakka jonka hotkin samalla kun autoin taaperoa syömään.
Onnea sinulle ja perheellesi. Hienoa että olet onnellinen.
Itselleni ihanampaa on kissanpennut hyörimässä ja kiipeämässä syliin.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanpa vauvoista palstalla, jonka nimi on Vauva.
Onko nämä moittijat miehiä enimmäkseen?
VAUVAKUUME, SYNNYTYS JA TAAPEROT-osio on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi painajainen. Noi pennut siis.
Sä olet ollut painajainen vanhemmillesi?
Nauti ap olostasi ja lapsistasi! On niin ihanaa kun on perhe ja lapsia ympärillä, sitä nimitetään normaaliksi elämäksi.
Kaikki eivät kykene siihen ja syitä voi olla monia mutta sen ei pitäisi olla sun ongelma. Älä tuhlaa aikaasi noihin.....