Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!

Vierailija
01.02.2024 |

Mies onneksi vakituisessa työsuhteessa ja asutaan perityssä asunnossa. Rahasta ei huolta. Onnea muille odottajille!

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ap olostasi ja lapsistasi! On niin ihanaa kun on perhe ja lapsia ympärillä, sitä nimitetään normaaliksi elämäksi.

Kaikki eivät kykene siihen ja syitä voi olla monia mutta sen ei pitäisi olla sun ongelma. Älä tuhlaa aikaasi noihin.....

Vierailija
62/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis painajainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sairaat ole hoidossa?

Vierailija
64/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää kommentointia. Paljon onnea ap! 

Olen ihan samaa mieltä. En tajua miksi ei voi olla onnellinen toisen onnesta, vaikka ne lapset ei niin oma juttu olisikaan. En minäkään suolla suusta ihan järkyttäviä juttuja, jos joku on saanut esimerkiksi moottoripyörän  tai vaikka käärmeen ja henk.koht. ei ole minun juttu. Mikä ihme tätä sairasta haukkumista ruokkii, jos kyseessä on lasten saaminen? Onko tämä joku outo suomalainen kieroon kasvaminen?

Tyypillistä suomalaista lapsivihamielisyyttä. Ei esim Etelä-Euroopassa halveksita lapsia ja lasten tekemistä kuten täällä Suomessa

Vierailija
65/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hyvänmielen aloitus (paitsi peritty asunto kertoo tietysti sen että joku läheinen kuollut). Aloittaja on onnellinen ja kiitollinen ja sekös ihmisiä harmittaa. Täällä on ihan uskomattoman katkeraa ja vihaista porukkaa. Tämä keskustelu sinetöi sen että en enää ikinä käy täällä. Ihan sekopäinen palsta. 

Onnea Ap! Itselläni on sama tilanne kuin sinulla (paitsi asunto ei ole peritty). 

Vierailija
66/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, on hienoa että nautit ja sinulla on siihen mahdollisuus. Toivon sydämmestäni kaikkea hyvää, ja Enkeleitä matkallesi teille molemmille.

Vierailija
67/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ilo siinä muuttuu kun on mustasukkaisuudesta huonosti käyttäytyvä taapero ja tarpeellinen vauva. Oih... oikeaa perhosen lepattelua ja ruusun terälehtiä...

Vierailija
68/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin n. miljoona mukavampaa asiaa. No, kukin aivokapasiteettinsa ja kykyjensä mukaan....kaikista ei ole muuhun kuin lisääntymään.

Eikö äidistäsikään ollut muuhun kuin lisääntymisern? Niinpä. Mieti, mitä kirjoitat. 

Vierailija
69/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko saada kommentteja "aww mä oon niin kade sulle" vai mihin oikein pyrit keskustelunaloituksella? 

Vierailija
70/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosi söpöä koettaa imettää kun huomionkipeä taaperp vieressä kirkuu ja heittelee leluilla.

Minä tein sen virheen että halusin kaksi lasta pienellä  ikäerolla. Järki meinasi mennä kun mies oli töissä ja mustasukkainen,äidin jakamattoman huomion tahtova 2v tuli tyyliin läpsimään vauvaa että vauva pois äidin sylistä. En päässyt suihkuun,ruoka oli joku mandariini tai karjanpiirakka jonka hotkin samalla kun autoin taaperoa syömään.

Vierailija
71/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Vierailija
72/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle ja perheellesi. Hienoa että olet onnellinen.

Itselleni ihanampaa on kissanpennut hyörimässä ja kiipeämässä syliin.

Vierailija
73/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanpa vauvoista palstalla, jonka nimi on Vauva.

Onko nämä moittijat miehiä enimmäkseen?

VAUVAKUUME, SYNNYTYS JA TAAPEROT-osio on erikseen.

Vierailija
74/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi painajainen. Noi pennut siis. 

Sä olet ollut painajainen vanhemmillesi? 

Vierailija
75/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana <3

Vierailija
76/76 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi