Tekstarikulttuurista
Onko ketään muuta, jota ärsyttää tämä nykypäivän tekstarikulttuuri? Minulla on monta kaveria, jotka viestivät nykyään vain tekstareilla. Se on ärsyttävää, minä mielummin puhun ihmisten kanssa.
Käytän toki itsekin tekstiviestiä, jos esim. illalla tai viikonloppuna aamulla on asiaa jollekin. En halua herättää ketään.
Ja toinen on töissä, jossa kaikki soittavat huoneesta toiseen tai pahimillaan jopa avokontorin toisesta päästä toiseen, kun ei viitsitä nousta takapuolen päältä ja kävellä muutamaa metriä.
Pienestä sitä näköjään ärsyyntyy :-)
Kommentit (3)
Minä en oo mikään puhelujen fani, joten mulle tekstarit ovat kätevä ja tehokas tapa hoitaa asioita.
Asioita on siis jäänyt ihan hoitamatta kun en ole pystynyt soittamaan. Tekstarit ja sähköposti on pelastanut minut, nyt voin käyttää niitä ja asiat hoituu.
Pahoittelen jos tuntuu joskus hullulta mutta soittaminen on jostain syystä aina ollut aivan tuskaa, siis ihan tutuillekin saati täysin tuntemattomille virastoihin.
ja ihan samaa mieltä kanssasi. Soittamalla pääsisi helpommalla ja väärinkäsityksiltäkin voisi välttyä.