Siis säilyykö avaamaton pakattu tee vuosia hyvänä?
Kommentit (8)
Oikeastaan pelkästään puerh tee säilyy vuosia hyvänä ja paranee
Vihreä tee kannnattaa ostaa tuoreena, minä aloitin vihreällä teellä teenjuonni ja suosittelen muillekkin. nykyäöään saa paljon parempaa vihreää teetä kuin silloin kun aloitin teenjuonnin.
Jos haluaa iättää itse sheng puerh teekakun mitää myydään mm. teepolku.fi teeliikkeessä niin kannattaa ostaa ja säilyttää jossain hyvin
Riippuu kuinka hyvistä teelehdistä ja millä menetelmällä teelehdet ollaan käsitelty, joku peruslaatu assam teetä ei kyllä säily hyvin, jos assam tee ollaan tehty erikoisista teelehdistä ja niille on oma erikoinen pussi tai purkki niin kyllä säilyy paremmin
Olen ostanut aikoinaan vihreää teetä, niin hyvää vihreää teetä että silmä ei erota ensimmäisestä kolmanteen haudututusta koska teelehdet olivat niin elinvoimaisia
Ei se miksikään mee. Avasin tänä vuonna teepaketin (mustaa irtoteetä darjeelingiä taisi olla), jonka päiväys oli jo vuonna 2009. Teelle se maistuu.
Jos pakkaus on ilmatiivis säilyy hyvin ja todella kauan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se miksikään mee. Avasin tänä vuonna teepaketin (mustaa irtoteetä darjeelingiä taisi olla), jonka päiväys oli jo vuonna 2009. Teelle se maistuu.
Wau!!
Vierailija kirjoitti:
Se teepaketti näyttää paremmalta kuin itse tee, ei ihme kun säilyy, ite juon teet ni ei säily mitään
Riippuu millainen paketti ja missä lämpötilassa säilyttää pakettia, nykyään on todella hyviä paketteja.
Puerh tee paranee ajan mittaa ja on parempi mitä vanhempi
Join äsken puerh teen, pitää hauduttaa lisöä