Yli 30-vuotiaat! Montako ystävää sinulla on?
Kertoja myös teidän oma ikä, jos jaksatte!
kiitos vastauksista etukäteen!
Kommentit (66)
Olen 57
oma aviomies tuntuu olevan nykyään se lähin kenelle puhun kaiken ja saan vastakaikua.
Sitten on vanhoja kavereita ehkä 3-4 heistä ystäviä
Opiskeluajoista yksi ystävä jäi
En paljoa näe- välillä kuulen ja tehdään jotain -teatteri tai peli-ilta tai ulkoilu.
Nyt olen työelämässä ihan viime vuosina tutustunut yhteen sosiaaliseen ihmiseen, josta on tullut ainakin hyvä kaveri.
En ole somessa. En tykkää siitä. Se on niin pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mitä tarkoitat ystävällä.
😳😳😳saat ihan itse päättää oman tuntemuksesi mukaan.
Kaksi. Tapaan heitä kerran tai pari vuodessa. Yhteyttä pidetään säännöllisen epäsäännöllisesti. Ystävät on pysyneet matkassa 25 vuotta.
N43
Ei sellaisia joidenka kanssa on pakko tavata ja pitää yhteyttä säännöllisesti. Sellaiset ystävyys suhteet jäivät nuoruuden sinkkuaikaan.
Perhe vie kyllä kaiken ajan tehokkaasti.
Luokittelen ystäväksi hänet jolle voin kertoa aivan kaiken. Minulla on heitä jopa 7. Olen todella onnekas.
Muutama hyvä kaveri vielä kaupan päälle. Enkä ole erityisen sosiaalinen tms mutta osaan olla hyvä ystävä ja erityisesti auttavainen ja luotettava.
Muutama ystäväsuhde on matkan varrella jäänyt pois. Kuuluu elämään.
N55
0. Olen erakko. Töissä tapahtuva sosiaalinen kanssakäyminen riittää minulle.
Ei yhtään. Kaikki meillä käyvät vieraat ovat puolison tuttuja tai sukulaisia. Tulisin hyvin toimeen jos meillä ei kävisi ketään vierasta esim. tänä vuonna.
M 64
Miten suhtautuisitte siihen, jos joku nuoruudessa läheinen ystävä ottaisi yhteyttä ja kysyisi kuulumisia viiden tai kymmenen vuoden jälkeen?
Kuusi hyvää ystävää. Lisäksi muutama ihminen, joille kerron kyllä asioistani, mutta nähdään harvemmin. Kaipa heidätkin voi ystäväksi tai ainakin hyviksi kavereiksi laskea. N40
Kahdeksan ystävää ja parikymmentä kaveria. Lisäksi työ- ja harrastuskavereita.
M40
Ei ainuttakaan. Yksi tuttu on jonka kanssa vielä pari-kolme vuotta sitten soiteltiin kerran-kaksi kuukaudessa, mutta enää ei juurikaan yhteyttä pidetä.
Ystäväksi en miellä ketään, ehkä 4 läheisempää kaveria, 3 etäisempää kaveria ja sitten on tuttavia kymmenkunta.
M34
Vierailija kirjoitti:
Luokittelen ystäväksi hänet jolle voin kertoa aivan kaiken. Minulla on heitä jopa 7. Olen todella onnekas.
Muutama hyvä kaveri vielä kaupan päälle. Enkä ole erityisen sosiaalinen tms mutta osaan olla hyvä ystävä ja erityisesti auttavainen ja luotettava.
Muutama ystäväsuhde on matkan varrella jäänyt pois. Kuuluu elämään.
N55
Jos tämä on ystävän määritelmä, niin minulla on 0 enkä haluakaan yhtään.
N42
Ja olen 41 v nainen