Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuminen

Vierailija
01.02.2024 |

Olen nukkunut viimepäivinä kuten alla. Lääkityksien lopetuksesta on nyt 4kk. 

26.1, perjantai 1-2h 

27.1, lauantai 0,5-1h

28.1, sunnuntai 1-2h

29.1, maanantai 0,5-1h

30.1, tiistai 2-3h

31.1, keskiviikko 0,5-1h

Ei nukuta yhtään ja pelkään, että kohta en nuku enää lainkaan. ): Päivälläkään ei nukuta. Ei ole kaksisuuntaista tai muuta vastaavaa. Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä on se, että aluksi jaksoin uskoa siihen, että vielä paranisin lääkkeiden lopetuksen jälkeen, mutta kun on kulunut jo 4kk, en enää oikein usko. 😭. 

Miksi valehtelet? Elokuusta on jo puoli vuotta. Silloinhan sinä ne lääkkeet lopetit.

Lopetin 4kk sitten, 5kk sitten jos ei lasketa melatoniinia. Mistä olet ajatellut tuon elokuun, jostain jonkun muun ketjusta? 

Tai ihan sama, mitä väliä enää millään.

Vierailija
102/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ympäristön vaihdos auttaisi. 

Olen niin huonovointinen, etten pysty ympäristön vaihdokseen. Olen suunnattoman vihainen ja surullinen. 

Viha ja suru pitää sua hereillä. Kokemusta on. Stressi, suru, viha, katkeruus, kaikki negatiiviset tunnetilat vaikuttavat uneen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä on se, että aluksi jaksoin uskoa siihen, että vielä paranisin lääkkeiden lopetuksen jälkeen, mutta kun on kulunut jo 4kk, en enää oikein usko. 😭. 

Miksi valehtelet? Elokuusta on jo puoli vuotta. Silloinhan sinä ne lääkkeet lopetit.

Lopetin 4kk sitten, 5kk sitten jos ei lasketa melatoniinia. Mistä olet ajatellut tuon elokuun, jostain jonkun muun ketjusta? 

Sinun omasta unettomuusketjustasi. Luuletko ettei sinua tunnisteta? Edelleen sinulla on samat kirjoitusmaneerit.

Vierailija
104/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pahalta, kun ei pysty kokemaan väsymystä, mutta samalla elimistö tarvitsisi lepoa. 😔. Olisi varmaan armollisinta kuolla tässä vaiheessa. Sitten en enää kärsisi vaan saisin rauhan. Olisi varmaan kaikille parempi niin. Tosi itsesäälistä, tiedän. Vuorottelen koko ajan vihan ja surun välillä. Olen myös itselleni vihainen, kun olin niin luottavainen. Itken ja aurinko paistaa. 

Sun täytyy päästä tosta masennuksesta eroon. 

Vierailija
105/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vaikka ulos kävelemään. Kävele siihen asti että alkaa väsyttämään. Varmaan sulla on joku tekosyy olla tekemättä näin.

Vierailija
106/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pahalta, kun ei pysty kokemaan väsymystä, mutta samalla elimistö tarvitsisi lepoa. 😔. Olisi varmaan armollisinta kuolla tässä vaiheessa. Sitten en enää kärsisi vaan saisin rauhan. Olisi varmaan kaikille parempi niin. Tosi itsesäälistä, tiedän. Vuorottelen koko ajan vihan ja surun välillä. Olen myös itselleni vihainen, kun olin niin luottavainen. Itken ja aurinko paistaa. 

Sun täytyy päästä tosta masennuksesta eroon. 

En ole oikeastaan edes masentunut. Melankolinen ja surullinen lähinnä. Äärirealisti.

Vierailija
107/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vaikka ulos kävelemään. Kävele siihen asti että alkaa väsyttämään. Varmaan sulla on joku tekosyy olla tekemättä näin.

Olen tehnyt niin, keho väsyy, mutta en tunne väsymystä. 

Vierailija
108/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ympäristön vaihdos auttaisi. 

Olen niin huonovointinen, etten pysty ympäristön vaihdokseen. Olen suunnattoman vihainen ja surullinen. 

Viha ja suru pitää sua hereillä. Kokemusta on. Stressi, suru, viha, katkeruus, kaikki negatiiviset tunnetilat vaikuttavat uneen. 

Yöllä en mieti mitään negatiivista, ei vaan enää väsytä. 

Vierailija
109/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää.

Vierailija
110/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan viimeisen kerran. 

😂

Vierailija
111/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität nukkua jos ei väsytä? Hyödynnä kaikkia aika tekemällä jotain järkevää. On ihmisiä, jotka ei nuku ollenkaan ja pärjäävät silleen ihan hyvin. Tuntuu ettei unettomuus ole ainoa ongelmasi...

Vierailija
112/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yrität nukkua jos ei väsytä? Hyödynnä kaikkia aika tekemällä jotain järkevää. On ihmisiä, jotka ei nuku ollenkaan ja pärjäävät silleen ihan hyvin. Tuntuu ettei unettomuus ole ainoa ongelmasi...

Onko oikeasti, olisiko esimerkkejä? Ainakin mun elimistö alkaa jo olla kulunut loppuun. Lisäksi olen huonovointinen. 

Vierailija
113/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti, olisiko esimerkkejä? Ainakin mun elimistö alkaa jo olla kulunut loppuun. Lisäksi olen huonovointinen. 

Jos nukkuisin alkutilanteen verran, voisin elää jotenkin. 

Vierailija
114/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki esimerkkejä. Luukkaisen Ritva Lapualta ei ole nukkunut yhdeksään vuoteen, ja on oikein pirteä mummu. Sitten on Vesa Ylinen Lohjalta, hänellä on viides vuosi menossa, mutta hänellä on vähän verenpainetta. Ja ennätys, Eeva-Liisa Siltamäki Nurmeksesta, hän on valvonut reippaana peräti 13 vuotta! Joten ei kannata ap masentua ollenkaan! Sinulla on pitkä ja hauska elämä edessäsi, kunhan vain asennoidut oikein!

Vierailija
115/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki esimerkkejä. Luukkaisen Ritva Lapualta ei ole nukkunut yhdeksään vuoteen, ja on oikein pirteä mummu. Sitten on Vesa Ylinen Lohjalta, hänellä on viides vuosi menossa, mutta hänellä on vähän verenpainetta. Ja ennätys, Eeva-Liisa Siltamäki Nurmeksesta, hän on valvonut reippaana peräti 13 vuotta! Joten ei kannata ap masentua ollenkaan! Sinulla on pitkä ja hauska elämä edessäsi, kunhan vain asennoidut oikein!

Mun elimistö ei kestä. Jo nyt olen loppuunkulunut. Ikävä kyllä. 😭

Vierailija
116/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lähteitä? 

Vierailija
117/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaliseen insomniaan kuolee puolen vuoden ja vuoden välillä. 

Vierailija
118/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaaliseen insomniaan kuolee puolen vuoden ja vuoden välillä. 

Eli lääkkeellisesti aiheutettuun insomniaan kuolee noin samoihin aikoihin? 

Vierailija
119/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esim vietnamilainen mies, joka ei ole nukkunut 60 vuoteen. Yritä päästä samaan.

Oletko muuten ikinä polttanut kannabista? Se väsyttää ja auttaa nukkumaan koko yön heräämättä kertaakaan. Kokeilisin vielä tuon vaihtoehdon.

Vierailija
120/177 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He elävät, koska heidän elimistönsä on varmaan luontaisesti sellainen, mutta mun tapauksessa on aiheutunut lääkkeellinen insomnia. 😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän