Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppaneista kertominen puolisolle

Vierailija
01.02.2024 |

Oletteko kysyneet/kertoneet aiemmista seksikumppaneista nykyisen puolison kanssa? Eli tiedätkö monenko kanssa hän on ollut ennen sinua ja tietääkö puolisosi sinun seksihistorian?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vaimon maininneen että hänellä oli jokunen ennen minua ja poikaystävä, jonka korvasin. Vaimo ei tiedä omasta historiastani mitään, ei ole kysellyt, enkä ole kertonut. Ei kyllä ollut kerrottavaakaan. 

Vierailija
2/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta on oltu pian yhdessä, molemmille tämä on ensimmäinen ja ainoa oikea suhde. Koskaan ei ole puhuttu aiemmista seksikokemuksista, minulla on pari kömpelöä irtopanoa, ja olettaisin että vaimollakin on jotain samantapaista ollut. Ei ole ollut mitenkään relevantti kysymys meille. Sinkkuaikojen itsetyydytyksestä on kyllä keskusteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka haluaa tietää miehen seksihistorian valehtelee. 

Vierailija
4/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut, että oli yhden käden sormilla laskettava määrä, vaikka varpaatkaan eivät riittäisi. Vaimo kertoi samaa. Totuutta en tiedä. Sen sijaan yksityiskohtia ei kannata kertoa. Kerroin kerran maistissa yhdestä kiihkeästä hotelliyöstä. Se nimittäin oli kertomisen arvoista. Myöhemmin vaimo pyysi kertomaan lisää, mutta se ensimmäinenkin oli virhe, koska vaimo ei kertonut vastavuoroisesti mitään. Minua kiihottaa naisen kertoma, naista harvoin miehen kertoma. Minä en tule mustasukkaiseksi kuulemastani, mutta vaimo tulee.

Vierailija
5/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä idea + hyvä ajatus = kun kaikki tykkää..?

-

eo. (en usko. ei pitäisi kustaomaanmukiin.. ekas;)

Vierailija
6/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla melkoinen järkytys. Olemme olleet 16 vuotta yhdessä ja aloimme seurustella, kun olin 43 vuotias. Siihen mennessä minulle oli kertynyt +400 seksikumppania. Onneksi ei ole kysellyt, enkä kyllä varmaan edes kertoisi oikeaa lukua.

Vierailija
7/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kerro koko totuutta. Vaikka naiset kuinka vakuuttelevat olevan ok, ei lopulta yleensä ole. :)

En myös koskaan kysy, jos joku tykkää kertoa, oikein ok. 

Vierailija
8/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään lukumääristä puhuta, tuskin kumpikaan muistaa edes mitään tarkkaa lukua. Seksistä kyllä muuten puhutaan paljon ja jos liittyy jotenkin kontekstiin kerrotaan kyllä aiemmista kokemuksista.

Vierailija
9/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työpaikkasuhteista kannata kertoa mitään.

Vierailija
10/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Vaimo kertoi kuinka monen kanssa on ollut, vaikken edes kysynyt (ei kiinnosta). Samoin kysyi minun bodycounttini ja oli pakko kertoa, vaikka mieluummin olisin ollut kertomatta.

Vierailija
11/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kumppania mut jos olis niin en näkisi tarpeelliseksi kysyä ainakaan alkuvaiheessa. Jos joskus tulisi ilmi, niin sitten tulisi. Mut jos kumppani vaikka kysyisi niin kyllä mä vastaisin. Mut aikamoinen turnoff jos kysyisi tyyliin ekoilla treffeillä. Jos olis joku entinen kova panomies, niin se varmaan tulis usein selville jo muutenkin vaikkei asiaa kysyisi..🤔

Vierailija
12/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo väittää nolla. Tiedän ettei pidä paikkansa.

Itsellä 3.

Vierailija
13/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako kaikista prvoimmista jutuista kertoa. Tuli harrastettua aika rietasta elämää.

Vierailija
14/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa kun en edes itse tiedä.. 😁

Vierailija
15/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutit kehottavat kertomaan existä. Eräskin eettisesti polyamorinen julkisesti kehotti niin tekemään, koska lisää ymmärrystä ja empatiaa kumppania kohtaan. Sinänsä jännä että jos olisi omiaan näyttänyt, olisin käsittänyt minkälaisesta esineellistäjästä, valehtelijakaarti ja hyväksikäyttäjästä oli kysymys.

Vierailija
16/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaaliterapeutit kehottavat kertomaan existä. Eräskin eettisesti polyamorinen julkisesti kehotti niin tekemään, koska lisää ymmärrystä ja empatiaa kumppania kohtaan. Sinänsä jännä että jos olisi omiaan näyttänyt, olisin käsittänyt minkälaisesta esineellistäjästä, valehtelijakaarti ja hyväksikäyttäjästä oli kysymys.

Kyseessä oli siis exien, ja nyxien, kanssa lähetellyt viestit. Niitä hänen mielestään olisi hyvä näyttää ja lukea. Sellaista eettistä monisuhteilua.

Vierailija
17/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan toistemme ensimmäiset seksikumppanit. Yhdessä 18v. 

Vierailija
18/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä, elän tätä päivää. En ole kysellyt koskaan eikä minultakaan ole kyselty.

Vierailija
19/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole kysynyt minun lukuani, mutta on kertonut eläneensä villin vuoden ennen minun tapaamistani. Parhaimmillaan oli 4 miestä neljässä päivässä. Mutta eipä sillä väliä, mitä tapahtui ennen minua. On jo muinaishistoriaa. 

Vierailija
20/24 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertominen, puolin jos toisin, on parasta kesken aktin.

Melkoinen rodeo tulee, jos vaimo ei tykkää.

Alfat pysyvät kyydissä rodeosta huolimatta ja väsyttävät tamman. Siitä hommat ja tarinan kerronta jatkuvat normaaliin tapaan.