Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tekee näin? Mielellään erittäin rehellisiä vastauksia.

Vierailija
31.01.2024 |

Olin aivan hullun ihastunut toiseen mieheen, vaikka olen varattu. Olin aivan hullaantunut hänestä. En ole varmaan ikinä halunnut ketään niin paljon kuin häntä, sitten puolisoni jälkeen.

Hullussa mielentilassa aloin kertoa hänelle tästä ja hän vastasi pitävänsä minusta kovasti ja on miettinyt samoja asioita minusta, että olen hänestä tosi viehättävä ja ihana. Haluaisi erota puolisostaan.

Mulla menikin pupu pöksyyn, ymmärsin tekeväni hirveän väärin ja että "leikki" on mennyt liian pitkälle. Kerroin hänelle tästä ja toivoin meille etäisyyttä.

Hän ei kuitenkaan pyynnöstä huolimatta antanut tätä etäisyyttä vaan kehitteli usein tikusta asiaa ja lähestyi kaverina. Eli kertoi että haluaa edelleen olla tekemisissä kaikesta huolimatta. Itse en pysty olemaan hänen kaverinsa nyt enää tämän hirveän sotkun jälkeen, mutta en pääse hänestä myöskään eroon. Hän ei vaikuta vaivaantuneelta vaan vuorotellen äkäiseltä ja välillä tyytyväiseltä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä te näette?

Vierailija
62/65 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoit väärää signaalia jota mies ei nyt sulata. Jotkut naiset tekee tuota yhtenään vaikka se saattaa olla jopa hengenvaarallista.

Hengenvaarallisia olette juu te miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin olla, että mies innostuisi helposta vosusta, kun nainen suoraan itseään tarjoilee? Tosi kumma juttu kyllä.

Vierailija
64/65 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jonkun aiheesta patologisesti jauhava häiriintyneen miehen trollaus koko avaus. Elämässä ei sillä juuri muuta.

Vierailija
65/65 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat soutamisen ja huopaamisen mestareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi