Miksi mies tekee näin? Mielellään erittäin rehellisiä vastauksia.
Olin aivan hullun ihastunut toiseen mieheen, vaikka olen varattu. Olin aivan hullaantunut hänestä. En ole varmaan ikinä halunnut ketään niin paljon kuin häntä, sitten puolisoni jälkeen.
Hullussa mielentilassa aloin kertoa hänelle tästä ja hän vastasi pitävänsä minusta kovasti ja on miettinyt samoja asioita minusta, että olen hänestä tosi viehättävä ja ihana. Haluaisi erota puolisostaan.
Mulla menikin pupu pöksyyn, ymmärsin tekeväni hirveän väärin ja että "leikki" on mennyt liian pitkälle. Kerroin hänelle tästä ja toivoin meille etäisyyttä.
Hän ei kuitenkaan pyynnöstä huolimatta antanut tätä etäisyyttä vaan kehitteli usein tikusta asiaa ja lähestyi kaverina. Eli kertoi että haluaa edelleen olla tekemisissä kaikesta huolimatta. Itse en pysty olemaan hänen kaverinsa nyt enää tämän hirveän sotkun jälkeen, mutta en pääse hänestä myöskään eroon. Hän ei vaikuta vaivaantuneelta vaan vuorotellen äkäiseltä ja välillä tyytyväiseltä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Koitapasnhuora nyt mennä itseesi. Sinä vastaat omistaperseilyistäsi, se varattu kullinnuppi omistaan.
En ole huorannut. Ap
Katkaise kaikki yhteydet tuohon mieheen. Ei tuollaisen kanssa voi olla kaveri, jos jommalla kummalla tunteita tai on mitään kipinöintiä teidän välillä. Yhteys katkaistava kokonaan! Tai sitten eroat puolisostasi ja otat tuon miehen kumppaniksesi. Välimuotoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen nyt. Siis kääntyykö tämä nyt niin, että minä olen naisena tehnyt väärin miehelle? Hänkö ei tee mitään väärää? Ap
Muistutapas meille, että missä kohtaa mies on lähestynyt sinua? Teitkö ensin itse aloitteen?
Kerro myös, mitä väärää se mies, jolle lirkuttelit, tekee nyt? Ihan rehellisesti, niin kuin alotuksessasi toivoitkin.
Eikö sulla mielestäsi ole mitään vastuuta? Miksi vastuu on vain miehellä ja miten hänen tulisi toimia? Ai just silleen, niin kuin prinsessamme Tuuliviiri minäkin päivänä sattuu haluamaan?
Huomiosi kosiskeli itsetuntoa ja haluaa pitää sinut koukussa saadakseen lisää ihailuasi. Ja tietenkin seksiä.
Epätodennäköistä että olisi niin ihastunut sinuun että oikeasti olisi eroamassa, se on vain juoni seksin saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Emme voisi olla hyvä pari, koska olemme niin erilaisia ja suhde olisi saanut alkunsa näin. Oma puolisoni on mulle sopivampi. Huuma on huumaa vaan. Ap
Niin. Rakkaus ei ole vain jatkuvaa huumaa. Se on pidemmän päälle valintaa ja joskus tahtotilaa normaalien ihmisten mielestä. Sitten on pieni epävakaa reunavähemmistö joilla ei ole kaikki muumit laaksossa asian osalta. Elävät pää pensaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kuuli että sä lupasit antaa eikä tietenkään nyt halua jättää sua rauhaan koska toivoo että kaveeraamalla sun kanssa annat sitten heikkona hetkenä kuitenkin
Onko se nyt todella näin?
Kyllä on. Mies ottaa aina kun tilaisuus osuu kohdalle.
Vaikka nainen olisi varattu?!?
Nainen se on varattu nainenkin ja osa varatuista naisista käyttäytyy kuin sinkut, olen tavannut tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mies kuuli että sä lupasit antaa eikä tietenkään nyt halua jättää sua rauhaan koska toivoo että kaveeraamalla sun kanssa annat sitten heikkona hetkenä kuitenkin
Tämähän se niinku olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ottaa aina kun tilaisuus osuu kohdalle.
Ei tuo ap kovin varatulta vaikuta.
Minun neuvoni hänelle on, että kertoo kaiken rehellisesti miehelleen. Hän osaa varmasti neuvoa ap:lle tien ulos ongelmastaan.
Tässä pitäisi kysyä ennemminkin: miksi JA millainen nainen tekee näin? N=H tässä tarinassa.
Keskivertoa huonompi pelimies.
Sinun mielenkiintosi loppui, koska mies oli heti valmis jättämään puolisonsa ja hyppäämään sinun matkaan. Sinä pelkäät että jos suhde alkaisi, hän tulisi jättämään myös sinut aikanaan.
Miehen kannattaa ennemmin sanoa ettei todellakaan aio puolisoaan jättää, mutta panna me voidaan.
Tuhmin panokaveri on sellainen, joka ajattelee että "mä teen ihan kaikkeni, niin lopulta tuo vielä jättää minun takia puolisonsa".
Saalistusvietti nääs.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt todella näin?
Kyllä on. Mies ottaa aina kun tilaisuus osuu kohdalle.
Pillu se on varatullakin naisella.
Tää kuulostaa niin miehen kirjoittamalta.
Joojoo, jos haluaisit hänestä oikeasti eroon, estäisit hänet. 😀 Kuulostaa muutenkin keksityltä/muunnellulta.
Kumpikin teistä haki ja hakee yhä ihan samaa. Vierasta. Seksiä. Ei muuta. Kyllä, myös sinä ja kyllä, vieläkin. Tämä on totuus.
Kuka nainen puhuu noin itsestään? 😅 Eiköhän oo miehen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Emme voisi olla hyvä pari, koska olemme niin erilaisia ja suhde olisi saanut alkunsa näin. Oma puolisoni on mulle sopivampi. Huuma on huumaa vaan. Ap
Niinhän sä uskottelet itsellesi. Valheessa ei kannata elää.