Miksi mies tekee näin? Mielellään erittäin rehellisiä vastauksia.
Olin aivan hullun ihastunut toiseen mieheen, vaikka olen varattu. Olin aivan hullaantunut hänestä. En ole varmaan ikinä halunnut ketään niin paljon kuin häntä, sitten puolisoni jälkeen.
Hullussa mielentilassa aloin kertoa hänelle tästä ja hän vastasi pitävänsä minusta kovasti ja on miettinyt samoja asioita minusta, että olen hänestä tosi viehättävä ja ihana. Haluaisi erota puolisostaan.
Mulla menikin pupu pöksyyn, ymmärsin tekeväni hirveän väärin ja että "leikki" on mennyt liian pitkälle. Kerroin hänelle tästä ja toivoin meille etäisyyttä.
Hän ei kuitenkaan pyynnöstä huolimatta antanut tätä etäisyyttä vaan kehitteli usein tikusta asiaa ja lähestyi kaverina. Eli kertoi että haluaa edelleen olla tekemisissä kaikesta huolimatta. Itse en pysty olemaan hänen kaverinsa nyt enää tämän hirveän sotkun jälkeen, mutta en pääse hänestä myöskään eroon. Hän ei vaikuta vaivaantuneelta vaan vuorotellen äkäiseltä ja välillä tyytyväiseltä.
Kommentit (65)
Mies kuuli että sä lupasit antaa eikä tietenkään nyt halua jättää sua rauhaan koska toivoo että kaveeraamalla sun kanssa annat sitten heikkona hetkenä kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Mies kuuli että sä lupasit antaa eikä tietenkään nyt halua jättää sua rauhaan koska toivoo että kaveeraamalla sun kanssa annat sitten heikkona hetkenä kuitenkin
Onko se nyt todella näin?
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Seuraava
En ymmärrä.
Hän pitää sinusta kovasti ja toivoo että teistä tulisi vielä pari.
Se mies vainoaa sinua lopun ikäsi. Muutto ja nimen vaihto lienee edessä.
Jospa tyytyisit vain silloin tällöin tarjoamaan rehtiä takapanoa.
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää sinusta kovasti ja toivoo että teistä tulisi vielä pari.
No tuskinpa! En ymmärrä miksi ei katoa maisemista, on niin omituista ja vaivaannuttavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Mies ottaa aina kun tilaisuus osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Mies ottaa aina kun tilaisuus osuu kohdalle.
Vaikka nainen olisi varattu?!?
Häh? Mikä tossa on nyt niin erikoista? Tyyppi on edelleen suhun lätkässä ja sitä harmittaa, että peräännyt sillä mies on varmaan vieläkin uskaltamassa erota nykyisestään mikäli hänen pää pysyy pinkissä pumpulissa. Ja vielä haluaa pitää sut pihkassa, näin loppuun sanottuna.
Mies haluaa panna sinua edestä ja takaa kunnolla eikä jätät rauhaan ennen kun saa sinut.
Annoit väärää signaalia jota mies ei nyt sulata. Jotkut naiset tekee tuota yhtenään vaikka se saattaa olla jopa hengenvaarallista.
No mutta jos hänelle on sanottu, että ei sittenkään.. En kestä tätä kovin kauaa.. Ap
Tiedän tehneeni hirveän väärin ja olen ollut todella typerä ja säälittävä, huoramainen jopa. Eli tilanne on itse aiheutettu ja hankala. Ap