Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tekee näin? Mielellään erittäin rehellisiä vastauksia.

Vierailija
31.01.2024 |

Olin aivan hullun ihastunut toiseen mieheen, vaikka olen varattu. Olin aivan hullaantunut hänestä. En ole varmaan ikinä halunnut ketään niin paljon kuin häntä, sitten puolisoni jälkeen.

Hullussa mielentilassa aloin kertoa hänelle tästä ja hän vastasi pitävänsä minusta kovasti ja on miettinyt samoja asioita minusta, että olen hänestä tosi viehättävä ja ihana. Haluaisi erota puolisostaan.

Mulla menikin pupu pöksyyn, ymmärsin tekeväni hirveän väärin ja että "leikki" on mennyt liian pitkälle. Kerroin hänelle tästä ja toivoin meille etäisyyttä.

Hän ei kuitenkaan pyynnöstä huolimatta antanut tätä etäisyyttä vaan kehitteli usein tikusta asiaa ja lähestyi kaverina. Eli kertoi että haluaa edelleen olla tekemisissä kaikesta huolimatta. Itse en pysty olemaan hänen kaverinsa nyt enää tämän hirveän sotkun jälkeen, mutta en pääse hänestä myöskään eroon. Hän ei vaikuta vaivaantuneelta vaan vuorotellen äkäiseltä ja välillä tyytyväiseltä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen nainen: antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa

Vierailija
22/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on syyn kertonut jo. Pitää sinua viehättävänä jne. Se, että sinä "tulit järkiisi", mielentilasi muuttui, tai miten sitä nyt haluaa kutsua, ei tarkoita, että miehen mielentilalle olisi käynyt samoin. Hän on siinä samassa innostuksesta edelleen tai toinen vaihtoehto, että ei osaa oikein joko tunnistaa tunteitaan tai ainakaan tuoda niitä esiin sellaisenaan mitä ne on. Voi olla, että vilpittömästi uskoo itsekin kaveruuteen, tai sitten ei. Toisaalta ehkä et itsekään ole niin sinut asian kanssa mitä kuvittelet, kun mietit eri vaihtoehtoja, vaikka ne on sinulle kerrottu, etkä myöskään pysty tekemään kokonaan loppua teidän väleihin..?

Helpoin vastaus on mainittu varmaan jo useita kertoja, kun tätä kirjoitin, eli haluaa sitä yhtä asiaa, ja olet helppo? Voi sekin olla, mutta on myös mahdollista, että miehilläkin on tunteet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän pitää sinusta kovasti ja toivoo että teistä tulisi vielä pari.

No tuskinpa! En ymmärrä miksi ei katoa maisemista, on niin omituista ja vaivaannuttavaa. Ap

No kyllä vain. Kerroin miten asia on, kun kerran pyysit. Hän on ihastunut sinuun ja sinä häneen. Hän haluaa sinut, joten miksi hän perääntyisi. Voihan olla että sinnikkyys palkitaan.

Vierailija
24/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan

Vierailija
25/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen kyllä ihan hulluna häneen. Se on totta. Mutta meistä ei ole pariksi. Siis vakavasti emme voi edes harkita suhdetta. Ap

Vierailija
26/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sotku. Sun pitää päättää kuka on se oikea. Ja se siitä. Joskus tulee vahinko että menee asiat solmuun.

Vierailija
27/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos hänelle on sanottu, että ei sittenkään.. En kestä tätä kovin kauaa.. Ap

Niin, olet sanonut ei toistaiseksi. Olet jo kerran muuttanut mielesi, joten mikset muka voisi muuttaa toisenkin kerran?

Vierailija
28/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa! En ymmärrä miksi ei katoa maisemista, on niin omituista ja vaivaannuttavaa. Ap

Tarkalleen ottaen kuinka rautalangasta olet näkökulmasi ja tunteesi hänelle vääntänyt?

Miksi hänen pitäisi kadota maisemista? Sinä saat jäädä maisemiin? Sinäkö olet viaton?

Naurettavaa leikkiä toisen tunteilla ja nostattaa omaa itsetuntoa sekä oman miehesi että tämän rakastuneen ystäväsi kustannuksella. Ihan itse ole soppasi keittänyt, nauti siitä nyt.

Vierailija
29/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon pitäisi olla "Miksi olin näin julma ja itsekäs?". Turha tästä on  miestä syyttää.

Vierailija
30/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkalleen ottaen kuinka rautalangasta olet näkökulmasi ja tunteesi hänelle vääntänyt?

Miksi hänen pitäisi kadota maisemista? Sinä saat jäädä maisemiin? Sinäkö olet viaton?

Naurettavaa leikkiä toisen tunteilla ja nostattaa omaa itsetuntoa sekä oman miehesi että tämän rakastuneen ystäväsi kustannuksella. Ihan itse ole soppasi keittänyt, nauti siitä nyt.

En ole viaton, mutta kuvittelin ettei olisi minusta millään tavalla kiinnostunut. Olin sellaisella koulutyttömäisellä tavalla ihastunut, harvoin niihin mitään vastakaikua saa!! Ap 

Vierailija
31/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa panna sinua edestä ja takaa kunnolla eikä jätät rauhaan ennen kun saa sinut.

Entä jos ei osaakan panna tai on huono sängyssä? Mitä jos näyttää kauhealta alasti? Minulle on käynyt näin. Se intohimo loppui ekan kerran jälkeen. 

Vierailija
32/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Minkähän ikäinen mahdat olla? On jo korkea aika oppia, että sanomisistaan pitää kantaa vastuu, ja sanoilla voi olla seurauksensa. 

Kyllä. Miehilläkin on tunteet, kuten suurimmalla osalla ihmisistä. Onko tämä ihastuksesi (tai mikä lie hatunsulka) ensimmäinen elämässäsi kohtaamasi mies?

Lopeta se kiusaaminen. 

Vierailija
33/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen nyt pari kertaa naida sinua. Olet sille sen velkaa koska kerroit ihastuksesta.

Vierailija
34/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä kysymystä ketjun avauksessa. Ja mitä sinä täältä kysyt, miksi joku yksittäinen mies tekee noin? Ei tuollaiseen ole mitään kollektiivista yhteisvastausta, ainakaan "kaikilta miehiltä". Minä olen mies, enkä edes oikein ymmärtänyt tai jaksanut paneutua sekavaan parisuhdesäätämiseen.

Itse en aviomiehenä koskaan sekaantuisi avioliittoni ulkopuolisiin naisiin, enkä antaisi ymmärtää mitään mahdollisuuden tapaistakaan. En oikeastaan edes jaksa pettäjien, polyamorikkojen yms. säätämiskuvioita.

Vierailija
35/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä pois, nautit saamastasi huomiosta ja hymyilet ajatellessasi häntä. Puolisosi on toistaiseksi kulissi, mutta kuvittelet, että toi "pikkutyttömäinen hullunkurisuutesi" on ohimenevää. Ei se ole. Kerro puolisollesi, ettet rakasta häntä enää ainakaan samalla tavalla kuin joskus ennen.

Vierailija
36/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen kyllä ihan hulluna häneen. Se on totta. Mutta meistä ei ole pariksi. Siis vakavasti emme voi edes harkita suhdetta. Ap

Miksi ette? Puolisot ja lapsetko ovat ainoita esteitä? Vai oliko ihastuksesi vain hetkellinen ajatusleikki, jonka vahingossa lipsautit ihastuksesi kohteelle? 

Jos et oikeasti halua tätä ihastustasi missään määrin, kerro se hänelle niin monta kertaa ja uskottavasti, kuin tilanne vaatii. Vain niin voitte jatkaa elämiänne. Toivottavasti olet tällä kertaa varma tunteistasi ja päädyt oikeaan ratkaisuun. Onnea matkaan!

Vierailija
37/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin tyypillinen nainen, antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.

Vierailija
38/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin tyypillinen nainen, antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.

Kyllä miehet on tämmöisiä ja etenkin suomalaiset. Pelaavat pleikkaa ja minuutin muna. Venäläiset ja ukrainalaiset pojat ne osaavat temput. Ei enää suomalaista kehnoa. 

Vierailija
39/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo kuuli aloittajan kevytkenkäisyydestä. Nussitaan aloittaja, Keijo örisi painokkaasti työpaikan iltatilaisuudessa. Kieltävää vastausta hyväksy ma en, Keijo runoili. Aloittaja ahdistui ja poistui paikalta ennenaikaisesti. Keijo seurasi aloittajaa ja yllätysrakasteli tätä paikallisen hautausmaan kulmalla. Aloittajan ruumis löytyi nussittuna ja pahoinpideltynä seuraavana aamuna avoimesta haudasta.

😂mies varmaan kertoo pian suutuksissaan Keijolle ja muille mikä hepsankeikka ap on.

Vierailija
40/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen nyt. Siis kääntyykö tämä nyt niin, että minä olen naisena tehnyt väärin miehelle? Hänkö ei tee mitään väärää? Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän