Onko sun elämässä joku, joka tulee varmasti apuun, jos olet pulassa?
Katkaiset jalkasi, ja tarvitset apua arjesta selviämiseen.
Olet vatsataudissa, etkä voi lenkittää koiraa tai hoitaa lapsia.
Vietät joulua yksin, vaikka et haluaisi.
Olet tosi surullinen, ja olisi pakko puhua jonkun kanssa.
Onko sun elämässä joku tai joitain ihmisiä, joihin voit aivan varmasti luottaa, että tulevat apuun, kun tarvitaan?
Kommentit (108)
Omat vanhemmat ja jatkossa toivottavasti oma lapsi. Muutama joka ehkä tulee. Ei juuri muita.
Ei ole yhtä ihmistä, joka tekisi kaiken. Koiran ulkoilutuksessa on auttanut mun poikani. Eipä oikein muut mun koiran kanssa pärjäisikään. Mutta esimerkiksi kun viime kesänä piti kiireellä tyhjentää asunnon alakerta vesivahingon vuoksi, poikani lisäksi avukseni tuli hyvän ystäväni poika, tytär puolisoineen sekä ystäväni veli. Tämän samaisen ystäväni kanssa voin myös jutella mistä vaan.
On, mies auttaa. Teini-ikäiset lapset auttavat. Vanhemmatkin auttavat, mutta asuvat kaukana joten eivät voi missään koiran lenkitysongelmissa tai muissa pikkujutuissa auttaa.
Kuka tulee kanssasi magneettikuvausputken viereen pitämään kädestä, kun olet ahtaanpaikankammoinen ja täriset?
Minun mieheni teki niin, silitteli ja rauhoitteli. Sinne ei yleensä saa tulla kukaan, mutta hän puhui itsensä sinne. Ei olisi muuten onnistunutkaan. Sydämeni sulaa vieläkin, kun muistelen tuota.
Ei ole. Vuosi sitten luulin olevan, mutta nyt, kun äitini sairastui muistisairauteen, niin olen huomannut, että minulla ei ole ketään. Ketään ei kiinnosta, kukaan ei kysy, miten jaksan. Jos kuolisin, niin mätänisin aidosti pitkään ennen kun minut löydettäisiin.
Surullista, mutta näillä mennään.
Lapseni , ainakin toivoisin näin olevan .