Presidentinvaalit: Kohti linnaa
Kommentit (327)
Stubb lainailee hokemia ja juttuja alvariinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää kuulla tota stubbin hokemaa (Niinistöltä lainattua) sanontaa, että presidentin kuiskaus on kuin puhuisi megafoniin.
Jankuttaa sitä jokaisessa tentissä ja ei ole edes itse keksinyt.
Myös "tulokulma" kuullaan usein.
Vierailija kirjoitti:
EI homo pressaaa!! Kyllä se nyt vaan on niin, että homous EI ole ihmisarvolle sopivaa!! Kyllä hävettää jos homosta tulee pressa. HYI !!! Vaihtoehtona on leuhka kansasta mitään ymmärtämätön penikka, joka on jo aikoja sitten menettänyt uskottavuutensa. Mitä siis jää ???
Jätä sitten äänestämättä. Stubbi on vähintäänkin varttihomo, kun on itse nuorempana kokoomuksen Nykypäivä-lehdessä kertonut olevansa biseksuaali. Kovasti on ollut seksuaalivähemmistöjen asiat sydäntään lähellä aikanaan. Nyt peittelee asiaa, kun taitaa olla monelle äänestäjälle se ainoa syy, millä voi asettaa Stubbin Haaviston edelle.
https://www.thepinknews.com/2008/04/03/finland-appoints-gay-rights-camp…
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi kysyä näiltä, mikä saa hakemaan tehtävää. Mikä on se asia mikä tehtävässä henkilökohtaisesti motivoi.
Samoin olisi kiinnostava tietää, miten Stubilla on mennyt Firenzessä, voisi hankkia ajankohtaista tietoa, onko menestynyt saappaissaan.
Hyvä idea. Nyt joku toimittaja soittelemaan Firenzeen.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
Mikä hmm? Mikä epäilyttää?
Mulla on pistänyt tuo myös korvaan. Ainakin kahdessa tentissä sanonut. Niinistöltäkin se tuleekin? Stubb tykkää lainata muita.