Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentinvaalit: Kohti linnaa

Vierailija
31.01.2024 |

Nyt Mtv3 presidenttiehdokkaiden haastattelut.

Kommentit (327)

Vierailija
301/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb puhui eu:n kansallisvaltioiden lopettamisen puolesta jo v.2008

https://youtube.com/shorts/S7AmN9NRbyc?si=H7ZcjyX0GY_KOkvX

Vierailija
302/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelussa Stubb kuvitteli olevansa jo valittu presidentiksi katsotaan miten nämä tehtävät asettuvat. Aikamoinen pokka, ylimielisen varma valinnastaan ja välillä unohtaa olevansa vasta ehdokas vain.

Haastattelija ei maininnut Haavistoa Stubbin haastattelun aikana, mutta Haavistolta kysyttiin useita kysymyksiä Stubbista. Myös Stubb oli haastattelijan mielestä ensimmäinen ehdokas ja Haavisto toinen. Tuli paljastaneeksi viimeistään näillä kantansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Haavisto häviää nämäkin vaalit, niin tuo kulissiavioliitto  hajoaa.. Koko haluan lapsen höpötys on vain näytelmää.

Vierailija
304/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotka kehuu Stubbin sileitä kasvoja, niin katsokaapa Mika Tommolan haastattelu Stubbista, on tehty läheltä ja näkee kuinka rypyt katoavat hänen korvansa taakse, eli on kiristetty ihoa. En tiedä tosin mitä väliä kenellä leikelty ja kenellä täytetty, sama asia lopulta.

Onko Haavisto sairas kun on niin turpeiset ja harmaat kasvot hänellä, silmiäkään ei näy kunnolla, uppoavat kasvoihin kuin..

Pekan kasvoihin on pumpattu " täytteitä" kuin monille naisille. Pekka on sortunut " nuorentamaan" itseään keinoteikoisella tavalla.  Pelkää vissiin ettei kohta kelpaa edes Antoniolle jos näyttää vanhalta. Puhumattakaan muut nuoret miehet,kuten Jeri Aalto 23v. Vai vielä nuoremmat kuoropojat tms...

Vierailija
305/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kuusivuotiaani ihmetteli, 'miksi setä (Stubb) puhuu toisen ihmisen äänellä ja miksi sen silmät eivät kerro mitään'.

Lapset näkevät oleellisen. :)

Itse olisin huolissani lapseni mielenterveydestä, jos tuollaisia puhuisi. 

Vierailija
306/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko Pekalla raskaat luomet

Vierailija
307/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbilla ei mitään käytännön käsitystä tämän hetken ulkopolitiikasta. Toistelee ulkoaopeteltua  ja paasaa samaa joka tentissä. Oksettaa tuo virnuileva naama. NatoPresidentti, NatoSuomi, NatoStubbi, Kohta Suomi on myyty amerikkalaisille. 

Haavistolla todella valtava kokemus ulkoministerikaudeltaan. Elää nykytodellisuutta, eikä sorru tyhjänpäiväiseen sanahelinään kuin NatoStubbi. Natosta tullut Stubbin lausumana kirosana.

Vierailija
308/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva kokemus ulkopolitiikassa, hyvät suhteet muihin maihin, neuvottelutaidot, maltillinen olemus ja tapa puhua asioista, älykkyys ja hillitty käytös ovat kaikki asioita, jotka näen presidentille tärkeiksi. Äänestän Haavistoa.

Vierailija
309/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Stubb taas vakuuttava tässä ohjelmassa. Lisäksi oli miellyttävää, kun ehdokkaita haastateltiin erikseen. 

Vierailija
310/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoääni on nyt annettu. Lappuun panin numeron kahdeksan. 

Vierailija
311/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbilla ei mitään käytännön käsitystä tämän hetken ulkopolitiikasta. Toistelee ulkoaopeteltua  ja paasaa samaa joka tentissä. Oksettaa tuo virnuileva naama. NatoPresidentti, NatoSuomi, NatoStubbi, Kohta Suomi on myyty amerikkalaisille. 

Haavistolla todella valtava kokemus ulkoministerikaudeltaan. Elää nykytodellisuutta, eikä sorru tyhjänpäiväiseen sanahelinään kuin NatoStubbi. Natosta tullut Stubbin lausumana kirosana.

Da, da. Terveisiä sinne Volgogradiin. Sorry, ei mene läpi, liian läpinäkyvää. 

Vierailija
312/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää kuulla tota stubbin hokemaa (Niinistöltä lainattua) sanontaa, että presidentin kuiskaus on kuin puhuisi megafoniin. 

Jankuttaa sitä jokaisessa tentissä ja ei ole edes itse keksinyt. 

Vierailija
313/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa enää kuulla tota stubbin hokemaa (Niinistöltä lainattua) sanontaa, että presidentin kuiskaus on kuin puhuisi megafoniin. 

Stubb ei ole itse keksinyt kuin valheita. Siksi niitä varmaan putkahteleekin aina välillä, kun hän tietää, että pitäisi välillä sanoa jotain originaalia eikä vain toistella muiden sanomisia kuin papukaija, mutta ei onnistu keksimään vain valheita, kun ei osaa oikeasti perehtyä asioihin.

Vierailija
314/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja Eeva Lehtimäen asenteellisuus: Stubb- Eeva hymyili kuin kissa maitokupin äärellä, Haavisto - Eeva kuin ukkospilvi auringon edessä.

Vierailija
315/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei ole itse keksinyt kuin valheita. Siksi niitä varmaan putkahteleekin aina välillä, kun hän tietää, että pitäisi välillä sanoa jotain originaalia eikä vain toistella muiden sanomisia kuin papukaija, mutta ei onnistu keksimään vain valheita, kun ei osaa oikeasti perehtyä asioihin.

Käyttää myös jatkuvasti murkkuikäisten harrastamaa tyyliä eli sotkee englanninkielisiä sanoja puheisiinsa ja kuvittelee ilmeisesti siten vaikuttavansa jotenkin fiksummalta.

Vierailija
316/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI homo pressaaa!! Kyllä se nyt vaan on niin, että homous EI ole ihmisarvolle sopivaa!! Kyllä hävettää jos homosta tulee pressa. HYI !!! Vaihtoehtona on leuhka kansasta mitään ymmärtämätön penikka, joka on jo aikoja sitten menettänyt uskottavuutensa. Mitä siis jää ???

Vierailija
317/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI homo pressaaa!! Kyllä se nyt vaan on niin, että homous EI ole ihmisarvolle sopivaa!! Kyllä hävettää jos homosta tulee pressa. HYI !!! Vaihtoehtona on leuhka kansasta mitään ymmärtämätön penikka, joka on jo aikoja sitten menettänyt uskottavuutensa. Mitä siis jää ???

100 kertaa mieluummin älykäs, rauhallinen, kokenut ja pätevä mies, joka nyt vain sattuu olemaan homo kuin leuhka diivailija, joka vähät välittää Suomesta.

Vierailija
318/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi kysyä näiltä, mikä saa hakemaan tehtävää. Mikä on se asia mikä tehtävässä henkilökohtaisesti motivoi. 

Samoin olisi kiinnostava tietää, miten Stubilla on mennyt Firenzessä, voisi hankkia ajankohtaista tietoa, onko menestynyt saappaissaan. 

Vierailija
319/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuvaa kuitenkin aika hyvin tilannetta. Miksi pitäisi keksiä pyörä uudelleen jos toimiva jo keksitty ja toimittajat jankkaavat koko ajan samaa kysymystä. 

Vierailija
320/327 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on idiootti ja Haavisto kiero.

Heistä sitten valittava. Jep jep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä