Minulla on kysymys mene töihin jankkaajille
Kun todella moni teistä saa kenkää tänä vuonna ja moni on jo saanut viime vuonna. Miten aiot mennä töihin joita ei ole olemassa. Kun olet vuosia jankannut kuinka ihmiset vain menee töihin. Kun lähetät sen työhakemuksen numero 134 eikä kukaan ole kutsunut sinua edes työhaastatteluun, aiotko vieläkin jatkaa maanista jankkaamista vai rupeatko ymmärtämää ympäröivän todellisuuden jossa elät?
Kommentit (46)
Aikanaan tunnettu kommunisti Hertta Kuusinen kysyi Veikko Vennamolta, mistä niitä töitä oikein työttömille löytyisi. Vennamo vastasi: "Katsokaa ympärillenne. Tekemätöntä työtä on vaikka kuinka paljon."
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan tunnettu kommunisti Hertta Kuusinen kysyi Veikko Vennamolta, mistä niitä töitä oikein työttömille löytyisi. Vennamo vastasi: "Katsokaa ympärillenne. Tekemätöntä työtä on vaikka kuinka paljon."
Tämäkin pitää paikkansa. Meilläkin, jos sijaista ei poissaolevan tilalle saada, niin se työ jää sitten vain tekemättä. Siitäkin työstä olisi palkka maksettu, jos joku olisi tullut sen nostamaan. Mutta kun ei tullut, niin se palkka jäi ikuisesti maksamattomaksi.
Jos saan kenkää töistä niin sitten haen töihin vaikka kaupan kassalle tai kouluttaudun. Miksi minä jäisin työttömänä lorvimaan muiden elätettäväksi? Asumistuki pitääkin poistaa ja oikeastaan mitään tukea ei pitäisi maksaa ihmiselle joka käy töissä, itse käyn töissä ja kuulun alempaan keskiluokkaan enkä saa mitään tukia joten miksi minä pärjään?
Verotusta kevennettävä reilusti suomessa.
Mestari <3
Toivon aina näille huutelijoille ikuista työttömyyttä ja sairautta. Ja toivon että joutuvat taistelemaan Kelan byrokratian kanssa ja toivottavasti saavat monta hylkäävää päätöstä Kelalta.
Ehkäpä se kolahtaa näille huutelijoille. Karma kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekevälle töitä löytyy.
mutta ei palkan maksajaa.
Suomalainen sanalasku
Totta jos haluat 9 euron "töihin" niin paikka löytyy nopeasti. Jos haluat palkkaa niin sitten on huomattavasti vaikeampaa. Suomeen voisi jopa saada 100 000 uutta työpaikkaa jos nuo 9 euron "työt" lopetettaisi.
Palstalla on myös nyt samanlainen haukkujakaarti kuin oli joskus S24:ssä. Tulee nimittelyä joka tekstiin, mitään ei saisi sanoa, pitäisi olla aina samaa mieltä kuin muut ja olla Systeemissä. Eivät tai ei sano ainoastaan omaa mielipidettään, vaan pitää haukkua. Onko se yksi ja sama haukkuja, ilmeisesti usea, välillä sama. Huh.