Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että kiellät melkein aikuisen lapsesi katsomasta jotain? Eiköhän jokaisella ole itsemääräämisoikeus tässä maailmassa sen suhteen mitä (ihan laillista) puhelimestaan katsoo.
Se olisi vähän niin kuin teidän vanhempien tehtävä kasvattaa ne lapset ja vahtia millaista sisältöä ne katsovat alaikäisinä. Voi olla että on myöhäistä alkaa kasvattaa vasta melkein aikuista. Me muut kuitenkin saamme maksaa radikalisoituvista mussukoistanne.
Nyt kun tiedät millaista sisältöä tämä lähes aikuinen katselee, ajattelitko edes ottaa puheeksi?Vanhempien ja koulu tärkein kasvatustehtävä on saada lapset ja nuoret itsenäisiksi ja kriittiseksi ajattelijoiksi. Emme voi suodattaa maailman pahuutta heidän silmiltään, mutta voimme opettaa ajattelua.
Toiv
Kriittiseen ajatteluun kuuluu myös ymmärrys hyvästä ja pahasta. Yllyttäminen jotain kansanryhmää vastaan on väärin. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Aina, kun ihmisyys on uhattuna, mennään väärille poluille. Toiset tuomitsevat tällaisen ajattelun olevan pakotettua "vain oikeaa" ajattelua. Jos hyväksymme sen, että jotain ihmisryhmää saa tölviä, ei ole mitään rajaa sillä, keitä kaikkia saa tölviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa metoo-kampanjasta oli perusteetonta someulinaa ja uhriutumista. Jos on rikosasiaa, menee poliisille tekemään rikosilmoituksen. Jos töissä ahdistellaan, tekee virallisen kanavan kautta valituksen. Jos siihen ei vastata, se on viite, ettei duunipaikka ehkä ole sellainen, missä kannattaa roikkua vaan vaihtaa työnantajaa. Turha siitä on somessa uhriutua.
Jos pyörii rahakkaiden tai muuten "jännämiesten" seurassa, kannattaa mietti mitä siellä voi tapahtua. Ehkä lähteä siitä, mitä heidän näkökulmastaan itse "tuo pöytään" niissä bileissä... Viitaten näihin kaikenmaailman musiikkipiirien ulostuloihin. Rokkarit haluaa bäkkärille pantavia bimboja. Shocker. Vastavuoroisesti pidän myös niitä rokkareita enemmän eläintarhaan sopivana sakkina, mutta selvästi joillain on halu uskotella itselleen muuta ja itkeä sitten valintojaan.
Miesten naisiin kohdistama väkivalta siis ratkaistaan sillä, että naiset pukeutuvat taisteluvermeisiin ja treenaavat kamppailulajeja jotta voivat hakata hyökkääjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että täällä kiljutaan peräkanaan miesvihasta vaikka kaikki kommentit täällä haukkuvat naisia. 1ncel liike on vahvempi kuin koskaan, ja nämä nuoret miehet fantasiovat naisten kaltoinkohtelusta.
Mutta silti kaikki on vain naisten vika. Tämä nykyajan miehissä ärsyttää, suurta uhriutumista samaan aikaan kun puhuvat naisista alentavasti kävelivinä reikinä. Onko se oikeasti teille yllätys että tuollaisilla puheilla ei saa naista?
Mitä enemmän miehet radikalisoituvat oikealle, sitä kauemmaksi naiset juoksevat. Koska meiltä voi lähteä sen seurauksena henki.
"Saa naista"
Heh, taas tämä hauska fraasi jolla naiset objektifioivat itseään sitä tajuamatta. Vai onko se niin kun mies ei ole äärioikealla ja ruksittaa x määtän muita laatikoita niin hän "saa naisen" kuin jonkun palkinnon? Eikö?
Ja tuo oli sit se ainoa asia, joka kirjoituksessa oli mielestäsi huomauttamisen arvoinen asia? Niin syvällä on oma ajatuksesi naisten ja miesten suhteen, et kaikki muu on ok. Huolestuttavaa.
Inselli taitaa pitää sisällään sen ajatuksen, ettei naista saa, vaikka haluaisi. Tämähän on heidän itse kehittämä termi ja sisältö. Sitäkö ei nainen saisi sanoittaa? Tekemättä itsestään objektin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohden tekstiä puhuin väkivallasta? Etkö sinä osaa lukea vai oletko vain yksinkertainen?
Missään ei myöskään puhuttu pään silittämisestä vaan siitä, että ihmisiä kohdeltaisiin tasa-arvoisesti ja hyvin. Ehkä sinä et kunnioita ihmisoikeuksia, etkä tasa-arvoa ja siksi koet, että miesten normaali kunnioittava kohtelu on pään silittämistä?
Se, että miehet ei enää halua puolustaa tätä maata tulevaisuudessa hengellään ja se, että he vievät taitonsa ja osaamisensa täältä pois ei tarkoita väkivaltaa. Se tarkoittaa, että me naiset jäädään pärjäämään yksin. Ja vaikka se ääri-feminististä olisi mainio ajatus, niin totuus on se, että tämä maa jyrättäsiin taloudellisesti tai sotilaallisesti hetkessä.
Heh, heh! Haluan nähdä
Vieläkin joku harhaisesti luulee, että feminismi on sama asia kuin tasa-arvo.
Miesten neuvo naisille: tee riskinarviointia ja tunnista potentiaaliset uhkat, ole fiksu äläkä hankkiudu vaarallisiin tilanteisiin.
Samat miehet: mikset sä suostu ensitreffeille mun kotiin? Loukkaavaa, kun mua pidetään uhkana.
Jännästi tässäkin taas naisten syytä kaikki. Jopa naisviha.
No siis kato kun jos naisia ei olisi olemassa niin ei olisi naisvihaakaan. Onhan se nyt niiden vika kun ovat olemassa.
Ei voi edes sanoa "jos alistuisivat miesten tahtoon niin ei olisi naisvihaa" kun noina alistumisen aikoina sitä oli vielä enemmän. Miehet eivät ole tyytyväisiä vaikka naiset tekisivät juuri niin kuin he (luulevat) haluavansa. Tuntuu että se viha on jotain sisäsyntyistä melkein ja yhteiskunta vain lietsoo sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten neuvo naisille: tee riskinarviointia ja tunnista potentiaaliset uhkat, ole fiksu äläkä hankkiudu vaarallisiin tilanteisiin.
Samat miehet: mikset sä suostu ensitreffeille mun kotiin? Loukkaavaa, kun mua pidetään uhkana.
Logiikka ei sallittua. Jos nainen sanoo että jokainen mies on potentiaalinen uhka, miehet loukkaantuvat verisesti. Mutta jos naiselle käy jotain, syytetään naista kun ei ollut varovainen, mitäs läksi ja ihan oli oma vika.
Vierailija kirjoitti:
No en miehenä kyllä menisi edes naisen kotiin ensitreffeillä. Ensin pitää saada riittävä ymmärrys hänen maailmankuvastaan ja mahdollisista psyykkisistä oireista. Riskit olisivat muuten aivan liian suuret. Ei se pimpero nyt niin ihmeellinen asia kuitenkaan ole. Ja jos vain sen perässä ei ole, ei ole niin kiire, etteikö "due dilligenceä" kannattaisi tehdä ennen diilin viimeistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole samoja miehiä. Ihan eri miehiä nuo, vinkujat samanlaisia uhriutujia kuin pahimmat naiset.
Jämäkkyys on tuon vastakohta. Kun luotat itseesi kaikenlainen pullistelu on täysin tarpeetonta. Eikä tarve nähdä ra'skareita joka puskassa avain nyrkkiin puristettuna. Vainohullujako feministit haluavat itsestään ja toisistaan? Mitä he luulevat sillä oikein voittavansa, arvostusta eivät saa tuolla showllaan ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha vaikuttaa siihen miten miehet suhtautuvat naisiin. Miesvihalla lisätään sukupuolten välistä railoa. Lopulta miehet alkavat vihaamaan naisia kun tulevat itse vihatuksi tarpeeksi kauan. MIKSI ihmeessä siis kannustaisit naisia naisvihaan? Se hän olisi sama asia kuin syöttäisit itsellesi myrkkyä. (mikäli olet nainen).
Sitäpaitsi seksiä saa aina, vaikka rahalla,
Miehet vihaavat jo naisia. Nyt te vain uhkailette kuinka ihan kohta alatte vihaamaan kun naisetkin, määmää, ja sitten tulee ruumiita. Kun niitä tulee jo nyt, koko ajan.
Tziisus, jotkut ovat omassa oudossa kuplassaan tavallisen elämän ulkopuolella. Naisviha? Miesviha? Whaaaat? Herätkääpä nyt tuosta angtisesta, lapsellisesta maailmastanne. Menkää opiskelemaan ja töihin ja perustakaa ne perheet, kyllä se tavallinen elämä, jota on eletty vuosisato
Keksitty viha?? Kyllä taitaa nyt joku ihan muu elää kuplassaan, kuin edellinen kirjoittaja.
Kannattaa selvittää itselleen, mistä ilmiöistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole samoja miehiä. Ihan eri miehiä nuo, vinkujat samanlaisia uhriutujia kuin pahimmat naiset.
Jämäkkyys on tuon vastakohta. Kun luotat itseesi kaikenlainen pullistelu on täysin tarpeetonta. Eikä tarve nähdä ra'skareita joka puskassa avain nyrkkiin puristettuna. Vainohullujako feministit haluavat itsestään ja toisistaan? Mitä he luulevat sillä oikein voittavansa, arvostusta eivät saa tuolla showllaan ainakaan.
Puskahyökkäykset ovat melko harvinaisia, yleensä r aiskaaja on joku jollain tapaa tuttu, vaikka olisi uusikin tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla voisi ihmetellä miksi kukaan vanhempi antaisi tyttärensä katsoa kaikenmaailman miesviha videoita koko ajan Youtubesta. Ja niitähän katsellaan. Tyttäret alkavat vihaamaan järjestäen jokaista miestä. Onko se sitten tervettä? Miksi näiden tyttöjen vanhemmat eivät välitä siitä "naisenmallista" mitä heidän tyttärensä imevät netistä?
Tuota ei tapahdu, mutta vastataan nyt teoreettisesti:
Miesviha ei tapa eikä orjuuta miehiä. Jos nainen vihaa miehiä, hän pysyy heistä kaukana. Jos mies vihaa naisia, hän haluaa heidän tuhoaan.Nykyään suuri osa teinipojista katselee naisvihasisältöä ja se näkyy. Turhaan murehdit jostain tyttöjen "miesvihasta".
Naisviha ilmenee seksuaalisena väkivaltana, väkivaltana ja henkirikoksina. Miesviha ilmenee niin ettei mies saa pllua. Aika iso ero.
Lisäksi jotkut miehet, jotka eivät saa p1llua, lähtevät aseiden kanssa riehumaan turuille ja toreille, kouluihin ammuskelemaan tai heiluttamaan miekkaa.
En ole koskaan kuullut kenenkään naisen tehneen terrori-iskua tai laajennettua itsemurhaa siksi, ettei saanut munaa.
Nuorten miesten radikalisoituminen ja turhautuminen on ihan oikea yhteiskunnallinen ongelma, josta ollaan huolissaaan ja tietoisia. Nuoret naiset eivät lähde radikalisoitumaan tai turhautuneina aiheuttamaan yhteiskunnallisia ongelmia. Korkeintaan hurahtavat johonkin new ageen tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Silti voin myöntää vihaavani naisia. Se ilmenee siten, etten ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Ei voisi vähempää kiinnostaa parisuhde tai perheenperustaminen."
Naisten kanssa voi olla tekemisissä vaikka ei haluaisikaan parisuhdetta. Ja toisen sukupuolen vihaaminen ei ole ihan tervettä.
Varsinkaan tietoinen sellainen. Ymmärrettävästi kaikki eivät tiedosta, mitä rakenteita ja asenteita ylläpitää. Siksi näistä asioista pitää puhua, joku aina herää itsensä auhteen. Mutta että joku ylläpitää omaa #vihaansa tietoisesti, on jo omituista. Jotain projisointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen hyvä ja mies paha ihminen, sitähän tuolla haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miesten otsissa ei lue, onko hän r*iskari vai ei. Joten kyllä naisten on edelleen syytä olla hieman varuillaan tuntemattomien miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logiikka ei sallittua. Jos nainen sanoo että jokainen mies on potentiaalinen uhka, miehet loukkaantuvat verisesti. Mutta jos naiselle käy jotain, syytetään naista kun ei ollut varovainen, mitäs läksi ja ihan oli oma vika.
Joo, jos nainen ei baarista halua vieraan matkaan lähteä turvallisuussyistä niin mies itkee että ihme pelkureita nuo naiset. Sitten kun mies kuulee jonkun naisen tuollaisessa skenaariossa tulleen rais katuksi, niin alkaa höhötys että miksi lähti, oliko vähän tyhmä nainen, noin siinä käy jos vieraan matkaan lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään loukkaannuta vi tun pelle. Mikä luulet olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen hyvä ja mies paha ihminen, sitähän tuolla haetaan.
Pimeällä kadulla kävelee vastaan nainen. Kuinka monella käy mielessä, että se nainen saattaa raiska ta ja pahoinpidellä?
Pimeällä kadulla kävelee vastaan mies. Kuinka monella käy mielessä, että se mies saattaa raiska ta ja pahoinpidellä?
Kumpi on todennäköisempää? Ketkä tekevät valtaosan seksuaalisesta väkivallasta sekä muusta väkivallasta ja henkirikoksista?
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset eivät lähde radikalisoitumaan tai turhautuneina aiheuttamaan yhteiskunnallisia ongelmia. Korkeintaan hurahtavat johonkin new ageen tai vastaavaa.
Eihän siitä ole kuin pari kuukautta kun jenkeissä nuori nainen ammuskeli (koki olevansa mies, mutta ei ollut käynyt leikkauksessa).
Luulet siis, että alapeukut tulevat koskien vain yhtä lausetta. Ja ainä päätät, mitä lausetta ne koskee? Kyllä, tuolla sinun ajattelulla ei ole ihme, ettemme tule toimeen. Luojan kiitos tunnen vain tolkun miehiä. Täällä keskustelu vääristää ymmärrystä toisesta sukupuolesta pahasti.