Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Myös nainen ansaitsee statuksen ja kunnioituksen, se ei ole mikään pelkkien miesten juttu.
Nainen voi toki hankkia statusta itselleen, mutta ei sillä miehille ole mitään merkitystä. Jos hän on feministi nin hänen asema miesten arvoasteikolla ei ole sen korkeampi. Tietysti voi mennä taloudellisista syistä naimisiin, mutta se on rahan, ei hänen statuksen tähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää neitsyys kallisarvoisena koska se on se valuutta joka takaa mahdollisesti menestyvän liiton korkean statuksen miehen kanssa. Kunnolliset miehet pitää uskoutumisesta, uskollisuudesta ja kuuliaisuudesta.
Joku päivä se entinen neitsyt kasvaa aikuiseksi ja tajuaa, et on muitakin tapoja elää, kuin mielistellä yhtä "status" miestä. Se mieshän ei kuitenkaan ole millään tasolla uskollinen.
Eikä mies ollut itse neitsyt sen suhteen aloittaessaan. Neitsyyttä voi vaatia vain jos on itse neitsyt.
"Kivuliasta on uskoa ja työntää ylämäkeen, mutta kun feminismi."
Tämäkin näemmä koneen kirjoittamaa. Pilkkuja ei edelleen osaa laittaa ja poistoonkin on menossa. Ainakaan tähän ei saa vastata.
Nainen voi toki hankkia statusta itselleen, mutta ei sillä miehille ole mitään merkitystä. Jos hän on feministi nin hänen asema miesten arvoasteikolla ei ole sen korkeampi. Tietysti voi mennä taloudellisista syistä naimisiin, mutta se on rahan, ei hänen statuksen tähden.
**
Pelkästään tällä palstalla osalle miehistä ongelma että minä nuorena naisena olen kauppatieteiden maisteri ja urallani ansioitunut. Niin ja vielä naimisissa akateemisen ja elämässä ansioituneen miehen kanssa.
Älkää nyt jaksako. Ulkonäkö, status, raha, sosioekonominen asema, koulutus kaikki vaikuttaa. Turha sitä on kursailla miesten tai naisten. Jokainen löytää kyllä vertaistaan seuraa. Ja avioehdon voi tehdä nainen ja mies molemmat niin vältetään taloudellinen hyöty toisen kustannuksella.
T. Nainen KTM ja PS
Feminismi on sosiologinen massatuhoase.
Joku päivä se entinen neitsyt kasvaa aikuiseksi ja tajuaa, et on muitakin tapoja elää, kuin mielistellä yhtä "status" miestä. Se mieshän ei kuitenkaan ole millään tasolla uskollinen.
Ettet olis kateellinen. luuletko että hän piikana elää. Kun hyvin käy voi syödä ravintolassa eikä tarvitse aamulla herätä aamuvuoroon.
"Niin ja vielä naimisissa akateemisen ja elämässä ansioituneen miehen kanssa. "
Näytät viihtyvän täällä aika hyvin. Miten paljon vietät aikaa tuon miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi on vaan aina turn off. Naisen täytyy olla kunnollinen koska hän edustaa miestä.
Mies ansaitsee statuksen ja kunnioituksen
Naisella sen sijaan on aika ikkuna noin ja jos hän ei siinä ajassa löydä ketään hänen mahdollisuus löytää sillä tasolla mihin on tottunut laskee radikaalisti. Sitä pahentaa myös feministinen ideologia ja se voi olla pääsyy miksi nainen myös jää yksin ja radikalisoituu entisestään.
Ja tämä "teoria" selittää sen, että nuoret naiset arvostavat feministisiä arvoja? Kun tulevaisuudessa tulevat "radikasoitumaan". Tiesittekö, että teidän lempifeministikin, S Särmä, on naimisissa😲 Vieläpä miehen kanssa🤦
Moni naisia vihaava mieskin (sellainen vaimonhakkaaja) on naimisissa naisen kanssa.
Miten S. Särmä eroaa niistä sun teoriassa?
Miehet valittavat, miten naiset vaativat miehiltä statusta, mutta samalla sanovat, että heitä ei naisen status kiinnosta. Itse haluatte huonommin koulutettuja ja vähemmän ansaitsevia naisia, mutta saatte sen naisten syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan omat omia sanojasi. Nytkö ne ovatkin vitsejä? Pistää miettimään, mitä se aasiatar joutuukaan kokemaan ihan vitsin varjolla. "Öhö öho, vitsi vitsi, jos vähän alistan jalkojen pesuun ja hoitamaan koko huushollin. Minulla on työkiireitä (Vauva.fi) 7-23. Tee ruokaa ja hoida kakarat. Ja pese ne saatanan jalat!""
Eivät ole. Se kaulaan hyppääminen on minulta, mutta tietenkin rasisti lisäsi siihen hännän heiluttamisen ja mielikuvan koirasta. Eikö koskaan käy mielessä miten lapsellisia olette? Ja vielä muka äitejä.
Jalkojen pesu oli joltain toiselta ja senkin käsititte väärin. Väkisinkin teistä lapsellisista länkyttäjistä tulee mieleen, että teidän on pakko olla henkisesti jälkeenjääneitä.
Ja siihen tuskin saamme koskaan vastausta, miksi juuri aasialaiset kodin hengettäret saavat teissä niin paljon raivoa aikaan.
Etnisyyde
Tälle #haevaimoaasiasta miehelle on erityisen tärkeää, että me kaikki naiset olemme jotenkin kitkeriä siitä, että hänellä on vaimo aasiasta. Muuten se ei tunnu niin hyvältä, ellei me kadehdita. En ole kyl ihan varma, mitä pitäis kadehtia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista haluta kumppani jolla on suunnilleen samat tulot.
**
Jep, sosioekonominen asema ratkaisee parinvalinnassa enemmän kuin se miehille tässä keskustelussa tuntuu sopivan. Kovasti ollaan ahkeraa ja rikasta työmiestä vaikka päivisin tehdä muuta kuin kirjoitella törkyä omissa ja muiden nimissä. Että sitten nainen voi veroistaan maksaa senkin lystin. No tiedoksi vaan että työtön mies ei kiinnosta tuskin edes työtöntä naista, meistä muista nyt puhumattakaan.
T. Nainen KTM ja PS
No tiedoksi vaan että työtön mies ei kiinnosta tuskin edes työtöntä naista, meistä muista nyt puhumattakaan.
Yandex translate työssään
Joku köyhien ja työttömien kääntäjä. Työssäkäyvä saa työnantajankin tarjoamaan hyvät käännös
Ei täytä niin, se selittää sun karkeat kielioppivirheet joista laitoin esimerkin.
Vierailija kirjoitti:
Ettet olis kateellinen. luuletko että hän piikana elää. Kun hyvin käy voi syödä ravintolassa eikä tarvitse aamulla herätä aamuvuoroon.
Kaikkein paras naisella on hommata itselleen hyvä koulutus, työpaikka ja omat rahat. Sitä ei mikään voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi on vaan aina turn off. Naisen täytyy olla kunnollinen koska hän edustaa miestä.
Naisella sen sijaan on aika ikkuna noin ja jos hän ei siinä ajassa löydä ketään hänen mahdollisuus löytää sillä tasolla mihin on tottunut laskee radikaalisti. Sitä pahentaa myös feministinen ideologia ja se voi olla pääsyy miksi nainen myös jää yksin ja radikalisoituu entisestään.
Myös nainen ansaitsee statuksen ja kunnioituksen, se ei ole mikään pelkkien miesten juttu.
Voi, kyllä kyllä! Totta kai, nainen ansaitsee statuksen, ja tämä status löytyy miehen keittiöstä. Myös kunnioituksen nainen ansaitsee, kun tekee miehelleen ruokaa, siivoaa kodin ja hoitaa yhteiset lapset! Miltä mahtaa naiset kuulostaa, tällainen perinteinen naisen rooli, jota miehet arvostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nainen saa molemmat. Status hankittu itse ja kunnioitus ansaittu. Näillä miehillä tässä keskustelussa ei ole kumpaakaan.
T. Nainen KTM ja PS
Aino Nykopp-Koski ja Sirpa Laamanen ovat sinun kirjoissasi hyvällä statuksella ja kunnioituksensa ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Näi o. Mun mies ei ole kiinnostunu mun asemasta, mutta mun onnellisuus on hänelle tärkeä asia. Siksi hän tukee muo mun aseman suhteen myös. Lisäks hänelle on tärkeää, että elän hänen kanssaan, osoitan rakkautta ja sellaista normaalia huolenpitoa. Ja hän minulle. Ja kuvitelkaa, oon feministi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kyllä kyllä! Totta kai, nainen ansaitsee statuksen, ja tämä status löytyy miehen keittiöstä. Myös kunnioituksen nainen ansaitsee, kun tekee miehelleen ruokaa, siivoaa kodin ja hoitaa yhteiset lapset! Miltä mahtaa naiset kuulostaa, tällainen perinteinen naisen
Sinkkuelämä alkaa houkuttaa entistä enemmän.
"Tälle #haevaimoaasiasta miehelle on erityisen tärkeää, että me kaikki naiset olemme jotenkin kitkeriä siitä, että hänellä on vaimo aasiasta. Muuten se ei tunnu niin hyvältä, ellei me kadehdita. En ole kyl ihan varma, mitä pitäis kadehtia..."
Sen sijaan, että jälleen yrität syöttää sanoja suuhuni, kerro ihan rehellisesti, mikä sinulla on hätänä? Olen käsittänyt, että sinulla on ihana ja komea mies, ihanat lapset, aasialainen miniä, hyväpalkkainen työ jne. Kerro ihan avoimesti kaikki mikä painaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
"Niin ja vielä naimisissa akateemisen ja elämässä ansioituneen miehen kanssa. "
Näytät viihtyvän täällä aika hyvin. Miten paljon vietät aikaa tuon miehen kanssa?
Ihan samalla tavalla kuin muutkin pariskunnat :D meillä priorisoidaan aikaa toisille ja treffeillä käydään edelleen säännöllisesti. Sitä voin suosittaa muillekin pareille vaikka seurustelisi tai olisi naimisissa. Tässä vieressä pötköttelee nytkin. Tietoisesti olen jättänyt yksityiselmääni vähemmälle tällä palstalla.
ja olen huomattavasti palstatunteja tiputtanut jo pidemmän aikaa.
T. Nainen KTM ja PS
Hei huorrrat 👵🏻! Huomenna otan sinisiä pillereitä ja äänestän perrssuja. Itse Satonen tulee meikäläisen biojäteastialle kylään. Ootteko kateellisia, akat?
Totta! Ja pilkut puuttuu kokonaan. Olen lukenut liikaa nuorten tekstejä, niin meni sellaisesta läpi, mutta nyt kun sanoit...