Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi on vaan aina turn off. Naisen täytyy olla kunnollinen koska hän edustaa miestä.
Mies ansaitsee statuksen ja kunnioituksen
Naisella sen sijaan on aika ikkuna noin ja jos hän ei siinä ajassa löydä ketään hänen mahdollisuus löytää sillä tasolla mihin on tottunut laskee radikaalisti. Sitä pahentaa myös feministinen ideologia ja se voi olla pääsyy miksi nainen myös jää yksin ja radikalisoituu entisestään.
Myös nainen ansaitsee statuksen ja kunnioituksen, se ei ole mikään pelkkien miesten juttu.
Onneksi nainen saa molemmat. Status hankittu itse ja kunnioitus ansaittu. Näillä miehillä tässä keskustelussa ei ole kumpaakaan.
T. Nainen KTM ja PS
Aino
En tiedä kumpaakaan. Että pidä vaan omissa kirjoissasi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Hei huorrrat 👵🏻! Huomenna otan sinisiä pillereitä ja äänestän perrssuja. Itse Satonen tulee meikäläisen biojäteastialle kylään. Ootteko kateellisia, akat?
Niin kertokaas niitä hyviä videopelejä. Pelaan jos en matkaa rollaattorilla Hämeenlinnaan!
Vierailija kirjoitti:
Hei huorrrat 👵🏻! Huomenna otan sinisiä pillereitä ja äänestän perrssuja. Itse Satonen tulee meikäläisen biojäteastialle kylään. Ootteko kateellisia, akat?
Paatko pyllyyn Purraa? Se tykkäis.
Vierailija kirjoitti:
"Etnisyydellä ei ole väliä, vaan sillä, että alistuvia kotiorjia ihaillaan. Ei ole nykyaikaa nuo vanhat sukupuoliroolit parisuhteessa, ne pitää kitkeä pois. Palvelijoita ihannoivat sovinistit sekä tuohon passaamiseen suostuvat naiset hidastavat sitä kehitystä ja siitä kärsivät sitten ne normaalit, niin miehet kuin naiset."
Tiedätkö mitä? Alistuvista kotiorjista sössötätte vain te katkeroituneet mammat, joille ei takuulla ne kotihommat maistu senkään vertaa mitä laiskana pitämillenne miehille. Feministien hulluuden kitkeminen olisi kaikein tärkeintä. Te olette todella sekaisin.
Etkö muka ole nähnyt millä mentaaliakrobatialla ja järjettömillä perusteluilla miehet näissä keskusteluissa koittavat väittää, että kotityöt ovat vain naisten hommia, miesten ei tarvitse niitä tehdä? Ja aasialainen vaimo halutaan juuri siksi, että heidän kulttuurissa nainen tekee ne kotityöt ja on alisteinen miehelle. Miehet juurikin täällä haluavat sen alistuvan kodinhoitajan, eivät suostu tekemään sitä puolikastaan kotitöistä, koska naisen kuuluu palvella miestään. Tuo toistetaan eri sanoin jatkuvasti eri kommenteissa.
Ei täytä niin, se selittää sun karkeat kielioppivirheet joista laitoin esimerkin.
**
Edelleen lukihäiriö... En vaan jäänyt olosuhteiden uhriksi ja jättänyt opiskeluja kesken siksi että se oli minulle vaikeampaa kuin muille joilla ei ole lukihäiriöä. Ja hei, olen jopa pärjännyt elämässä muutenkin hyvin tästä huolimatta. Mitenkäs sinä? Paremmathan sinun lähtökohdat ja edellytykset oli kuin minun. Miten olet ne käyttänyt tai jättänyt käyttämättä?
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Oon alfffa!
Vierailija kirjoitti:
Olen lännen leidi, mieheni on Sheriffi hän on rehellinen mies myös minulle. Illalla kapakkaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi on vaan aina turn off. Naisen täytyy olla kunnollinen koska hän edustaa miestä.
Naisella sen sijaan on aika ikkuna noin ja jos hän ei siinä ajassa löydä ketään hänen mahdollisuus löytää sillä tasolla mihin on tottunut laskee radikaalisti. Sitä pahentaa myös feministinen ideologia ja se voi olla pääsyy miksi nainen myös jää yksin ja radikalisoituu entisestään.
Ja tämä "teoria" selittää sen, että nuoret naiset arvostavat feministisiä arvoja? Kun tulevaisuudessa tulevat "radikasoitumaan". Tiesittekö, että teidän lempifeministikin, S Särmä, on naimisissa😲 Vieläpä miehen kanssa🤦
Moni naisia vihaava mieskin (sellainen vaimonhakkaaja) on naimisissa naisen kanssa.
Miten S. Särmä eroaa niistä sun teorias
Niinhän ne naisvihaajatkin ovat mielellään naimisissa (jos vaan onnistuvat), kun tarttevat sen alempiarvoisen. Miesvihaajat taas eivät halua naimisiin. Eivät yleensä halua olla miesten kanssa missään tekemisissä, ellei ole pakko.
Kommentti oli tuohon teoriaan, et naiset radikalisoituvat, koska eivät pääse naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lännen leidi, mieheni on Sheriffi hän on rehellinen mies myös minulle. Illalla kapakkaan??
Mulla on kapakka täällä kotona komerossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös nainen ansaitsee statuksen ja kunnioituksen, se ei ole mikään pelkkien miesten juttu.
Voi, kyllä kyllä! Totta kai, nainen ansaitsee statuksen, ja tämä status löytyy miehen keittiöstä. Myös kunnioituksen nainen ansaitsee, kun tekee miehelleen ruokaa, siivoaa kodin ja hoitaa yhteiset lapset! Miltä mahtaa naiset kuulostaa, tällainen perinteinen naisen
En seurustele noin ajattelevan miehen kanssa sekuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Oon alfffa!
Nieletkö Purra spermasi?
Tottakai nielee oon alffa. Vauvapalstan kingi
"Nykypäivänä hyvin harva haluaa olla tekemättä mitään. Jopa nää aasialaiset vaimot haluaa töihin. Samoin suomalaiset naiset."
Sellainen pieni ero teillä kuulemma on, että ne aasialaiset tekevät ihan oikeasti töitä. Te muut menette vain työpaikalle notkumaan. Vai oletteko törmänneet missään palstoilla aasialaisiin naisiin, kun nämä ovat töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitelen itseni margariinilla ja otat iloiten vastaan kaikki Satosen vastustajavassarit!
Vierailija kirjoitti:
No hei vaan hei.
Vierailija kirjoitti:
HV!
Vierailija kirjoitti:
"Nykypäivänä hyvin harva haluaa olla tekemättä mitään. Jopa nää aasialaiset vaimot haluaa töihin. Samoin suomalaiset naiset."
Sellainen pieni ero teillä kuulemma on, että ne aasialaiset tekevät ihan oikeasti töitä. Te muut menette vain työpaikalle notkumaan. Vai oletteko törmänneet missään palstoilla aasialaisiin naisiin, kun nämä ovat töissä.
Sinä et mene töihin edes notkumaan vaan joku muu veroistaan maksaa sinun päivärahat kun melskaat täällä omissa ja muiden nimissä 07-23 jokapäivä oli arki tai pyhä. Pitäisin nokkaa soukeammalla sinun tilanteessasi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Miehet valittavat, miten naiset vaativat miehiltä statusta, mutta samalla sanovat, että heitä ei naisen status kiinnosta. Itse haluatte huonommin koulutettuja ja vähemmän ansaitsevia naisia, mutta saatte sen naisten syyksi.
Kun lähtökohtana on naisviha, ei mikään ole riittävä. Naisen pitää ansaita vähintään sama kuin miehen, mutta miestä ei kiinnosta naisen ura. Naisen täytyy myös sen nousujohteisen uran ohessa naisellisesti hoitaa kaikki kotiasiat ja juosta miestä vastaan, kun mies tulee töistä. Naisen tulee olla naisellinen ja tukea miehen uraa ja statusta, mutta ei saa mitenkään käyttää miehen rahoja vaan ansaita omat rahat, joilla elättää itsensä lastenkin tultua. Ja pitää muistaa, et nousujohteisen uran vientiyrityksessä ei saa antaa häiritä miestä miehen tehdessä kuitenkin tärkeämpää työtä ja uraa. Ja tietenkin nainen hoitaa ne kotiasiat, lasten hoidot, lasten asiat, lasten koulujutut, lasten harrastukset ..koska mies on varmasti väsynyt kun on se tärkeä statustyö ja ura. Ja aina pidempi työpäivä.
Sit normimiehet jakavat elämänsä vaimon ja lasten kanssa. Oli se työ, ura ja status mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Heillä harvoin riittää tänne kielitaito ja työkin on sellaista, että sitä ei tehdä tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kyllä kyllä! Totta kai, nainen ansaitsee statuksen, ja tämä status löytyy miehen keittiöstä. Myös kunnioituksen nainen ansaitsee, kun tekee miehelleen ruokaa, siivoaa kodin ja hoitaa yhteiset lapset! Miltä mahtaa naiset kuulostaa, tällainen perinteinen naisen
Heihei sinne viiskytluvun naistenlahteen taas!
Kyllä aamuvuorolainenkin voi ravintolassa syödä. Mutta tarkoitat, et tää neitsyt nukkevaimo ei sit muuta tee, kuin syö ravintoloissa päivät pitkät? Jonkun disneysatu? Aika kaukana reaalimaailmasta joka tapauksessa.
Nykypäivänä hyvin harva haluaa olla tekemättä mitään. Jopa nää aasialaiset vaimot haluaa töihin. Samoin suomalaiset naiset.