Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Esimerkiksi sinun äitisi, niinkö?"
Panin jo sun mutsii viime viikonloppuna, oli kyl melkonen työmaa. Mutsis on kunnon ryhävalas :D
Todella outoa, sillä hän kuoli vuosia sitten. Taisi olla oma äitisi, mutta humalaltasi et huomannut.
Eiks sul oo monta mutsii, kun oot sateenkaari-woke-perheest? En ees muista nyt, ketä kaikkia oon jo pannut, kun niit on niin mont :D
Ei, ihan perinteisessä ydinperheessä olen kasvanut. Isä taisi leipoa sinua turpaan, jos menit lähentelemään häntä. Taisi sattua kovasti?
Älä yritä kusettaa mua, tai revin sulle uuden persereiän :D
Tais miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimasirkudparisuhdepelleltä lähteä kierrokset kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oman miehen saisi toimimaan kuten perinteisen, miehekkään miehen kuuluisi? Hänen palkallaan ei elätetä koko perhettä eikä hän ole halukas hommaamaan toista työpaikkaa. Kaikkeni olen yrittänyt, mutta mikään ei tepsi.
Kiitos feminismin hänen ei tarvitse, mene töihin siitä laiskottelemasta. Etuoikeutettu elämäsi on ohi.
Just muutama kommentti sitten perättiin sitä, että naisten pitäisi olla naisellisia ja miesten miehekkäitä. Siis mitä minun pitää tehdä? Tässähän menee pää sekaisin.
Kysy feministiseltä puolueelta. Ideologian sekavuus tuntuu heillä olevan aivan tarkoituksellista.
Vierailija kirjoitti:
"Ei, täällä ei ole tuhansia miehiä. Vain vähän mut sitäkin pimeämpiä juttuja postaavat. Ja niin kauan kuin mikään ei viittaa siihen, että ällötykset ovat naisten postaamia, pidän niitä miesten postaamina."
Tämä on anonyymi palsta. Tällä palstalla on paljon mt-ongelmaisia naisia. Tällä palstalla on myös paljon naisia, varmasti muutama mieskin, jotka vihaavat miehiä, täällä on myös vihaisia lesboja, täällä on jännämiesten kanssa porsineita em...eikun naisia. On siis varsin todennäköistä, että osa törkykommenteista on joltain em. ryhmältä peräisin. Yleinen keskustelutyylikin on hyvin miesvastainen, eikä tämä ole ainoa naisvaltainen keskustelualusta, missä asia on näin.
Minä sain mielettömät vihat ja raivot niskaani, kun reilu 10v sitten puolustin itseäni mielisairaiden naisten mustamaalaamiselta. Olin myös pitkän tovin kokonaan poissa Suomesta, mutta siellä joku/jotkut älypäät keksivät esiinty
Ei kukaan nainen kuvittele, että kaikki naiset ovat vain kivoja ja ystävällisiä. Me olemme ihmisiä, kuten miehetkin. Tosin tän ketjun perusteella olemme sentään inhimmillisiä, emmekä toivo väkivaltaista kuolemaa miehille, kuten tässä ketjussa monet ovat toivoneet naisille. Eipä ole yhtään mielisair*sta naista näkynyt, vain järkyttäviä juttuja miehiltä. Toivon, että he ovat oikeasti sairaita, pelottavaa on, jos ovat "terveitä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aikooko palstamiehet puuttua tähän naisvihaa?"
Susta Tate vois aloittaa, tukasta kii vetäen makuhuoneeseen kullia imemään. Jos et suostu imemään, ei muuta nyrkillä naamaan, kyllä se kipu opettaa tottelemaan alfaurosta :D
Ja tämä on "miesten" vastaus 🤣
On se kumma, et väkivallalla uhkailu ei saa tykkäämään "miehistä", vaan päinvastoin. Jännää...Miten voi olla... mitähän miesvihakiihkoilijat sanoisivat tuohon. Mistä sitä miesvihaa voisi tulla, kun kukaan ei tiedä. Ei se voi olla yksityiskohtaiset henkilöön kohdistuvat väkivallalla uhkailut, ei kai...
Kyllä tässä on taas saanut ilmoittaa monta kommenttia asiattomaksi ja laittomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää nyt miksi woke naiset puolustelee ja hyysää mustia tai risupartaukkoja, jotka länsimaissakin elää kuin kivikaudella? Jotenkin ymmärtäisin, jos naiset puolustaisi naisia, joita kohdellaan huonosti siinä kulttuurissa?
Tässäkin ketjussa tuosta syytetty naisia sen kymmenen kertaa, eikä yksikään nainen ole puolustanut yhtään ketään väkivallan tekijää. Mut syyttely jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
"Ei, täällä ei ole tuhansia miehiä. Vain vähän mut sitäkin pimeämpiä juttuja postaavat. Ja niin kauan kuin mikään ei viittaa siihen, että ällötykset ovat naisten postaamia, pidän niitä miesten postaamina."
Tämä on anonyymi palsta. Tällä palstalla on paljon mt-ongelmaisia naisia. Tällä palstalla on myös paljon naisia, varmasti muutama mieskin, jotka vihaavat miehiä, täällä on myös vihaisia lesboja, täällä on jännämiesten kanssa porsineita em...eikun naisia. On siis varsin todennäköistä, että osa törkykommenteista on joltain em. ryhmältä peräisin. Yleinen keskustelutyylikin on hyvin miesvastainen, eikä tämä ole ainoa naisvaltainen keskustelualusta, missä asia on näin.
Minä sain mielettömät vihat ja raivot niskaani, kun reilu 10v sitten puolustin itseäni mielisairaiden naisten mustamaalaamiselta. Olin myös pitkän tovin kokonaan poissa Suomesta, mutta siellä joku/jotkut älypäät keksivät esiinty
Onko sinun ihan pakko vetää noita muualla tapahtuneita, yli kymmenen vuotta vanhoja tapahtumia joka ikiseen ketjuun mukaan? Miksi ihmeessä sinä piehtaroit noissa? Hanki itsellesi keskusteluapua, tuo ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Esimerkiksi sinun äitisi, niinkö?"
Panin jo sun mutsii viime viikonloppuna, oli kyl melkonen työmaa. Mutsis on kunnon ryhävalas :D
Todella outoa, sillä hän kuoli vuosia sitten. Taisi olla oma äitisi, mutta humalaltasi et huomannut.
Eiks sul oo monta mutsii, kun oot sateenkaari-woke-perheest? En ees muista nyt, ketä kaikkia oon jo pannut, kun niit on niin mont :D
Eikö sinulla ole koulua tänään?
Varmaa ruokatunti tähä aikaa yleensä o lehmä :D
Ja pikkupossu röhkii siellä koulun ruokalassa samalla, kun kirjoittelee vauva-palstalle? Mitä sun finninaamaiset mopokamut tykkää sun harrastuksesta?
"Tais miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimasirkudparisuhdepelleltä lähteä kierrokset kasvamaan."
Mikäs ylijäämä donitsi se tänne ilmesty? Onks donitsilt kuorrute lähteny? Vai mitä sä siin oikei sulaat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Selittäkää nyt miksi woke naiset puolustelee ja hyysää mustia tai risupartaukkoja, jotka länsimaissakin elää kuin kivikaudella?"
Eiköhän juuri tuo kielenkäyttösi tuonut aika rajusti esiin sen että puhe rasismista ja sen aihauttamista ongelmista ei ole pelkkää puhetta vaan ihan arkipäivää.
Todella moni mies jostain syystä puhuu tyyliin "en minä rasisti ole, puhun vain ihan kuin rasisti".
Varmaankin sama syy, että te oletatte kaikki miehet täällä persuiksi, vaikka kirjoittaja olisi yhtäkään puoluetta kannattava nainen. Samalla tavalla teillä on alitajunnassanne oletusarvona, että vihervasemmistolaisen kommenttiin vastaaja on rasisti.
En kyllä oleta yhtään mitään (miten edes voisi) muuten, kuin kommentin sisällön kautta. Kaikki naisethan on täällä leimattu vihervassareiksi ja sillä perusteella painettu alas. Jopa ktm, joka on avoimesti tullut esille psn kannattajana. Häntä verbaalisesti ruoskittu, vain siksi että on nainen. Täällä naiseus on se ongelma. Ei näitä miehiä kiinnosta, mitä suuntaa nainen kannattaa.
Joku mies laittoi asiallisen kommentin. Hänet tulkittiin naiseksi. Kun sanoi olevansa mies, sekin teilattiin. Ikäänkuin mies ei voisi olla neutraali ja asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä on taas saanut ilmoittaa monta kommenttia asiattomaksi ja laittomaksi.
Voit kuule ilmoittaa ekaks, sun mutsiiiiis laittomaks :D
Vierailija kirjoitti:
"han faktaa, että yliopistoissa ei professoritkaan uskalla sanoa oikeaa mielipidettään kun voi työt loppua."
Montako professoria tunnet? Minä tunnen itse asiassa kolme. Ja mitä olen heidän kanssaan keskustellut niin eipä woke normaalissa yliopistoelämässä Suomessa näy juuri yhtään mitenkään. Asia voi olla erilainen jossain USA:ssa mutta Suomessa sen merkitys on käytännössä nolla. Melua julkisuudessa joskus ajoittain mutta siihen se siten jääkin.
Nää woken aiheuttamat ongelmat, joista täällä jankataan, ovat lähes poikkeuksetta amerikkalaista alkuperää. Eivät nämä tyypit ole itse perehtyneet mihinkään. Toistavat jonkun toisen sanomisia.
Vierailija kirjoitti:
"Tais miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimasirkudparisuhdepelleltä lähteä kierrokset kasvamaan."
Mikäs ylijäämä donitsi se tänne ilmesty? Onks donitsilt kuorrute lähteny? Vai mitä sä siin oikei sulaat :D
Älä nyt jaksa enää, meeppäs tunnille siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin se oli ennenkin mm. 2000-luvun alussa js sitä aiemminikin. Persuista ei ollut silloin puolueena vielä mitään tietoa. Noiden aikojen jälkeen naisissa on tapahtunut vielä lisäsiirtymää vasemmalle.
Naisten siirtyminen vasemmalle on vastareaktio persuille.
Miks naiset ei suoraan siirtyneet takas keittiöön sit? Häh?
Me suomalaiset tarvitsemme oman Andrew Taten presidentiksi sekä pääministeriksi! Opettaisivat suomalaisia naisia käyttäytymään taas naisellisesta, niin kuin vanhoina hyvinä aikoina, jolloin mies oli mies ja nainen oli nainen!
Edelleen se sun ihailema vanha hyvä aika on viiskytluvun naistenlehdissä. Lopeta niiden lukeminen, saat vähän realistisemman kuvan maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"han faktaa, että yliopistoissa ei professoritkaan uskalla sanoa oikeaa mielipidettään kun voi työt loppua."
Montako professoria tunnet? Minä tunnen itse asiassa kolme. Ja mitä olen heidän kanssaan keskustellut niin eipä woke normaalissa yliopistoelämässä Suomessa näy juuri yhtään mitenkään. Asia voi olla erilainen jossain USA:ssa mutta Suomessa sen merkitys on käytännössä nolla. Melua julkisuudessa joskus ajoittain mutta siihen se siten jääkin.
Nää woken aiheuttamat ongelmat, joista täällä jankataan, ovat lähes poikkeuksetta amerikkalaista alkuperää. Eivät nämä tyypit ole itse perehtyneet mihinkään. Toistavat jonkun toisen sanomisia.
Tässä sitten hiukan lähempää: https://europeanconservative.com/articles/news/british-landscape-can-ev…
Haluatko paljonkin lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muukin jankkaus täällä on imetty amerikkalaisilta miesasiamiehiltä, eikä esiinny suomalaisessa kulttuurissa tai yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka monta kymmentä vuotta aiot vielä viljellä tuota lausetta? Montako vauvansa tappanutta naista tunnet? Entä montako väkivaltaan sortunutta miestä? Valitettavasti näitä väkivaltaisia ja seksuaalisesti ahdistelevia miehiä joutuu katselemaan ihan lapsuudesta alkaen. Lapsentappajaan en ole vielä törmännyt. Joten älä jaksa tuota väsynyttä olkiukkoasi tuputtaa ihan joka helvetin kommentissasi."
Yhden naisen olen tavannut, joka harkitsi vastasyntyneen lapsensa tappamista tai hylkäämisestä talvipakkasella jonkun oven taakse.
Tästä voit lukea lisää vastaavista tapauksista:
Miksi sinulle on niin kipeä asia nuo lasten kuolemiset oman äidin käden kautta? Onko itselläsi ollut vastaavia ajatuksia?
Eihän sinua kiinnosta näiden lasten kohtalo. Käytät sitä vain keppihevisena naisten syyllistämiseksi.
Jokaisesta normaalista naisesta tuntuu ihan kamalalta noi teot. Voi vain kuvitella, kuinka ahdistunut ihmisen täytyy olla, kun tuohon ratkaisuun päätyy.
Omalta kohdalta voin sanoa, eträ ilman miestäni, jos olisin ollut vauvani kanssa kaksin, olisit varmaan vienyt takaisin kättärille. Niin kauhea aika oli koliikin kanssa. Etenkin alkuun, kun sektion jäljiltä olin kipeä, hormiinit jylläs ja vauva huusi illasta aamuyöhön. Mieheni oli pelastus, koska hänellä ei ollut leikkaushaavoja ja hormoonihumalaa. Hän kulki öisin vauvan kanssa pari-kolme tuntia, jotta sain nukkua. Väsyneitä olimme tietty kaikki, mutta siitä selvittiin. Yhdessä.
Minä en ole koskaan vaatinut yhtään yhteiskunnalista toimea tai muuta asiaa joilla persuista tehtäisiin millään tavalla huonommassa asemassa olevia kuin kenestäkään muustakaan. En myöskään halua millään tavalla hankaloittaa yhdenkään persun työnsaantia, perhe-elämää tai mitään muutakaan mahdollisuutta elämässä tai kiistä heidän oikeuttaa asua tai olla täällä.
"Sitten kun sinä pystyt samaan muualta tulleiden kohdalla niin voimme palata asiaan ja tosiaan keskustella siitä onko yhteiskunnassamme tarpeetonta epäluuloa persuja kohtaan."
Eli teitkö nyt olkiukon? Olenko minä sitten mielestäsi vaatinut yhteiskunnallisia toimia tai muuta asiaa kenellekään ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
"Ja olkiukkoilu senkuin jatkuu. Selvä. Onko sinulla ollut väkivaltaisia ja seksuaalisesti ahdistelevia tekoja naisia kohtaan?
Ei tarvitse edes vastata. Onhan sinulla. Joka päivä. Toivottavasti ne jäävät ajatuksen tasolle."
Sinulla on mielenkiintoinen tyyli yrittää keskustella.
Ei ole koskaan ollut väkivaltaisia ja seksuaalisesti ahdistelevia tekoja ketään kohtaan. Mitäs nyt tehdään? Haluatko pyytää anteeksi ja tuhota rakentamasi olkiukon?
Olkiukkoilet tauotta, mutta esität loukkaantunutta, kun joku tekee sinulle saman. Osoittaakseen juttusi älyttömyyden. Sellanen herkkis siellä sitten.
Eri
Ja tämä on "miesten" vastaus 🤣