Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
15841/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Teologinen "tiedekunta" lienee mielipuolisin woke-keskittymä.

Opiskelijoista suuri osa punavihreitä fanaattisia naisia."

Mistähän tällainen "tieto" on peräisin?

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/tutkimus-naiset-ovat-paljon-wokempia-k…

Missä tuossa mainittiin teologian opiskelijat?

Vierailija
15842/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja pikkupossu röhkii siellä koulun ruokalassa samalla, kun kirjoittelee vauva-palstalle? Mitä sun finninaamaiset mopokamut tykkää sun harrastuksesta?"

Tääl ruokalan pyödän all, sun sukulaislikka imee mun kullia nyt. Likan tukasta pidän kii, samal painan likan päätä alaspäi, niin että likan kitalaki huutaa hoosiannaa! Syvällä likan kurkus tuntuu, mun kova kullini nyt. Koht laukeen syvälle likan kurkkuun, saa likka tarvittavat energiat, vitamiinien kera :D

Tässä näette mitä syntyy, kun nainen kasvata poikaansa! Vaan olettaa, että joku muu sen kyllä kasvattaa!😆😂🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15843/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Teologinen "tiedekunta" lienee mielipuolisin woke-keskittymä.

Opiskelijoista suuri osa punavihreitä fanaattisia naisia."

Mistähän tällainen "tieto" on peräisin?

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/tutkimus-naiset-ovat-paljon-wokempia-k…

Missä tuossa mainittiin teologian opiskelijat?

Jokainen joka opiskelee kriittisten teorioiden mädättämiä oppiaineita opiskelee tietämättään teologiaa.  Sukupuolentutkimus, teologiaa. Jne.

Vierailija
15844/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja pikkupossu röhkii siellä koulun ruokalassa samalla, kun kirjoittelee vauva-palstalle? Mitä sun finninaamaiset mopokamut tykkää sun harrastuksesta?"

Tääl ruokalan pyödän all, sun sukulaislikka imee mun kullia nyt. Likan tukasta pidän kii, samal painan likan päätä alaspäi, niin että likan kitalaki huutaa hoosiannaa! Syvällä likan kurkus tuntuu, mun kova kullini nyt. Koht laukeen syvälle likan kurkkuun, saa likka tarvittavat energiat, vitamiinien kera :D

Tässä näette mitä syntyy, kun nainen kasvata poikaansa! Vaan olettaa, että joku muu sen kyllä kasvattaa!😆😂🤣

Isänsä kasvattamana tuollaisia kuspäitä kasvaa 😂🤣😂😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂😂😂😂🤣😂🤣🤣😂😂😂🤣🤣😂😂🤣😂😂😂😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂😂

Vierailija
15845/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aikooko palstamiehet puuttua tähän naisvihaa?"

Susta Tate vois aloittaa, tukasta kii vetäen makuhuoneeseen kullia imemään. Jos et suostu imemään, ei muuta nyrkillä naamaan, kyllä se kipu opettaa tottelemaan alfaurosta :D

Ja tämä on "miesten" vastaus 🤣

On se kumma, et väkivallalla uhkailu ei saa tykkäämään "miehistä", vaan päinvastoin. Jännää...Miten voi olla... mitähän miesvihakiihkoilijat sanoisivat tuohon. Mistä sitä miesvihaa voisi tulla, kun kukaan ei tiedä. Ei se voi olla yksityiskohtaiset henkilöön kohdistuvat väkivallalla uhkailut, ei kai...

Mitäs sä reikä tääl nyt iniset? Mee töihin! Kuulet sä? Mee töihin! :D

Vierailija
15846/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oman miehen saisi toimimaan kuten perinteisen, miehekkään miehen kuuluisi? Hänen palkallaan ei elätetä koko perhettä eikä hän ole halukas hommaamaan toista työpaikkaa. Kaikkeni olen yrittänyt, mutta mikään ei tepsi. 

😅😅😅 Sentään miehesi käy töissä. Palstalla ollut niin vilkasta ettei tavallinen työssäkäyvä taas perässä pysy. Ja siitä päätellen lienee ihan turvallista sanoa että kaikki miehet täällä eivät tosiaan ole työelämässä... Että huonomminkin olisit voinut valita jos lohduttaa :D

T. Nainen KTM ja PS, lounastauolta

Vierailija
15847/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi löysi hymiöt.

Vierailija
15848/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No asioilla on kuitenkin mittasuhteet ja paljon yleisempi asia on merkityksellisempi kokonaisuuden kannalta kuin harvinaisempi asia. Ei se tarkoita että se harvinainen olisi sinällään vähemmän tuomittava."

Olet oikeassa ja siksipä on hyvä tuoda esiin realismia silloin, kun naisista annetaan vääristelty kuva heidän empatiastaan toisia ihmisiä kohtaan. Ja ei ne lapsensurmat mielestäni kovin harvinaisia ole, mutta ehkä se tuntuu siltä, kun joka ainoa kerta kun aiheesta on puhetta, tuodaan miesten rikollisuus sumuverhoksi eteen, ettei naisten julmuudet näyttäisi niin pahalta. Minulle tulee ihan kylmät väreet, miten kevyesti te naiset suhtaudutte noihin hirmutekoihin. Ilmeisesti tällä palstalla on myös sosiopaatteja naisia.

https://urly.fi/3t40

Alle kymmenvuotiaita kuolee vuositasolla n.2.5 lasta väkivallan seurauksena. Surmaajina miehiä ja naisia. Vakivaltaisia kuolemia on vuodessa 80-100. Ovat laskemaan päin.

Omasta puolesta olen ilmaissut järkytykseni näiden vauvasurmien osalta, mutta sinähän aina ohitat tällaiset kommentit. Tykkäät vain syytellä. Sinua eivät lapset kiinnosta. Tosin jokunen mies on taas  iloinnut näistä tapauksista. Kuten naistenkin väkivaltaisista kuolemista. Sekä toivonut palstanaisten kuolemia. 

Miksiköhän miesten väkivaltaisuudesta puhutaan...hmm...🤔

Vierailija
15849/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, normaalia miesten tekstiä! Yllättyikö kukaan? Minä en!

Vierailija
15850/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistoissa ei professoritkaan uskalla sanoa oikeaa mielipidettään kun voi työt loppua.

**

Proffat ei noin muutenkaan ole yliopistossa omia mielipiteitään jakamassa... Ne tekee tutkimusta ja ohjaa opiskelijoiden tutkimusta. Luonnollisesti näistä kumpaakaan ei tehdä omista mielipiteistä lähtöisin......

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15851/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rasismihan ei siis ole sitä että pitää pahoja ihmisiä pahoina vaan että leimaa kokonaiset ihmisjoukot ja kansallisuudet huonommiksi ja pahoiksi ilman että tekee mitään eroa erillaisten yksilöiden välille."

Oletko sinä sortunut rasismiin esim. persujen kohdalla? Yleinen käsityshän näyttää olevan, että jos olet persu, olet rasisti. Ei taideta tehdä mitään eroa erilaisten yksilöiden välille.

Persuideologiassa razismi on on ollut keulana aina. Sehän on ihan selvä. Riikan ja H-an nousu puolueen kärkeen perustuu pitkälle razistisiin kirjoituksiin. Äärioikeistolle on aina ollut rotukysymykset tärkeitä. Oman erinomaisuuden korostaminen arkipäivää. Jännä, et heitä pidetään yleisesti razisteina. Kauheaa yleistystä. Luulis, jos jollakin on päinvastaisia ajatuksia, ne tulis ilmi. Ktm on tainnut puhua ihmisistä aika kunnioittavasti yleisesti. Hän saattaa olla siis se poikkeus.

Vierailija
15852/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näette mitä syntyy, kun ei nainen kasvata poikaansa! Vaan olettaa, että joku muu, sen kyllä kasvattaa!😆😂🤣

Mikä maailmassa olisi tärkeämpää kuin omat kullannuput, siis tietenkin oman navan lisäksi! Korjasin tekstisi myös!

Vierailija
15853/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiset eivät ole hereillä ja tiedostavia? Sen takia naisia on helppo ohjailla!

Vierailija
15854/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rasismihan ei siis ole sitä että pitää pahoja ihmisiä pahoina vaan että leimaa kokonaiset ihmisjoukot ja kansallisuudet huonommiksi ja pahoiksi ilman että tekee mitään eroa erillaisten yksilöiden välille."

Oletko sinä sortunut rasismiin esim. persujen kohdalla? Yleinen käsityshän näyttää olevan, että jos olet persu, olet rasisti. Ei taideta tehdä mitään eroa erilaisten yksilöiden välille.

Persuideologiassa razismi on on ollut keulana aina. Sehän on ihan selvä. Riikan ja H-an nousu puolueen kärkeen perustuu pitkälle razistisiin kirjoituksiin. Äärioikeistolle on aina ollut rotukysymykset tärkeitä. Oman erinomaisuuden korostaminen arkipäivää. Jännä, et heitä pidetään yleisesti razisteina. Kauheaa yleistystä. Luulis, jos jollakin on päinvastaisia ajatuksia, ne tulis ilmi. Ktm on tainnut puhua ihmisistä aika kunnioittavasti yleisesti. Hän saattaa olla siis se

**

Kiitos, kai... 😅 

En tosiaan hyväksy ihmisten väheksymistä/rasismia oman taustan vuoksi. En ole sen takia perussuomalainen. Nämä puheet mitä täällä kuulee on minun korviin ihan yhtä järkyttäviä ja vastenmielisiä kuin kenen tahansa. En myöskään kannata äärioikeistoa tai mitään ääri-ideologioita. En myöskään tykkää tavasta jolla tänäpäivänä politiikkaa ylipäätään esim somen kautta harjoitetaan ja tämä koskien kaikkia puolueita, myös omaani. Uskon demokratiaan ja parlamentarismiin. Ja kenenkään muun en oleta olevan PS, kunnioitan sitä että ihminen itse valitsee miten äänestää.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15855/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Esimerkiksi sinun äitisi, niinkö?"

Panin jo sun mutsii viime viikonloppuna, oli kyl melkonen työmaa. Mutsis on kunnon ryhävalas :D

Todella outoa, sillä hän kuoli vuosia sitten. Taisi olla oma äitisi, mutta humalaltasi et huomannut.

Eiks sul oo monta mutsii, kun oot sateenkaari-woke-perheest? En ees muista nyt, ketä kaikkia oon jo pannut, kun niit on niin mont :D

Ei, ihan perinteisessä ydinperheessä olen kasvanut. Isä taisi leipoa sinua turpaan, jos menit lähentelemään häntä. Taisi sattua kovasti?

Älä yritä kusettaa mua, tai revin sulle uuden persereiän :D

Onneks ei käy tunteella, vaan ihan järkiperäisesti ja rationaalisesti teki tämänkin päätöksen. Aatelkaa, jos tällä olis vielä tunteet mukana😲

Vierailija
15856/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastavat aivopesua ja miehet ovat sitä vastaan. Ideologisen kuilun repeämän ongelma ratkaistu. Olkaa hyvä, ei tarvitse kiittää erikseen!

Niin? Jos yleistetään niin naiset on tyypillisesti empaattisempia, ajattelevat enemmän tulevia sukupolvia, ympäristöä jne. Miehillä tärkeää on raha ja status eli ns. kovemmat arvot.

Kyllä naiset on tyypillisesti empaattisempia, koska osaavat tyydyttää tarpeeni, kuten vaimoni ja muutama rakastajatar. Kyllä naiset ajattelevat enemmän tulevia sukupolvia, sillä vaimoni toimii synnytyskoneena. Miehenä minulle on raha tärkeä, sillä elätän perheeni, kun vaimo on hoitovapaalla. Status taas antaa minulle valtaa, mikä tarkoittaa enemmän naisia, joiden kanssa pidän aina hauskaa silloin tällöin!

T. Raaka-Arska

Vierailija
15857/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sinun ihan pakko vetää noita muualla tapahtuneita, yli kymmenen vuotta vanhoja tapahtumia joka ikiseen ketjuun mukaan? Miksi ihmeessä sinä piehtaroit noissa? Hanki itsellesi keskusteluapua, tuo ei ole normaalia."

Et tajunnut pointtia, eli sitä, että täällä yritetään tuomita törkeitä kirjoituksia automaattisesti miesten tekemiksi ja sen myötä esim. minutkin on leimattu ties miksi, vaikka olen kirjoittanut täysin asiallisesti ja vain  yhden tai muutaman kommentin lähipäivinä.

Ei naisten rötöksiä siis kannata peitellä, vaan kuten naiset itsekin tuovat jopa vuosisatojen takaa esiin asioita, joista syytetään miehiä ja me nykymiehetkin vaaditaan aina tilille, niin tuo reilun kymmenen vuoden takainen naisten sekoilu on melko pientä muistutusta siitä, millaisia monet naiset ovat, kun pääsevät anonyymeinä mellastamaan.

Ehkä osan naisia olisi syytä hankkia keskusteluapua, koska eihän tuollainen ole normaalia.

Vierailija
15858/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko sinun ihan pakko vetää noita muualla tapahtuneita, yli kymmenen vuotta vanhoja tapahtumia joka ikiseen ketjuun mukaan? Miksi ihmeessä sinä piehtaroit noissa? Hanki itsellesi keskusteluapua, tuo ei ole normaalia."

Et tajunnut pointtia, eli sitä, että täällä yritetään tuomita törkeitä kirjoituksia automaattisesti miesten tekemiksi ja sen myötä esim. minutkin on leimattu ties miksi, vaikka olen kirjoittanut täysin asiallisesti ja vain  yhden tai muutaman kommentin lähipäivinä.

Ei naisten rötöksiä siis kannata peitellä, vaan kuten naiset itsekin tuovat jopa vuosisatojen takaa esiin asioita, joista syytetään miehiä ja me nykymiehetkin vaaditaan aina tilille, niin tuo reilun kymmenen vuoden takainen naisten sekoilu on melko pientä muistutusta siitä, millaisia monet naiset ovat, kun pääsevät anonyymeinä mellastamaan.

Ehkä osan naisia olisi syytä hankkia keskusteluapua, koska eihän tuollainen ole no

Kyllä kyllä. Tokihan me uskomme, että sinä olet kirjoitellut vain asiallisia kommentteja, ja niitäkin vain muutaman. Älä nyt viitsi aliarvioida naisia jälleen kerran noin tökerösti.

Vierailija
15859/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teologinen "tiedekunta" lienee mielipuolisin woke-keskittymä.

Opiskelijoista suuri osa punavihreitä fanaattisia naisia.

Hyvät papit kyllä tulee tuosta porukasta, kuten on viime aikoina saatu havaita.

Vähän vaikea uskoa että Jeesus-porukka olisi punavihreitä fanaattisia naisia... 

Vierailija
15860/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän sinua kiinnosta näiden lasten kohtalo. Käytät sitä vain keppihevisena naisten syyllistämiseksi. 

Jokaisesta normaalista naisesta tuntuu ihan kamalalta noi teot. Voi vain kuvitella, kuinka ahdistunut ihmisen täytyy olla, kun tuohon ratkaisuun päätyy."

Eli, kun naiset kääntävät puheen miesten tekemiin surmiin, vaikka puheena on ollut naisten tekemät lastensa surmat, teitä ei kiinnosta vainajien kohtalo, vaan käytätte niitä vain keppihevosena miesten syyllistämiseksi. Hyvä, että tunnustit.

Pääsemme seuraavaksi kätevästi jälleen siihen, että naisten teoille löytyy aina jokin "järkiselitys" ja myötätuntoa. Ilmeisesti miehen surmatessa tämä ei ole voinut olla ahdistunut, vaan ihan hetken mielijohteesta ja huvikseen vaan päästi päiviltä jonkun lähiomaisensa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi