Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
15181/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos olet sivullinen uhri niin sori siitä. En tiedä kuka ne törkeydet kirjoitti eilen ja tänään mutta joku on syystäkin ansainnut vihani ja edelleen odotan anteeksipyyntöä. 

T. Nainen KTM ja PS"

Tällä palstalla on pilvin pimein persuja vihaavia vihervassarinaisia, joten veikkaan, että syyllinen löytyy sieltä.

Vain palstalla pyörivät miehet kirjoittavat noin sairasta settiä. Ei niitä pystynyt lukemaan, piti vain ilmoittaa asiattomiksi.

Vierailija
15182/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka tunkee käenpoikia joka ketjuun, tähänkin, käskee muita pysymään ketjun aiheessa. HUUTONAURUA!!!

Näiden logiikka on just tätä tasoa... Heti kun puhe on muusta kuin seksistä ja naisten väheksymisessä niin käy just noin. 🙄 Ne ei edes itse tajua kun puhuu itsensä pussiin.

T. Nainen KTM ja y

Ilta pimenee taas. Voidaan ruveta laskemaan minuutteja mällijuttujen alkamiseen. Käenpojat, vauvantapot, tappajahoitajat, tasohimmelit, ma mu öy höt täjät, julkinen sektori.....vakiokamaa ja piiri pieni pyörii ikiliikkujana. Eri 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15183/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään sinun tavoittelevan asiallista keskustelua.

**

Sinun kanssa en mieluiten edes keskustelussa mutta kun kommentoit joka asiaa jatkuvasti. Pyydä anteeksi ja palataan sitten asiaan asiallisesti.

T. Nainen KTM ja PS 

Muistuttaisitko mitä minun tulisi pyytää anteeksi?

Edelleen: eilisen illan ja tämän päivän aamupäivän törkeyksiä minusta/minun nimissä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Pyydä sinä anteeksi tappamiasi vauvoja niin minä pyydän kirjoittamiani viestejä nimissäsi.

Noniin, löytyihän se oikea asianomainen. Kuule, voit elää jatkossa ihan omaa elämääsi ja jättää minut ja liittoni pois jutuistasi nyt ja jatkossakin! 

En huoli sinun kaltaisia miehiä en nyt enkä jatkossa, halveksun kaikkea mitä edustat. Ja vähintä mitä voit tehdä on pyytää edes anteeksi. Tietenkään et sitä tee koska et pysty/kykene eikä sinussa ole miestä sellaiseen. Pese itse jalkasi. Hyvät illanjatkot.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15184/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain palstalla pyörivät miehet kirjoittavat noin sairasta settiä. Ei niitä pystynyt lukemaan, piti vain ilmoittaa asiattomiksi."

Älä viitsi. Nainen on naiselle susi ja voi keksiä aivan mitä tahansa.

Vierailija
15185/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos olet sivullinen uhri niin sori siitä. En tiedä kuka ne törkeydet kirjoitti eilen ja tänään mutta joku on syystäkin ansainnut vihani ja edelleen odotan anteeksipyyntöä. 

T. Nainen KTM ja PS"

Tällä palstalla on pilvin pimein persuja vihaavia vihervassarinaisia, joten veikkaan, että syyllinen löytyy sieltä.

Vain palstalla pyörivät miehet kirjoittavat noin sairasta settiä. Ei niitä pystynyt lukemaan, piti vain ilmoittaa asiattomiksi.

Kiitos sinulle kommentistasi ja myötätunnostasi ja jos myös autoit ilmiantamaan niitä kommentteja. Vahinko tietysti tapahtui joka tapauksessa, mutta onneksi täällä moni nainen ymmärtää vaikka olisikin kanssani eri mieltä asioista. Miehetkin saa olla jatkossakin erimieltä mutta toivon että se tehdään loukkaamatta liittoani ja kirjoittamatta seksitörkeyksiä.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15186/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka tunkee käenpoikia joka ketjuun, tähänkin, käskee muita pysymään ketjun aiheessa. HUUTONAURUA!!!

Anteeksi nyt kamalasti, mutta tuo huutonaurun mainitseminen antaa sen käyttäjästä todella vähäjärkisen kuvan.

Pakko se on kirjoittaa, kun tähän ei saa ääntä mukaan.

Yleensä naiset hoitavat sen laittamalla hymiöitä riittävän määrän. Hienoa että sinä nostat osaltasi keskustelun tasoa kirjoittamalla tekstiksi tuon tärkeän tiedon mielentilastasi.

Vierailija
15187/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vain palstalla pyörivät miehet kirjoittavat noin sairasta settiä. Ei niitä pystynyt lukemaan, piti vain ilmoittaa asiattomiksi."

**

Täällä on myös naiset olleet kanssani eri mieltä. Se on minulle täysin ok. Mutta sentään ymmärrämme sanattomastikin mitä on ja mitä ei ole ok toisesta kirjoittaa vaikka olisi eri mieltä. En usko että kukaan nainen halveeraisi seksuaalisesti toista naista vaikka olisi kuinka eri mieltä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15188/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, löytyihän se oikea asianomainen. Kuule, voit elää jatkossa ihan omaa elämääsi ja jättää minut ja liittoni pois jutuistasi nyt ja jatkossakin! 

En huoli sinun kaltaisia miehiä en nyt enkä jatkossa, halveksun kaikkea mitä edustat. Ja vähintä mitä voit tehdä on pyytää edes anteeksi. Tietenkään et sitä tee koska et pysty/kykene eikä sinussa ole miestä sellaiseen. Pese itse jalkasi. Hyvät illanjatkot.

T. Nainen KTM ja PS 

--

Et siis pyydä anteeksi tappamiasi vauvoja?

Vierailija
15189/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te palstapeikot väitätte, mutta tuo ei pidä paikkaansa. Ne kommentit oli sairasmielisten miesten tekoja.

Vierailija
15190/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

--

Kato nyt näitä sun juttujasi taas... Tosin kuin sinulla, minulla ei ole anteeksi pyydettävää.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15191/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt arvon naiset tuolle vastaaminen kokonaan jo. Ei johda mihinkään. Parempi sivuuttaa hänen kommenttinsa tyystin. 

Vierailija
15192/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

--

Kato nyt näitä sun juttujasi taas... Tosin kuin sinulla, minulla ei ole anteeksi pyydettävää.

T. Nainen KTM ja PS 

Olet väärässä. Minulla ei ole anteeksi pyydettävää. Sinulla on.

Vierailija
15193/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nyt arvon naiset tuolle vastaaminen kokonaan jo. Ei johda mihinkään. Parempi sivuuttaa hänen kommenttinsa tyystin. 

No mihinkäs ne muut "useat" miehet täältä nyt sitten meni? Kaikki hävisi kun yksi alkoi kirjoittaa. Piti tasata tilejä eilisestä ja tältä päivältä. Ja jos itse olet so called eri mies niin voisit sinäkin osaltasi hillitä tuota yhtä.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15194/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava neuvo. Tuollainen tuo heti added value tähän ketjuun, mahdollisesti koko palstalle!

Mutta mitäs naiset täällä tekisivät jolleivat pääse haukkumaan miehiä? Yleensä kanssakeskustelijat ovat se kohde numero uno, mutta jos metakeskustelut otetaan pois, mitä jää jäljelle?

Vierailija
15195/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te palstapeikot väitätte, mutta tuo ei pidä paikkaansa. Ne kommentit oli sairasmielisten miesten tekoja.

Seksijuttujen änkeminen keskusteluun, joka ei käsittele seksiä, on yleensä miesten tekosia.  Tai sori, poikien, keskenkasvuisten poikien. 

Vierailija
15196/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava neuvo. Tuollainen tuo heti added value tähän ketjuun, mahdollisesti koko palstalle!

Mutta mitäs naiset täällä tekisivät jolleivat pääse haukkumaan miehiä? Yleensä kanssakeskustelijat ovat se kohde numero uno, mutta jos metakeskustelut otetaan pois, mitä jää jäljelle?

Ainakin minä nauran muiden naisten tilannekomiikkaa ja oivalluksia. Täällä on niitä säännöllisesti useita. Muutenkin koen että muut naiset täällä tuovat hyviä näkökulmia ja pointteja asioihin. 

Mutta mitä jää jäljelle kun sinä lakkaat vähättelemästä naisia? Se lienee olennaisempi kysymys. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15197/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksijuttujen änkeminen keskusteluun, joka ei käsittele seksiä, on yleensä miesten tekosia.  Tai sori, poikien, keskenkasvuisten poikien. 

Juuri näin. 👆🏻👆🏻

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15198/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä nauran muiden naisten tilannekomiikkaa ja oivalluksia. Täällä on niitä säännöllisesti useita. Muutenkin koen että muut naiset täällä tuovat hyviä näkökulmia ja pointteja asioihin. 

Mutta mitä jää jäljelle kun sinä lakkaat vähättelemästä naisia? Se lienee olennaisempi kysymys. 

T. Nainen KTM ja PS 

Sinusta tilannekomiikka on hauskaa. Tuliko mieleen että joku (ei minä) jolle nauroitte veti herneet nenään ja sellainen sitten esiintyi sinuna?

Minä nimittelen suoraan sinua, ei tarvetta esiintyä toisena.

Mitä jää jäljelle kun sinä lakkaat vihaamasta miehiä?

Vierailija
15199/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mihinkäs ne muut "useat" miehet täältä nyt sitten meni? Kaikki hävisi kun yksi alkoi kirjoittaa. Piti tasata tilejä eilisestä ja tältä päivältä. Ja jos itse olet so called eri mies niin voisit sinäkin osaltasi hillitä tuota yhtä.

T. Nainen KTM ja PS 

Ei täällä ole kaikilla aikaa päivystää. Neiti KTM täällä näköjään purkaa toista vai kolmatta viikkoa sydäntään.

Vierailija
15200/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä on myös naiset olleet kanssani eri mieltä. Se on minulle täysin ok. Mutta sentään ymmärrämme sanattomastikin mitä on ja mitä ei ole ok toisesta kirjoittaa vaikka olisi eri mieltä. En usko että kukaan nainen halveeraisi seksuaalisesti toista naista vaikka olisi kuinka eri mieltä. 

T. Nainen KTM ja PS "

Kyllä sä ehkä vielä kun ikää karttuu ja näet elämää enemmän, tulet huomaamaan/oppimaan, että silloin kun häiriintynyt nainen alkaa vihaamaan toista naista, et osaa kuvitellakaan mihin tämä pystyy. Ja nythän miehiä ja persuja vihaaville palstan mielipuolinaisille on ollut tilaisuus saada kaksi kärpästä yhdellä iskulla: saada sinut kaksinverroin vihaamaan kiistakumppaniasi ja häiriköt saavat syyt vihaamiensa miesten niskoille.