Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luet tämän viimeisen sivun viestejä lukematta otsikkoa tai aloitusta, niin ei kyllä voisi arvata yhtään mihin tämä keskustelu liittyy, mutta ei ainakaan aloitukseen.
Liittyy tämä miesten ja naisten väliseen kuiluun. Sitä on tässä selvitetty ja nyt pyydetään lähteitä yleismaailmallisesti tiedetyille asioille. Mies vaatii naiselta tukea kuitenkaan hyväksymättä esim henkistä tukea, kertoen sen olevan tarpeetonta. Samaan aikaan kuitenkin naiselta tätä odotetaan. Nyt ovat erimieltä kuka hyötyy parisuhteesta ja kuka ei. Eli samaa kuilua edelleen...
T. Nainen KTM ja PS
Lähteitä yleismaailmallisesti tiedetyille asioille? Tuo täytyy muistaa.
On
Ei ne käenpoikaset liity yhtään paremmin keskustelun aiheeseen. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tärkeä tuen muoto, jopa tärkein, myös ihmissuhteissa, on keskustelu. Saa ja voi puhua jollekulle siitä mikä painaa, vertaistuki, eri näkökulma, tsemppaaminen ja ihan vain se, että joku kuuntelee. Aina asioihin ei löydy ratkaisua, mutta se ei aina ole kuulluksi tulemisen pointtikaan. Esim ei kumppani voi muuttaa kettumaista pomoa mukavaksi.
Kiitos ja olet aivan oikeassa.
Koska naiset eivät pysty tuohon miesten kanssa, miehet tukeutuvat tekoälyä hyödyntäviin sovelluksiin kun he haluat keskustella.
Naisten kanssa keskustelu ei tuo kuin syyllistämistä ja avointa vttuilua.
No jos joku ei tuohon pysty niin ehkä paras keskustella jonkun botin kanssa sitten... 🤔
T. Nainen KTM ja PS
Kerro siitä botille, älä minulle.
T. Nainen KTM ja PS
Loistavaa keskustelua jälleen. Kyllä näkee miksi naisia pidetään arvossa.
Pidetään mielessä
Vierailija kirjoitti:
"No voi voi jos sinua ei kuunnella. Voisko argumentointi olla yksi tekijä siinä? Ihan vaan ehdotuksena, ota tai jätä.
T. Nainen KTM ja PS"
Hyvä esimerkki siitä, ettei naisilla kouluttauttuminen takaa, että kykenisi ajattelemaan laajemmin. On aina suuri kiusaus yrittää nälväistä menemällä henkilökohtaisuuksiin, joka näyttää entistä lapsellisemmalta henkilöltä, joka esittää hyvää keskustelijaa.
Puhu tästä botille.
Odotan edelleen anteeksipyyntöä ja sitä ennen en vasta kunnolla ja ajatuksella. Itse aiheutettu ongelma. Ratkaisu on sinusta kiinni. Sinä tässä olet henkilökohtaisuuksiin mennyt jos joku. Ilmiannoin järkyttävän määrän minuun henkilökohtaisesti kohdistuneita herjoja tänään.
Keskustelen vain niiden kanssa jotka koen sen arvoiseksi. Sinä et ole sellainen.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään sinun tavoittelevan asiallista keskustelua.
**
Sinun kanssa en mieluiten edes keskustelussa mutta kun kommentoit joka asiaa jatkuvasti. Pyydä anteeksi ja palataan sitten asiaan asiallisesti.
T. Nainen KTM ja PS
Muistuttaisitko mitä minun tulisi pyytää anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen asian niin, että parisuhde hyödyttää molempia, kun se toimii. Yhdessä asumisessa saa jakaa asuinkustannuksia. Jos ruokaa tehdään vuoronperään, pääsee joka toinen kerta helpolla. Mutta nämä kaikki toteutuu myös kämppiksen kanssa.
Parisuhteessa etua tuo se, että on onnellisempi yhdessä kuin erikseen. Jos sitä eduksi voi sanoa.
Miehet alkoivat ketjussa jo aikapäiviä sitten kysyä, mitä naiset tuovat pöytään (ullatus jenkkilästä tämäkin). Eli koko etuajatus on teistä lähtöisin. Samoin naisten syyttely vapaamatkustamisesta, joka kuulemma loppuu nyt.
--
Kiitos vastauksestasi.
Nuo siis hyödyttävät miehiä, mutta eivät naisia? Tuolla aikaisemmin kerrottiin kuinka miehille tulee valtavia hyötyjä parisuhteesta, sellaisia joita naiset eivät saa. Tämän johdosta naiset ovat onnellisempia
Et ole ikinä antanut minulle minkään valtakunnan palautetta. Ei sillä, että sillä mitään merkitystä olis. Omat kommenttisi ovat olleet ristiriitaisia. Vähän tarkkuutta nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava vastaheitto älyttömään kommenttiin 😂 nauran ääneen. Ja jep, miehet teidän argumentit on välillä näin onnettomia että niille nauretaan ääneen ja se ei silti ole miesvihaa, mutta joo. Itsepä aloititte tämänkin 🤭
T. Nainen KTM ja PS
--
Ja kun nainen kertoi että naisilla on stressiä, miehillä ei, sinua ei naurattanut vaan nautiskelit siitä tunteesta alapäässäsi.
No itsehän mies kertoo ettei miehellä ole stressiä. Lue tota keskustelua.
Ja älä jaksa noita seksijuttuja, olen tuhlannut tänään jo liikaa aikaa edellisten herjojesi ilmiantoon. Minut ja suhteeni jätät rauhaan ja oikeastaan, sun ei ole pakko edes kommentoida minulle mitään.
T. Nainen KTM ja PS
Naiset itse kertoivat asian minulle, m
Anna olla! Nauroin toisen keskustelijan tilannekomikkaa. Sinulta en halua kuulla kuin anteeksipyyntöä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luet tämän viimeisen sivun viestejä lukematta otsikkoa tai aloitusta, niin ei kyllä voisi arvata yhtään mihin tämä keskustelu liittyy, mutta ei ainakaan aloitukseen.
Liittyy tämä miesten ja naisten väliseen kuiluun. Sitä on tässä selvitetty ja nyt pyydetään lähteitä yleismaailmallisesti tiedetyille asioille. Mies vaatii naiselta tukea kuitenkaan hyväksymättä esim henkistä tukea, kertoen sen olevan tarpeetonta. Samaan aikaan kuitenkin naiselta tätä odotetaan. Nyt ovat erimieltä kuka hyötyy parisuhteesta ja kuka ei. Eli samaa kuilua edelleen...
T. Nainen KTM ja PS
Lähteitä yleismaailmallisesti tied
Ei ne käenpoikaset liity yhtään paremmin keskustelun aiheeseen. Eri
Miten niin?
Keskusteltiin faktoista jotka voi ihan itse etsiä netistä jos on eri mieltä. Samaten ne ylennettiin universaaleiksi totuuksiksi joita ei tarvitse todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
Sinun kanssa en mieluiten edes keskustelussa mutta kun kommentoit joka asiaa jatkuvasti. Pyydä anteeksi ja palataan sitten asiaan asiallisesti.
T. Nainen KTM ja PS
Edelleen: eilisen illan ja tämän päivän aamupäivän törkeyksiä minusta/minun nimissä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No voi voi jos sinua ei kuunnella. Voisko argumentointi olla yksi tekijä siinä? Ihan vaan ehdotuksena, ota tai jätä.
T. Nainen KTM ja PS"
Hyvä esimerkki siitä, ettei naisilla kouluttauttuminen takaa, että kykenisi ajattelemaan laajemmin. On aina suuri kiusaus yrittää nälväistä menemällä henkilökohtaisuuksiin, joka näyttää entistä lapsellisemmalta henkilöltä, joka esittää hyvää keskustelijaa.
Puhu tästä botille.
Odotan edelleen anteeksipyyntöä ja sitä ennen en vasta kunnolla ja ajatuksella. Itse aiheutettu ongelma. Ratkaisu on sinusta kiinni. Sinä tässä olet henkilökohtaisuuksiin mennyt jos joku. Ilmiannoin järkyttävän määrän minuun henkilökohtaisesti kohdistuneita herjoja tänään.
Keskustelen vain niiden kanssa jotka koen sen arvoiseksi. Sinä et ole sellainen.
T. Naine
Mahdatko edes ymmärtää että nyt olet vaatinut anteeksipyyntöä ainakin kahdelta.
"Puhu tästä botille.
T. Nainen KTM ja PS"
Olen täysin eri mies, kuin tuo, jolle olet tainnut koko päivän haastaa riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka tunkee käenpoikia joka ketjuun, tähänkin, käskee muita pysymään ketjun aiheessa. HUUTONAURUA!!!
Näiden logiikka on just tätä tasoa... Heti kun puhe on muusta kuin seksistä ja naisten väheksymisessä niin käy just noin. 🙄 Ne ei edes itse tajua kun puhuu itsensä pussiin.
T. Nainen KTM ja y
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava vastaheitto älyttömään kommenttiin 😂 nauran ääneen. Ja jep, miehet teidän argumentit on välillä näin onnettomia että niille nauretaan ääneen ja se ei silti ole miesvihaa, mutta joo. Itsepä aloititte tämänkin 🤭
T. Nainen KTM ja PS
--
Ja kun nainen kertoi että naisilla on stressiä, miehillä ei, sinua ei naurattanut vaan nautiskelit siitä tunteesta alapäässäsi.
No itsehän mies kertoo ettei miehellä ole stressiä. Lue tota keskustelua.
Ja älä jaksa noita seksijuttuja, olen tuhlannut tänään jo liikaa aikaa edellisten herjojesi ilmiantoon. Minut ja suhteeni jätät rauhaan ja oikeastaan, sun ei ole pakko edes kommentoida minulle mitään.
T. Nainen KTM ja PS
Anna olla! Nauroin toisen keskustelijan tilannekomikkaa. Sinulta en halua kuulla kuin anteeksipyyntöä.
T. Nainen KTM ja PS
Vihaat miehiä. Miksi et vain myönnä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Edelleen: eilisen illan ja tämän päivän aamupäivän törkeyksiä minusta/minun nimissä.
T. Nainen KTM ja PS
Pyydä sinä anteeksi tappamiasi vauvoja niin minä pyydän kirjoittamiani viestejä nimissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka tunkee käenpoikia joka ketjuun, tähänkin, käskee muita pysymään ketjun aiheessa. HUUTONAURUA!!!
Anteeksi nyt kamalasti, mutta tuo huutonaurun mainitseminen antaa sen käyttäjästä todella vähäjärkisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt kamalasti, mutta tuo huutonaurun mainitseminen antaa sen käyttäjästä todella vähäjärkisen kuvan.
No on se astetta parempi kuin "HUUTISTA"
Vierailija kirjoitti:
"Puhu tästä botille.
T. Nainen KTM ja PS"
Olen täysin eri mies, kuin tuo, jolle olet tainnut koko päivän haastaa riitaa.
Jos olet sivullinen uhri niin sori siitä. En tiedä kuka ne törkeydet kirjoitti eilen ja tänään mutta joku on syystäkin ansainnut vihani ja edelleen odotan anteeksipyyntöä.
T. Nainen KTM ja PS
Miten niin?
Keskusteltiin faktoista jotka voi ihan itse etsiä netistä jos on eri mieltä. Samaten ne ylennettiin universaaleiksi totuuksiksi joita ei tarvitse todistaa.
**
Henkinen tuki/yhteys kumppaniin yleistettiin minun toimesta universaaliksi tarpeeksi. Näen että tuo väitteeni ei kaipaa edes tutkimuksia. Voit olla eri mieltä. Mutta keskustele vanhempiesi kanssa jos olet seurausta vahingosta. Muut tahot ei sille voi mitään.
T. Nainen KTM ja PS
"Jos olet sivullinen uhri niin sori siitä. En tiedä kuka ne törkeydet kirjoitti eilen ja tänään mutta joku on syystäkin ansainnut vihani ja edelleen odotan anteeksipyyntöä.
T. Nainen KTM ja PS"
Tällä palstalla on pilvin pimein persuja vihaavia vihervassarinaisia, joten veikkaan, että syyllinen löytyy sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on kirjoittaa, kun tähän ei saa ääntä mukaan.
Naiset itse kertoivat asian minulle, mikä minä olen heidän kertomaansa kiistämään? Pelkkä mies.
Mutta nyt sinä jostain syystä nauroit kun toistin naisten totuudet, osaatko sanoa miksi puutuit vain teksteihini etkä alkuperäisiin?