Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
15081/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos keskustelusta. Ei ole mitään tukea mitä nainen voisi miehelle antaa.

Vastaatko vain omasta puolestasi.

Mieheni ei ole valtuuttanut sinua puhumaan puolestaan, enkä oikein usko, että miljardit muutkaan miehet ovat. Kommenttisi koskee siis vain ja ainoastaan sinua.

Naiset kyselevät ihmeissään mitä tukea miehet muka tarvitsevat. Tämä indikoi etteivät naiset tue miehiään koska he joutuvat tiedustelemaan asiaa. 

Ei vaan naisia kiellettiin vastaamasta miesten puolesta, jolloin naiset kysyivät palstailevalta mieheltä, mitä tukea miehet tarvitsee. Ole hyvä. Nyt ymmärrät mistä oli kysymys.

Ja siihen vastattiin: eivät mitään.

Ole hyvä, nyt sinulla on

Ja sinä et voi vastata miesten puolesta, ainoastaan itsesi. Ole hyvä.

Miksi siis kysytte?

Vierailija
15082/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos keskustelusta. Ei ole mitään tukea mitä nainen voisi minulle antaa. Muille miehille kyllä.

Mieheni ei ole valtuuttanut sinua puhumaan puolestaan, enkä oikein usko, että miljardit muutkaan miehet ovat. Kommenttisi koskee siis vain ja ainoastaan sinua.

Korjattu.

Mitä tukea mies tarvitsee ja mitä naiset tarjoavat?

Et taida kyetä vastaan ottamaan vastauksia. Jos nainen vastaa, niin sinä puolestaan sanot, että nainen ei voi vastata miehen puolesta. Kierrät ympyrää 

Et siis kykene naisena kertomaan mitä tukea tarjoat?

Et siis kykene ymmärtämään, mitä tukea naiset tarjoavat miehilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15083/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivosin nyt naisia avaamaan mitä ne parisuhteen valtavat edut miehelle ovat. Yksinkertainen kysymys.

Kiitos etukäteen, uskon että näemme runsaasti tasokkaita vastauksia.

Aina ei saa, mitä toivoo.

Ymmärrän hyvin ettet sinä välttämättä vaivaudu vastaamaan asiallisesti, mutta ehkäpä joku muu?

Naiset ovat kuitenkin loistavia argumentoijia ja viette miehiä näissä keskusteluissa 6-0 tai peräti 100-0.

Luulisi että joku kykenee avaamaan mitä etuja mies saa.

Onhan tähän moni jo aiemmin vastannut. Ktm ja joku muukin. Ne vastaukset ei koskaan kiinnosta. Vain kysyminen. 

Ja sinulta outo kysymys, kun et ole naisista kiinnostunut, niin ethän voi mitään saadakkaan.

Vierailija
15084/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Projektijohtajana ymmärrät että viestintä ja sen selkeys on kaiken a ja o. Mikäli vastaanottajalla on riski ymmärtää viesti väärin, se on viestin antajan syytä.

**

Palataan tähän sitten jos joskus olet asiakas/yhteistyökumppani tai muita sidosryhmiä. Siihen asti täällä palstalla siviiliä kirjoittavana pidän oikeuden kirjoittaa miten kirjoitan. Sinä joko ymmärrät tai et ymmärrä, ihan sama kuinka teet. Itse olet kirjoittanut törkeyksiä minun nimissä joita ilmiantaessa kului tänään laittoman kauan aikaa. En ole sinulle siis mitään velkaa.

T. Nainen KTM ja PS 

En ole kirjoittanut mitään nimissäsi.

Tietysti sinulla on oikeus kirjoittaa mitä kirjoitat. Helpottaisit itse asiaa mikäli saisit tuotettua yksiselitteisesti tulkittavaa tekstiä, varsinkin jos sen aikaan

No kuka muu täällä muka olisi! Eilen illalla ja tänään joskus puolenpäivän aikaan näkyi olevan. Niitä ilmiantaessa mennyt järkyttävän paljon aikaa. Ja kyllä, teksti oli sitä mukaan että olisi sinun käsialaa. 

Minun avioliittoa loukattiin, halvennettiin seksuaalisesti ja ties mitä roskaa. Ja kaikki varmaan vaan siksi kun kerroin etten tältä palstalta tämän tasoisia miehiä huolisi ikipäivänä.

Ja ihan kuin tällä palstalla kirjoittava mies kykenisi asiaa kritisoimaan eri mieltä ollessani, ei tod. Se on aina seksuaalista halventamista ja henkilökohtaisuuksia. Sitten pitäisi vielä tulla perustelemaan tänne vastauksia kysymyksiinne kaikkien törkeyksien päälle.

Anteeksipyyntöä on taas varmaan turha odottaa. Ylpeys ei anna miehellä periksi.

T. Nainen KTM ja PS 

Sinusta on mahdoton ajatus että tänne tulee joku ns. Jonne vähän perseilemään ja häviää hetken pelleiltyään?

Henkilökohtaisesti aivan sama mitä luulet tietäväsi tai uskotko minua. Olen jo muodostanut sinusta mielipiteeni enkä koe tarvetta esiintyä sinuna tai kenään muunakaan.

Anteeksipyyntöä on todellakin turha odottaa mutta se ei johdu ylpeydestä. Minulla ei vain ole tapana pyydellä anteeksi tekoja joihin olen syytön.

Vierailija
15085/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai tamperelainen gradu. 🤣 Pohjasin kyllä väitteeni tuhansiin eri puolilla maailmaa tehtyihin tutkimuksiin enkä yhteen graduun. Mutta ilmeisesti et ole kovin fiksu mies jos sinulla on sellainen käsitys että se on yleinenkin käytäntö että ihmiset yhden gradun perusteella yleistää. Sööttiä ja kertoo yleisestä  keskusteluseurastasi.

Nainen voi tosiaan vaatia mitä haluaa ja jos ei sitä saa, on tyytyväisenä ilman parisuhdetta ja voi hyvin. Toisin kuin miehet, jotka ilman parisuhdetta eivät voi hyvin. Se onkin teille vaikea paikka kun suhde naisen kanssa toisi teille valtavia etuja, mutta ette ole valmiit nousemaan nykyparisuhteiden vaatimalle tasolle. Kiukuttaahan se. 

Pyysin niitä lähteitä. Länkytystä tulee muuten kyllä mutta ei onnistu lähtei

En minä ole niitä nähnyt tuhansia. Olen nähnyt  jonkun. Itselle tämä ei ole kilpailu, en minä voi paremmin, vaikka naiset "voittais". Tai huonommin jos miehet "voittaa". Jos kiinnostaa, eti itse. 

Vierailija
15086/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos keskustelusta. Ei ole mitään tukea mitä nainen voisi minulle antaa. Muille miehille kyllä.

Korjattu.

Mitä tukea mies tarvitsee ja mitä naiset tarjoavat?

Et taida kyetä vastaan ottamaan vastauksia. Jos nainen vastaa, niin sinä puolestaan sanot, että nainen ei voi vastata miehen puolesta. Kierrät ympyrää 

Et siis kykene naisena kertomaan mitä tukea tarjoat?

Et siis kykene ymmärtämään, mitä tukea naiset tarjoavat miehilleen?

Näkemykseni tällä hetkellä on "eivät mitään eivätkä miehet sellaista tarvitse"

Kukaan ei toistaiseksi ole kyennyt kertomaan mitä tukea he miehilleen tarjoavat.

Oletan sen johtuvan siitä, että naiset pilkallisesti kyselivät mitä miehet muka tarvitsevat johon vastaus on tietysti "eivät mitään"

Mutta kiitos keskustelusta, en usko tämän etenevän.

Vierailija
15087/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on mahdoton ajatus että tänne tulee joku ns. Jonne vähän perseilemään ja häviää hetken pelleiltyään?

Henkilökohtaisesti aivan sama mitä luulet tietäväsi tai uskotko minua. Olen jo muodostanut sinusta mielipiteeni enkä koe tarvetta esiintyä sinuna tai kenään muunakaan.

Anteeksipyyntöä on todellakin turha odottaa mutta se ei johdu ylpeydestä. Minulla ei vain ole tapana pyydellä anteeksi tekoja joihin olen syytön.

**

Mitähän kaunoja satunnaisella jonnella olisi minua kohtaan tosin kuin sinulla? 

En usko että edes teinipoika lähtee ventovierasta naista halventamaan ilman syytä. Aliarvioit muita miehiä jos olet erimieltä. Sinulle taas olen kertonut useasti etten huolisi sinua vaikka olisi mitkä paperit. Sinulla on enemmän aihetta herjata takaisin kuin jollain teinillä.

Mutta joo et tietenkään pyydä anteeksi. Jonkun muun pitää jalkasikin puolesta pestä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15088/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivosin nyt naisia avaamaan mitä ne parisuhteen valtavat edut miehelle ovat. Yksinkertainen kysymys.

Kiitos etukäteen, uskon että näemme runsaasti tasokkaita vastauksia.

Aina ei saa, mitä toivoo.

Ymmärrän hyvin ettet sinä välttämättä vaivaudu vastaamaan asiallisesti, mutta ehkäpä joku muu?

Naiset ovat kuitenkin loistavia argumentoijia ja viette miehiä näissä keskusteluissa 6-0 tai peräti 100-0.

Luulisi että joku kykenee avaamaan mitä etuja mies saa.

Onhan tähän moni jo aiemmin vastannut. Ktm ja joku muukin. Ne vastaukset ei koskaan kiinnosta. Vain kysyminen. 

Ja sinulta outo kysymys, kun et ole naisista kiinnostunut, niin ethän voi mitään saadakkaan.

Esitetyssä väitteessä tarkoitetaan etuja joita vain mies saa parisuhteessa ollessaan.

Lähtopremissi on: naiset ovat onnellisempia sinkkuina kuin parisuhteessa, miehet taas parisuhteessa. Tämä johtuu siitä että miehet saavat suunnattomia etuja parisuhteesta.

Tiedustelen edelleen mitä nämä mainostetut edut ovat.

Vierailija
15089/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei toistaiseksi ole kyennyt kertomaan mitä tukea he miehilleen tarjoavat.

Kukaan ei ole halunnut kertoa ja syitä voit miettiä eilisillan ja tämän aamupäivän perusteella.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15090/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemykseni tällä hetkellä on "eivät mitään eivätkä miehet sellaista tarvitse"

Oletan sen johtuvan siitä, että naiset pilkallisesti kyselivät mitä miehet muka tarvitsevat johon vastaus on tietysti "eivät mitään"

Mutta kiitos keskustelusta, en usko tämän etenevän.

Et taaskaan muistanut, ettei sinulla ole valtuutusta muilta miehiltä. Miksi koet niin vaikeaksi puhua vain omasta puolesta. 

"Näkemykseni tällä hetkellä on "eivät mitään enkä minä sellaista tarvitse, muista miehistä en tiedä".

Vierailija
15091/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai tamperelainen gradu. 🤣 Pohjasin kyllä väitteeni tuhansiin eri puolilla maailmaa tehtyihin tutkimuksiin enkä yhteen graduun. Mutta ilmeisesti et ole kovin fiksu mies jos sinulla on sellainen käsitys että se on yleinenkin käytäntö että ihmiset yhden gradun perusteella yleistää. Sööttiä ja kertoo yleisestä  keskusteluseurastasi.

Nainen voi tosiaan vaatia mitä haluaa ja jos ei sitä saa, on tyytyväisenä ilman parisuhdetta ja voi hyvin. Toisin kuin miehet, jotka ilman parisuhdetta eivät voi hyvin. Se onkin teille vaikea paikka kun suhde naisen kanssa toisi teille valtavia etuja, mutta ette ole valmiit nousemaan nykyparisuhteiden vaatimalle tasolle. Kiukuttaahan se. 

Pyysin niitä lähteitä. Länk

En minä ole niitä nähnyt tuhansia. Olen nähnyt  jonkun. Itselle tämä ei ole kilpailu, en minä voi paremmin, vaikka naiset "voittais". Tai huonommin jos miehet "voittaa". Jos kiinnostaa, eti itse. 

Tässä kuitenkin se mitä tiedustelen:

Nainen voi tosiaan vaatia mitä haluaa ja jos ei sitä saa, on tyytyväisenä ilman parisuhdetta ja voi hyvin. Toisin kuin miehet, jotka ilman parisuhdetta eivät voi hyvin. Se onkin teille vaikea paikka kun suhde naisen kanssa toisi teille valtavia etuja, mutta ette ole valmiit nousemaan nykyparisuhteiden vaatimalle tasolle. 

Edelleen: joku voisi linkittää muutaman tutkimuksen, niitä kun on tuhansia ja jos se ei onnistu, selittäkää edes mitä nämä parisuhteen valtavat edut ovat joita mies saa ja naiset eivät.

Kulujen jakaminen tuskin heikentää naisen terveyttä.

Vierailija
15092/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kysytty, miten työstä stressaantunutta miestä pitäisi tukea ja on saatu vastaukseksi esimerkki, jossa nainen on saanut lonkkamurtuman. Nämähän onkin vertailukelpoisia tai sitten ei.

Laitatko vielä esimerkkejä, miten työstä stressaantunutta miestä pitäisi tukea? Jos tällä kertaa jätetään fyysiset vaivat väliin.

Ei mitenkään. Ei miehet tarvitse tukeanne.

Ainakin yksi mies on naukunut tuen perään, mutta ei ole kyennyt kertomaan, millaista tukea sen pitäisi olla.

Sokealle ei voi kuvailla väre

Sitten ei pidä sanoa, ettei naiset tue oikealla tavalla. Tai toivoa, että naiset tukisivat oikealla tavalla. Jos sellaista tukea ei ole edes olemassa. Taisi tulla vahingossa tuollainen ulostulo, kun hetkeksi unohdit, ettei sun kuulukaan haluta naisilta mitään. Ikinä. Ja siksi et ikinä eksyis naisten kanssa keskusteluun naisvaltaiselle palstalle...

Vierailija
15093/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaunoja satunnaisella jonnella olisi minua kohtaan tosin kuin sinulla? 

En usko että edes teinipoika lähtee ventovierasta naista halventamaan ilman syytä. Aliarvioit muita miehiä jos olet erimieltä. Sinulle taas olen kertonut useasti etten huolisi sinua vaikka olisi mitkä paperit. Sinulla on enemmän aihetta herjata takaisin kuin jollain teinillä.

Mutta joo et tietenkään pyydä anteeksi. Jonkun muun pitää jalkasikin puolesta pestä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Aliarvioinko? Tiedän etten kirjoittanut viestejä, minulla on muut keinot loukata halutessani.

Jos kerran olet varma ettei se ollut mikään teini tai mies, ja minä tiedän varmaksi etten se ollut minä, jäljelle jää toiset naiset.

Mitä huolimiseen tulee niin en edelleenkään hahmota miksi kirjoitat ettet huolisi minua. En ole koskaan ollut sinulle tarjolla. Se ettei kaltaisesi laatunainen huolisi minua on helpotus.

Mitä anteeksipyyntöön tulee, onko sinulla itselläsi tapana pyydellä anteeksi asioita joita et ole tehnyt?

Vierailija
15094/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mies sanoisi, että hän tarvitsee minulta tukea, niin tietenkin hänen pitää kertoa millaista tukea hän tarvitsee.

Vierailija
15095/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei pidä sanoa, ettei naiset tue oikealla tavalla. Tai toivoa, että naiset tukisivat oikealla tavalla. Jos sellaista tukea ei ole edes olemassa. Taisi tulla vahingossa tuollainen ulostulo, kun hetkeksi unohdit, ettei sun kuulukaan haluta naisilta mitään. Ikinä. Ja siksi et ikinä eksyis naisten kanssa keskusteluun naisvaltaiselle palstalle...

Myönsin jo väärinkäsityksen. Kiitos kuitenkin palautteestasi ja toivotan sinulle kaikkea hyvää jatkokeskusteluissa.

Vierailija
15096/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliarvioinko? Tiedän etten kirjoittanut viestejä, minulla on muut keinot loukata halutessani.

Jos kerran olet varma ettei se ollut mikään teini tai mies, ja minä tiedän varmaksi etten se ollut minä, jäljelle jää toiset naiset.

Mitä huolimiseen tulee niin en edelleenkään hahmota miksi kirjoitat ettet huolisi minua. En ole koskaan ollut sinulle tarjolla. Se ettei kaltaisesi laatunainen huolisi minua on helpotus.

Mitä anteeksipyyntöön tulee, onko sinulla itselläsi tapana pyydellä anteeksi asioita joita et ole tehnyt?

No käytä sitten jatkossa niitä muita keinoja. Minun kanssa saa ja voi olla erimieltä, saa kritisoida myös. Mutta se ei ole ok että aina pitää halveerata seksuaalisesti ja syyttää aviorikoksesta kun on erimieltä. 

T. Nainen KTM ja PS

Vierailija
15097/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mies sanoisi, että hän tarvitsee minulta tukea, niin tietenkin hänen pitää kertoa millaista tukea hän tarvitsee.

Ja koska hän ei ole kertonut tarvitsevansa tukea, etkä sinä ole mitään tukea koskaan tarjonnut, voimme päätellä ettei mies ole tuossakaan parisuhteessa tarvinnut mitään tukea naiselta.

Vierailija
15098/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käytä sitten jatkossa niitä muita keinoja. Minun kanssa saa ja voi olla erimieltä, saa kritisoida myös. Mutta se ei ole ok että aina pitää halveerata seksuaalisesti ja syyttää aviorikoksesta kun on erimieltä. 

T. Nainen KTM ja PS

Käytän jatkossa kuten olen tähänkin asti käyttänyt. 

Vierailija
15099/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönsin jo väärinkäsityksen. Kiitos kuitenkin palautteestasi ja toivotan sinulle kaikkea hyvää jatkokeskusteluissa.

Toivottavasti löydät itsellesi sopivamman keskustelupalstan. Hei, hei 

Eri sivusta

Vierailija
15100/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään, minäkin olen miespuolisena eronnut reservistä, enkä sodan syttyessä aio hengelläni tätä maata puolustaa. Eihän siinä ole mitään järkeä, kun kuolee niin eihän minua sitten enää ole, niin mitä väliä millaiseksi tämä maailma jää? Pakkaan kamat jo hyvissä ajoin ja lähden pois maasta. 

Ilmastopolitiikkaan otan sen verta kantaa, että jos te meinasitte yksittäisinä ihmisinä kompensoida Intian nousevat päästöt, niin onnea vaan. Intia taisi kompensoida yksinään Suomen katoamisen kartalta alle kahdessa viikkoa. Tää pallo on jo pilalla ja tämä tullaan lopullisesti pilaaamaan. Jäljelle jää Venuksen kaltainen tuliplaneetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi