Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
15041/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehestä kerroit siis? Ole ystävällinen ja laita jatkossa tarkenne jotta muutkin tietävät puhutko yleisesti miehestä, miehistä vai esimerkiksi puolisostasi.

**

Edelleen olen onnellisesti naimissa yhden ja saman puolisoni kanssa, vaikka asia ei sinänsä sinulle kuulu. Olen myös tosielämässä keskustellut miespuolisten kanssa näistä asioista ja heidän kokemuksista. Niitä ei ole tarpeen kaikkiin miehiin yleistää mutta olen ainakin itse saanut perspektiiviä ja ymmärrystä niistä keskusteluista. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ole ystävällinen ja käytä yksilöivää termiä "puoliso" jota ei ole mahdollista sekoittaa termin "mies" kanssa.

Vierailija
15042/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivosin nyt naisia avaamaan mitä ne parisuhteen valtavat edut miehelle ovat. Yksinkertainen kysymys.

Kiitos etukäteen, uskon että näemme runsaasti tasokkaita vastauksia.

Aina ei saa, mitä toivoo.

Jep ja miten nainen voi sanoittaa ylipäätään miten mies kokee edut jossakin asiassa. Kysy joltakin mieheltä. Taas pitäisi kaikki puolesta kertoa.

T. Nainen KTM ja PS 

Siinä nainen esittää väitteen että miehille on valtavia etuja. Tällöin on väitteen esittäjän velvollisuus kertoa mistä on kyse.

Minä en ollut teesin esittäjä. Olen yksittäinen kommentoija vaan. Mutta joo minustakin parisuhteessa on miehelle ja minulle molemmille etuja. Pidän kuitenkin oikeuden pitää ne asiat itselläni. Jotain satoja sitten olen niitä jo luetellut. Etsi sieltä jos olet kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15043/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko kuilun kuromisessa se, että naiset kiinnostuisivat miesten puheenaiheista ja harrastuksista ja miehet naisten puheenaiheista ja harrastuksista. 

Pariskunnalla on tietysti myös omia kiinnostuksen kohteita eikä kaikkea tarvitse yhdessä tehdä, mutta jonkinlainen kultainen keskitie, että arvostaa ja kunnioittaa myös niitä toisen harrastuksia eikä vähättele. Toki jos jokin harrastus vie liikaa aikaa eli suurimman osan ajasta niin, ettei suhteelle tai perheelle jää enää aikaa tai voimavaroja, tai rahaakaan, niin se ei ole pidemmän päälle ok. 

Ei tuollaista sovi toivoa. Sehän on naisten alistamista jos niiden pitäisi kiinnostua miesten tekemisistä. 

Eihän se olisi kenenkään ali

Mut sit ei saa miehetkään lapsenlapsia! Miksi haluat viedä heiltäkin sen ilon? Ihan vaan, jotta naisilla olis jotenkin elämä ikävää? Aika pikkusieluista.

Naiset ovat onnellisempia ilman miestä tai lapsia. Miksi et halua naisille onnellisuutta?

Vierailija
15044/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Arvokasta keskustelua. Osoittaa kuinka tasokkaita naiset ovat mälliputkeen verrattuna.

Toi on tosi hyvä muistutus mälliputkelle kaikista sen naisista käyttämistä haukkumisesta. Tasokasta keskustelua mälliputkelta todellakin.

Kiitos arvokkaasta viestistäsi

Vierailija
15045/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehestä kerroit siis? Ole ystävällinen ja laita jatkossa tarkenne jotta muutkin tietävät puhutko yleisesti miehestä, miehistä vai esimerkiksi puolisostasi.

**

Edelleen olen onnellisesti naimissa yhden ja saman puolisoni kanssa, vaikka asia ei sinänsä sinulle kuulu. Olen myös tosielämässä keskustellut miespuolisten kanssa näistä asioista ja heidän kokemuksista. Niitä ei ole tarpeen kaikkiin miehiin yleistää mutta olen ainakin itse saanut perspektiiviä ja ymmärrystä niistä keskusteluista. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ole ystävällinen ja käytä yksilöivää termiä "puoliso" jota ei ole mahdollista sekoittaa termin "mies" kanssa.

Onko minun ongelma jos sinulta menee jyvät ja akanat sekaisin?

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15046/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kysytty, miten työstä stressaantunutta miestä pitäisi tukea ja on saatu vastaukseksi esimerkki, jossa nainen on saanut lonkkamurtuman. Nämähän onkin vertailukelpoisia tai sitten ei.

Laitatko vielä esimerkkejä, miten työstä stressaantunutta miestä pitäisi tukea? Jos tällä kertaa jätetään fyysiset vaivat väliin.

Ei mitenkään. Ei miehet tarvitse tukeanne.

Ainakin yksi mies on naukunut tuen perään, mutta ei ole kyennyt kertomaan, millaista tukea sen pitäisi olla.

Sokealle ei voi kuvailla värejä vaikka kuinka haluaisit. Parasta että unohdamme nyt sen mitä miehet naisilta haluaisivat, kaikille

Tässä naiset nyt oikeasti kysyvät miesten toiveita, mutta sanot, ettei ne meiltä onnistu ja me vaan vängätään. Aloitus tuli kuitenkin sieltä puolen. Vaikea on keskustelun edetä, jos heti alkuun laitetaan stoppi. Nyt olis mahdollisuus puhua asiaakin.

Vierailija
15047/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivosin nyt naisia avaamaan mitä ne parisuhteen valtavat edut miehelle ovat. Yksinkertainen kysymys.

Jep ja miten nainen voi sanoittaa ylipäätään miten mies kokee edut jossakin asiassa. Kysy joltakin mieheltä. Taas pitäisi kaikki puolesta kertoa.

T. Nainen KTM ja PS 

Siinä nainen esittää väitteen että miehille on valtavia etuja. Tällöin on väitteen esittäjän velvollisuus kertoa mistä on kyse.

Minä en ollut teesin esittäjä. Olen yksittäinen kommentoija vaan. Mutta joo minustakin parisuhteessa on miehelle ja minulle molemmille etuja. Pidän kuitenkin oikeuden pitää ne asiat itselläni. Jotain satoja sitten olen niitä jo luetellut. Etsi sieltä jos olet kiinnostunut. 

En odottanut tuon enempää. Kiitos arvokkaasta panoksestasi keskusteluun.

Vierailija
15048/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Kerrotko tarkemmin, kuka nainen, on esittänyt tuollaisen väitteen. Vaimosi vai joku muu?

Ohis

Vierailija
15049/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

**

Tämä oli mun kirjoittama. Unohdin puumerkkini. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15050/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

T. Nainen KTM ja PS 

Onko minun ongelma jos sinulta menee jyvät ja akanat sekaisin?

T. Nainen KTM ja PS 

Projektijohtajana ymmärrät että viestintä ja sen selkeys on kaiken a ja o. Mikäli vastaanottajalla on riski ymmärtää viesti väärin, se on viestin antajan syytä.

Vierailija
15051/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Kerrotko tarkemmin, kuka nainen, on esittänyt tuollaisen väitteen. Vaimosi vai joku muu?

Ohis

Tämä. Yksilöitkö naisen. Kiitos

Vierailija
15052/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kysytty, miten työstä stressaantunutta miestä pitäisi tukea ja on saatu vastaukseksi esimerkki, jossa nainen on saanut lonkkamurtuman. Nämähän onkin vertailukelpoisia tai sitten ei.

Laitatko vielä esimerkkejä, miten työstä stressaantunutta miestä pitäisi tukea? Jos tällä kertaa jätetään fyysiset vaivat väliin.

Ei mitenkään. Ei miehet tarvitse tukeanne.

Ainakin yksi mies on naukunut tuen perään, mutta ei ole kyennyt kertomaan, millaista tukea sen pitäisi olla.

Sokealle ei voi kuvailla värejä vaikka kuinka haluaisit. Parasta että unohdamme

Tässä naiset nyt oikeasti kysyvät miesten toiveita, mutta sanot, ettei ne meiltä onnistu ja me vaan vängätään. Aloitus tuli kuitenkin sieltä puolen. Vaikea on keskustelun edetä, jos heti alkuun laitetaan stoppi. Nyt olis mahdollisuus puhua asiaakin.

Kiitos keskustelusta. Ei ole mitään tukea mitä nainen voisi miehelle antaa.

Vierailija
15053/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tarvitse eikä halua mitään tukea, niin sitten miehen stressistä ei tarvitse välittää.

Vierailija
15054/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseensä satsaaminen EI TARKOITA naista. Itsereflektointi,itsetunto,itseluottamus,itseinho,itseohjautuvuus viittaavat sinuun henkilönä. Sä et nosta itseäsi pelkästään muiden takia. Ja kyllä. Lihavuus haittaa merkittävästi miehen elämänlaatua. Erektiohäiriö on oikeasti vakava ongelma. Puutut siihen siksi että saisit elämänlaatusi takaisin, ETKÄ niinkään voidaksesi käydä pumpattavana Keski-Euroopan spermasissa halpabordelleissa.

Vierailija
15055/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Ohis

Olemme keskustelupalstalla. Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä mutta keskustelussa usein esitetään väitteitä. Tässä yhteydessä esitetty väite löytyy tästä keskustelusta.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa sinulle riittävästi. 

Kiitos panoksestasi keskusteluun.

Vierailija
15056/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Arvokasta keskustelua. Osoittaa kuinka tasokkaita naiset ovat mälliputkeen verrattuna.

Toi on tosi hyvä muistutus mälliputkelle kaikista sen naisista käyttämistä haukkumisesta. Tasokasta keskustelua mälliputkelta todellakin.

Kiitos arvokkaasta viestistäsi

Ole hyvä. On hyvä muistuttaa, millaista kieltä tuo mies täällä käyttää. Tuo litania hänen käyttämistä nimityksistä muistutuksena on loistava. 

Vierailija
15057/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisessä kodissa nuo asiat hoidetaan yhdessä, 50/50 jaolla. Jokainen yksinasuva hoitaa oman kotinsa itse. 

50/50 jaolla mutta vain niistä hommista jotka nainen laskee mukaan. Loput on miehen omia hömpötyksiä.

Ja sama jako ei koske varallisuutta.

Taas kerran, vaatikaa rauhassa. Kukaan ei kiellä teitä vaatimasta mieheltä vaikka 100/0 kaikkeen.

Saranoiden rasvaus ja salaojien kaivuu eivät ole samalla tavalla jokapäiväisiä ja tarkeitä arjen sujumiselle kuin ruuanlaitto, tiskaaminen, siivoaminen, pyykkäys jne. 

Kotityöt on tehtävä, vaikka rahaa olisi niin ettei pascalle taivu. Jos on liitua millä piirtää, voi ostaa siivoajan ja kokin palveluita kodin ulkopuolelta, ellei

Mistähän vaatimuksista nyt puhut? Täällä mystisiä väitteitä vaatimuksista ja siitä, ettei naiset tue miehiä oikealla tavalla, mutta sit ei haluta kertoa, mitä nämä käytännössä tarkoittaa. Kauheasti naisia siis syytetään...jostain. 

Kerroin vaan, että saranoiden rasvaus on toisesta ketjusta. Siinä puhetta enemmänkin kotitöiden jakautumisesta.

Vierailija
15058/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei tarvitse eikä halua mitään tukea, niin sitten miehen stressistä ei tarvitse välittää.

Pitää paikkansa. Miehillä ei myöskään ole stressiä, naisilla on.

Vierailija
15059/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja todellisuudessa ne on miehet jotka haastavat keskenään riitaa esim. yöelämässä ja naiset joutuvat rauhoittelemaan ja estämään tilanteen kärjistymisen. Eli naiset ovat loppujen lopuksi turvaamassa fyysistä koskemattomuutta enemmän kuin miehet.

Ex-baarityöntekijä

Kannattaa taas kerran kiinnittää huomiota naisten toimintamalliin.

Jotain negatiivista miehistä: se on miehillä enemmän. Se voi olla 51% ja 49% mutta silloin vähätellään naisten osuus sellaiseksi ettei sitä oikeastaan ole. Vain mies tekee jotain ikävää.

Jotain positiivista naisista. Naiset tekee kaiken, mies ei mitään. Miehet ei enää kouluttaudu yliopistossa! Naiset vie! Ai se on 3%

Miehet väkivaltaisempia snagarijonoissa, miehiä enemmän tinderissä...hirveää yleistämistä. 

Vierailija
15060/23034 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseensä satsaaminen EI TARKOITA naista. Itsereflektointi,itsetunto,itseluottamus,itseinho,itseohjautuvuus viittaavat sinuun henkilönä. Sä et nosta itseäsi pelkästään muiden takia. Ja kyllä. Lihavuus haittaa merkittävästi miehen elämänlaatua. Erektiohäiriö on oikeasti vakava ongelma. Puutut siihen siksi että saisit elämänlaatusi takaisin, ETKÄ niinkään voidaksesi käydä pumpattavana Keski-Euroopan spermasissa halpabordelleissa.

Kiitos arvokkaasta viestistäsi. Nostat kesksutelun laatua ulostuloillasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä