Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on varsinkin nuorena enemmän alttiita ei faktaperäiselle propagandalle, menevät mukaan salaliittoteorioihin saadakseen yhteenkuuluvuuden tunnetta jne
Naiset ovat alttiita huuhaalle koko ikänsä. Kaikii povarit ja niiden asiakkaat ovat naisia.
Mutta kaikki naiset eivät ole povareiden asiakkaita. Eikä povareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyl mä uskon että sulla on tyttöystävä. Itselläkin lukiossa 18v kaveri samalla ikäerolla miehensä kanssa kuin te. Kihloissa olivat. Erosivat iästä johtumattomista syistä.
T. Nainen KTM ja PS"
Itse en antaisi oman 16v nuoren hengailla tähän aikaan illasta poikaystävän 20v luona. Varsinkin jos huomenna olisi koulupäivä nuorella. En muutankaan haluaisi että omat nuoret hengailisi pahojen poikien/tyttöjen kanssa.
Monesti nuoret eivät kerro vanhemmilleen seurustelevansa pahojen poikien/tyttöjen kanssa sitten. Se poika/tyttöystävä voi näyttää ulkoisesti kiltiltä vanhemmille, mutta olla täysi kusipää muiden nuorten kanssa hengaillessaan kaupungilla.
No kaikki on mahdollista. Haluan silti uskoa nuorista hyvää ja kannustaa elämässä eteenpäin. Emme kuitenkaan voi mahdolliselle seurustelulle mitään eikä se meille kuulu, niin parempi toivoa ja kannustaa heitä hyvään. Moittiminen ei auta.
Ja se liittyy tuohon ikään vielä että uhmataan auktoriteettia ja muita. Tolkun nuoret oppivat kyllä myöhemmin olemaan sitten fiksusti vaikka nuorena jotain kapinoisi. Kaikki eivät ajaudu pelkästään huonoon ja jos ajatuuu, vastuu tästä ei ole yksin nuorella.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli nuoret naiset miehiä liberaalimpia tai ei, niin tällainen pahapoika kuten minä, saa naisen kun naisen omaan kainaloon. Nytkin likkafrendi tuossa vieressä, jotain uutisia kännyllä selailee :)
M20
Minkä ikäinen tyttökaverisi on? Voisiko johtua hormoneista?
Hän on 16v ja en ole kysynyt häneltä hormoneista. Ennen kuin alat jeesustelemaan siitä, että olen 20v kundi ja hän 16v likka, niin hänellä ei ole mitään meidän seurustelua vastaan.
M20
Siis olet täysi-ikäinen mies ja seurustelet alaikäisen lapsen kanssa... Tyttö saattaa olla aika lapsellinen vielä tuossa iässä, epävarma itsestään ja omasta kehostaan, ymmärrätkö että tuollainen seurustel
Kaikki naakat ovat kotona, tytönkin olis hyvä olla siellä.
Eri
Dissident kirjoitti:
Liberaalius on enemmän yksilönvapautta, vapaus tuo vastuuta ja monet miehet karsastaa sitä. Siitä ero.
Miehet haluavat ennemmin valmiin järjestetyn "pöydän" kun tekisivät itse sen eteen mitään.
Konservatiivinen ajattelu sopii miehille, kun ensin äiti hoitaa ja sitten puoliso. Liberaalissa ajattelussa pitäisi olla ihan oms elämä ja hoitaa itse omat asiansa.
Olipa todella typerä näkemys, joka osoittaa kirjoittajansa täydellistä tietämättömyyttä yhteiskunnasta, historiasta... on varmaan pihalla lähes kaikesta mikä edellyttää ajattelukykyä.
"Hän on 16v ja en ole kysynyt häneltä hormoneista. Ennen kuin alat jeesustelemaan siitä, että olen 20v kundi ja hän 16v likka, niin hänellä ei ole mitään meidän seurustelua vastaan.
M20"
Onko tyttö neitsyt vai ei? Myös se että alaikäinen tyttö hengailee tähän aikaan jo aikuisen miehen kämpillä, ei hyvää kerro suhteestanne. Kai tyttö on jo lähtenyt kotiin tai olet vienyt hänet sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on varsinkin nuorena enemmän alttiita ei faktaperäiselle propagandalle, menevät mukaan salaliittoteorioihin saadakseen yhteenkuuluvuuden tunnetta jne
Naiset ovat alttiita huuhaalle koko ikänsä. Kaikki povarit ja niiden asiakkaat ovat naisia.
Ja varsinkin koulutetut naiset uskovat ulggisten kaikki sadut.
Olen nainen ja uskon tyttäreni boyfriendiä ihan täysin... Erittäin fiksu nuorimies, vaikka opinnot vielä vaiheessa. Ei mitään hämärää hänessä. Eli ei ne kaikki ulggikst pahiksii ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katsotaan tuomitseeko kukaan naisista sinua, epäilen ettei.
Koska miesviha."
Oletko ikinä itse tuominnut yhtään mitään? Kaikista väkivaltafantasioista.
Palataan asiaan kun te olette alkaneet tuomitsemaan miesvihaa tällä palstalla.
Juu on tuomittu ja puhuttu puolesta myös. Paljonkin. Se vaan, et palstalaiset eivät enimmäkseen mitään puolusteluja edes kaipaa. Yks tän ketjun vakkareista yritti sitä tosissaan. Sai verbaalisesti turpiin. Eli ei se täällä kannata.
Vierailija kirjoitti:
"Hän on 16v ja en ole kysynyt häneltä hormoneista. Ennen kuin alat jeesustelemaan siitä, että olen 20v kundi ja hän 16v likka, niin hänellä ei ole mitään meidän seurustelua vastaan.
M20"
Onko tyttö neitsyt vai ei? Myös se että alaikäinen tyttö hengailee tähän aikaan jo aikuisen miehen kämpillä, ei hyvää kerro suhteestanne. Kai tyttö on jo lähtenyt kotiin tai olet vienyt hänet sinne?
Minä olin tuolloin, enkä seurustellut. Sen sijaan tiedän omista ystävistä että osa seurusteli ja osa harrasti seksiä jo tuolloin. Ei ole ennen kuulumatonta. Kyse on nuoren omista valmiuksista. Kiire ja pakko ei ole tehdä mitään, mutta jos on itselle sopiva ihminen, ehkäisy kunnossa ja asiat muuten kunnossa niin kyllä voi seksiäkin kokeilla harrastaa. Ei ole ystäväni tästä menneet rikki, eroja on tullut, minullekin vaikka myöhemmin vasta aloin seurustella ja näihin hommiin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Oli nuoret naiset miehiä liberaalimpia tai ei, niin tällainen pahapoika kuten minä, saa naisen kun naisen omaan kainaloon. Nytkin likkafrendi tuossa vieressä, jotain uutisia kännyllä selailee :)
M20
Vain alemman tason naisia viehättää paha poika, koska alemmalla tasolla taistellaan niin niukista resursseista. Lisäksi jos on väkivaltaisen lapsuuden elänyt, niin pahis saattaa viehättää, koska nainen haluaa suojelua. Usein kuitenkin käy niin, että se pahis ei suojele, vaan laittaa naista pataan yhtä paljon kuin paha isäkin aikoinaan.
Ylemmällä tasolla naista viehättää miehen status, älykkyys ja tässä elämässä pärjääminen. Siinä pahikset jää kakkoseksi.
"Kyllä tuollaiset seurustelusuhteet teininä, missä toinen on selvästi aikuinen ja toinen kakara. Mies käyttää teiniä hyväkseen, sadakseen tältä seksiä, joka on vielä epävarma itsestään.
eri"
Just noista epäsuhtaisista seurustelusuhteista voi tulla ne katkerimmat kokemukset, jotka sitten aikuisena kostautuu katkeruutena miehiä kohtaan. Olis mielenkiintoista tietää, mitä tämä sama tyttö miettii tästä ajasta kymmenen vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M20
Vain alemman tason naisia viehättää paha poika, koska alemmalla tasolla taistellaan niin niukista resursseista. Lisäksi jos on väkivaltaisen lapsuuden elänyt, niin pahis saattaa viehättää, koska nainen haluaa suojelua. Usein kuitenkin käy niin, että se pahis ei suojele, vaan laittaa naista pataan yhtä paljon kuin paha isäkin aikoinaan.
Ylemmällä tasolla naista viehättää miehen status, älykkyys ja tässä elämässä pärjääminen. Siinä pahikset jää kakkoseksi.
Kieltämättä olen tässä samaa mieltä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettäkö 16 ja 20v nuoret olisivat tuomittuja sellaiseen elämäntilanteeseen missä nyt ovat.
Aina voi kouluttautua ja mennä elämässä eteenpäin. Siihen pitää kannustaa. Molemmilla on vielä paljon aikaa pohtia tulevaisuutta. Aikuisilta tarvitaan tässä tukea, ei moitteita. Ja poika on silti käynyt amiksen ja armeijan. Työttökin on jossain oppilaitoksessa. (Lukio tai amis todennäköisesti). Heillä on molemmilla mahdollisuuksia mennä elämässään eteenpäin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä tuollaiset seurustelusuhteet teininä, missä toinen on selvästi aikuinen ja toinen kakara. Mies käyttää teiniä hyväkseen, sadakseen tältä seksiä, joka on vielä epävarma itsestään.
eri"
Just noista epäsuhtaisista seurustelusuhteista voi tulla ne katkerimmat kokemukset, jotka sitten aikuisena kostautuu katkeruutena miehiä kohtaan. Olis mielenkiintoista tietää, mitä tämä sama tyttö miettii tästä ajasta kymmenen vuoden kuluttua.
Tuskin mitään erityistä. Joko parisuhde onnistuu tai onnistu, kumpikaan ei tarkoita että koko elämä olisi tuhoon tuomittu. Ainoa mistä olen huolissaan, on opiskelu, se on tuossa iässä aika kriittistä tulevaisuuden kannalta.
Yksi läheisimmistä ystävistä ollut samassa iässä samalla ikäerolla silloisen poikaystävänsä kanssa. Eivät eronneet iän vuoksi. Eikä ole naisen elämä mennyt pilalle tästä. Minäkin olen yhden kipeän eron kokenut vaikka odotin "sopivaa ihmistä". Olin jo täysi-ikäinen eikä silti ensirakkaus onnistunut. Myöhemmin taas kohtasin nykyisen mieheni ja ainakin vielä on onnistunut. En ole katkera.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M20
Moni esim. liike-elämässä hyvin pärjännyt omaa täysin samoja vastenmielisiä ominaisuuksia kuin ns. pahat pojat. Vallasta ja rahasta kamppaillaan häikäilemättömästi ja itsekkäästi kyynärpäätaktiikalla, vaikka nyrkkejä ei käytetäkään. Hyvin kyseenalaista puoliso- ja isämateriaalia, mutta suurin osa naisista haluaa juuri tuollaisen kovatasoisen menestyvän miehen itselleen.
Dissident kirjoitti:
Liberaalius on enemmän yksilönvapautta, vapaus tuo vastuuta ja monet miehet karsastaa sitä. Siitä ero.
Miehet haluavat ennemmin valmiin järjestetyn "pöydän" kun tekisivät itse sen eteen mitään.
Konservatiivinen ajattelu sopii miehille, kun ensin äiti hoitaa ja sitten puoliso. Liberaalissa ajattelussa pitäisi olla ihan oms elämä ja hoitaa itse omat asiansa.
No se kun pitäis ite ajatella ja ottaa selvää. Hassua on se, että monet taten ja jordanin seuraajat kuvittelevat, että ihan itse ovat näiden "totuuden" löytäneet. Kun heitä alkaa googlailee, löytää algoritmi kaikki heidän oppeja tukevat kirjoitukset ja videot...
Vastaan aamulla sit en jaksa jokaiselle eriksee vastata enää nyt!
M20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M20
Ei ole satavarmaa tämäkään, tulee esim. mieleen Lehtisaaren tapaus. Jännämies ja miljonääriperijätär, joka KTM.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M20
Moni esim. liike-elämässä hyvin pärjännyt omaa täysin samoja vastenmielisiä ominaisuuksia kuin ns. pahat pojat. Vall
Vanha stereotypia tämäkin. Isoissa pörssifirmoissa töitä tehneenä en kyllä voi allekirjoittaa. Ihan kunnon miehiä minulla on työkavereita, vaikka oma mies ei liike-elämässä vaikuta. Nykyään kaikki on niin säänneltyä ja mentävä lakien mukaan että hyvin vähän jos lainkaan on mitään keplotteluja. Aina on tietysti eri tavalla työtään hoitavia mutta ei sekään kenestäkään automaattisesti pahaa tee vaikkei tietty ehkä ideaali työpari silloin ole.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M20
Ei ole satavarmaa tämäkään, tulee esim. mieleen Lehtisaaren tapaus. Jännämies ja miljonääriperijätär, joka KTM.
En ole sitten minä ennenkö kukaan edes ehtii muuta ehdottaa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vastaan aamulla sit en jaksa jokaiselle eriksee vastata enää nyt!
M20
Kaikkea hyvää teille ja lue jooko tuolta aiemmin se yksi viesti jonka kirjoitin sun tyttöystävälle. Älkää välittäkö ilkeilystä. Kaikki on teille molemmille vielä mahdollista. Ja lupaan vastailla tosiaan huomenissa töiden puitteessa jos haluatte jotain kysyä opiskelusta tai muusta.
T. Nainen KTM ja PS
No kuulostaa kyl ikäiseltään hän. Tosin ei ihan aikuiselta tää 20v. et ehkä sikäli ikien puoleen olette lähempänä toisianne, kuin jotkut muut saman ikäiset. Vaikka kuinka on halu olla itsenäinen ja olla välittämättä tätien länkytyksistä, ei omaa tulevaisuutta kannata pilata uhmakkuudella. Elämässä enemmän vaihtoehtoja, kun ajoissa panostaa. Muuhunkin, kuin "aikuiseen" poikaystävään.