Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässäkin menee kirjoittaja subjektina ja hänen käyttämä esimerkki suvereenisti sekaisin... Etkö osaa kritisoida annettua esimerkkiä ilman että kohdennat sen tuohon toiseen kirjoittajaan henkilönä...
Juuri tällaisten(kin) erojen takia en voisi ikinä ottaa kumppaniksi kuin vertaiseni ihmisen. Ja epäilen että tämänkaltaiset asiat voivat olla ongelma muillekin naisille. Peilaten siis keskustelun alkuperäiseen aiheeseen ja kuiluun. Minulle ainakin olisi ja on.
T. Nainen KTM ja PS "
Tarkoitat varmaankin tätä:
"Ja jälleen joku miessankari reinsi kertomaan että hänen ja ikäluokkansa miesten libido on niin heikko että se ei kestä kuin missin mitoissa olevan naisen läsnäolon tai se tekee täyden stopin.
Teidän esi-isänne sentää lisääntyivät meikittömien, täisten, harvahampaisten ja
Hei, edelleen hienoa, että hyvän löysit! Miksi jatkat yleisesti suomimammojen haukkumista? Kun me ei olla suo varten olemassa. Ei olla koskaan oltukaan. Keskity nyt vaan pitämään se oma vaimos tyytyväisenä, ettei hänkin jätä.
Onnellisuutesi olisi vakuuttavampaa ilman tuota katkeruutta, jota truuttaat joka kommentissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kukin tavallaan. Katso vaan sitten, että miehenä olet itse samaa laatua, jos mielit tällaista nuorempaa, nättiä ja timmiä naista joskus seuraksi tai pysyvämmin hankkia. Voi olla nimittäin että se nuori ja nätti ei vakuutu näistä jutuista eikä ehkä edes ulkomuodosta. Homma toimii toiseenkin suuntaan.
T. Nainen KTM ja PS"
Minulla on jo nuori, nätti ja timmi vaimo. Juuri hänen seksikäs ja sopusuhtainen vartalo on visuaalinen kiihoke, joka saa syttymään. Tietysti muukin ulkonäkö ja mahtava luonne.
Mielikuvitus vaimoa ei lasketa. Vertailukohtana tulee olla oikea, elävä, hengittävä vaimo.
Lasketaanhan naisillakin ne mielikuvituspuolisot, miksei siis miehillä?
Se vaan, et naiset eivät yleisesti valehtele kumppanien määristä tai puolison olemassaolosta. Kun nämä eivät ole mitään arvoja. On ihan yhtä ok olla ilman puolisoa. Monet todella tyytyväisiä oloonsa. Kuten miehetkin. Siis jos ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nimittely on ok niin älkää valittako kun kuvailen teitä värikkäästi.
**
No mutta ethän sä edes käytä kovin rikkaasti suomenkieltä, samoja seksijuttuja ja väkivalta juttuja. Kaikki muu luovuus puuttuu. Ja jos sitä itsestäsi löydät, käytä se argumentointiin.
T. Nainen KTM ja PS
Mihin väkivaltajuttuihin viittaat?
Et ole lukenut sitten ketjua. Täällä on ollut vaikka mitä sairaita juttuja naisia kohtaan. Olen itse ilmiantanut niistä jokaisen näkemäni, mutta en ole tarkistanut, onko ne poistettu.
eri
Siinä viitattiin "sä" pronominilla (tai no, sen kaltaisella) että tuo väkivaltajutut olisivat minun näppikseltäni. Mahdatteko ymmärtää että keskustelussa on useita henkilöi
Minä vastasin ainoastaan tuohon kysymykseen, en tiedä sen kirjoittajasta mitään. Jos hän ei ole niitä löytänyt, niin ne on sitten onneksi poistettu pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut ainakin sen seikan, että varsinkin vanhemmat ukkomiehet hakeutuvat helposti nuorten naisten seuraan. On ainakin oltava tosi varovainen ettei vahingossakaan näytä kiinnostunutta, vaikka pitäisikin miehestä niin ei ainakaan pidä näyttää sitä. Muuten ne ovat kiinni kuin takiaiset, ihan kokemuksesta vaan kerron...Toisaalta ymmärrän hyvin heitä, jos ei asiat oman vaimon kanssa ole kunnossa. Kaipaavat varmaankin sitä huomiota tai piristystä elämäänsä.
Nuorelle naiselle jos sanoo yhden ystävällisen sanan niin se reppana luulee että mies on siihen rakastunut. Ei kuule, miehet ovat teille on ystävällisiä ja peruskohteliaita.
No sama toisin päin. Kun se nuori nainen on kohtelias sille keski-ikäiselle miehelle (joka naisen mielestä on niin vanha, että toinen jalka on jo haudassa) niin se ukko luulee, että tyttö on siitä kiinnostunut.
Meinasin kerran mennä väliinkin, kun säälitti se tyttö niin kovasti, mutta en ollut varma tuntevatko he toisensa entuudestaan, koska mies käyttäytyi siihen malliin. Mies siis oli alkoholisti, paksu kuin tynnyri ja housut roikkuivat puoliperseessa. Persvako näkyi puoliksi. Mies haisi kilomertin päähän kuselta ja paskalta (ihan oikeasti). Mies rantautui tytön viereen istumaan juna-aseman odotushuoneessa ja alkoi juttelmaan. Tyttö vastaili kohteliaasti ja yritti olla, kuin ei mitään. Viimein tyttö sanoi, että pitää mennä ja lähti pois, mutta huomasin, että hän siirtyi vain ulos pakkaseen odottamaan junaa. Ällötti, että se vanha juoppo häiritsi tyttöä joka ei uskaltanut pyytää miestä poistumaan. Tyttöjä opetetaan olemaan kilttejä ja käyttäytymään nätisti, mutta aina ei tarvitsisi niin tehdä.
Tuokin törkimys varmaan luuli, että tyttö on sulaa vahaa hänen käsissään. YÄK. Nuoret tytöt on helppo kohde, suurin osa ei osaa ahdistavassa tilanteessa toimia oikein ja luulevat, että pitää olla ystävällinen. No ei tarvii tuollaisille tunkeutujille. Etsikööt vain kaltaistaan seuraa ja horiskoot niille.
Kivat fantasiat sulla taas menossa 😃😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kukin tavallaan. Katso vaan sitten, että miehenä olet itse samaa laatua, jos mielit tällaista nuorempaa, nättiä ja timmiä naista joskus seuraksi tai pysyvämmin hankkia. Voi olla nimittäin että se nuori ja nätti ei vakuutu näistä jutuista eikä ehkä edes ulkomuodosta. Homma toimii toiseenkin suuntaan.
T. Nainen KTM ja PS"
Minulla on jo nuori, nätti ja timmi vaimo. Juuri hänen seksikäs ja sopusuhtainen vartalo on visuaalinen kiihoke, joka saa syttymään. Tietysti muukin ulkonäkö ja mahtava luonne.
Kiva, että lopuksi edes mainitsit luonteen.
Sinulla siis kaikki hyvin. Sytyttävä vaimo (naisen tärkein ominaisuus ilmeisesti), joten mistä nyt sit täällä ränkytät? Oletko muiden miesten esitaistelia paremman maailma puolesta? Mikä on se agenda, jonka puo
Onpa nokkelaa heittää sama kysymys takaisin, vastaamatta omasta puolesta ollenkaan.
Ilmeisesti sinun puolelta agenda on sit ihan vain naisviha, koska tuon viha-aspektin omasta puolestas tuohon lisäsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut ja rakastava näkee puolisonsa haluttavana olipa tämä millainen ulkonäöltään.
Rakastava puoliso huolehtii terveydestään eikä anna itsensä lihota, altistuen lukuisille sairauksille ja lapsettomuudelle.
Olet täysin vapaa valitsemaan itsellesi hoikan puolison. Sitä ei kukaan vastusta. Pidä huoli kuitenkin siitä, että puolisosi ymmärtää sen hoikkuuden olevat sen rakkauden mitta. Ja sama tietenkin molempiin suuntiin. Pidä oma rasvaprosentti myös kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat naisten nimitellä miehiä palstapeikoiksi, ilman, että puutut asiaan...."
:DDDDDDDDD
Turhaan sinä jotakin toista keskustelijaa kovistelet joidenkin muiden kirjoituksista. Ja miksi hänen pitäisi puolustella miestä jota loukkaa "palstapelle" nimitys, kun tuo mies itse hokee suuvaahdossa päivästä toiseen "mällirännispermaämpärihuoralutkasaatanankiimainenpalstanarttu" litaniaa. Kumpikohan noita on pahempaa kirjoitusta??
Palstapelle on lähes hellittelynimi noihin palstamiehen käyttämiin nimityksiin ja törkeyksiin.
**
Kiitos sinulle tästä 😂👍🏻 mä en tiedä miksi se mulle avautuu aina jos joku nainen sanoo jotain mistä hän ei tykkää. Ihan kuin voisin asialle mitään :D
T. Nainen KTM
Edelleen, hänen tapa kirjoittaa yleisesti (ei edes ihmisiin (miehiin/naisiin) ylipäätään liittyen) miellytti huumoriani. Sinun tapa kirjoittaa yleisesti, ei edes ihmisiin ylipäätään liittyen ei miellytä minua. En pidä sinusta subjektina mutta se ei tarkoita että miesvihaisin sinua tai muitakaan miehiä. Olen vaan neutraalisti todennut ettet miellytä minua älyllisesti etkä huumorilla.
T. Nainen KTM ja PS, kahvitauolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin tämän loukkaantumisen. Onhan nyt miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittuliman paljon kohteliaampi ja kauniimpi ilmaisu kuin peikko eikun
Joko nimittely sallitaan tai sitä ei sallita.
Siaksi nimittely on ollut vuosia ok, samoin peikoksi.
Olet siis mällíränní.
Sika ja peikko onkin tosi verrannolliset noiden sun nimitysten kanssa... Kokeile joskus jotain nokkelaa, joka ei halveeraa toisia seksuaalisesti vaan siksi että et keksi mitään muutakaan... Samat jutut toistuu jatkuvasti.
T. Nainen KTM ja PS
Nokkelaa? Ei tarvetta muka-nokkeluudelle kun kerron mikä sä olet.
Niin nokkeluutta voi hyödyntää argumentoinnissa ja huumorissa. Ihan siis menemättä henkilökohtaisuuksiin tai loukkaamatta ketään. Taitolaji jota ei ilmeisesti kaikille ole annettu.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
No mutta ethän sä edes käytä kovin rikkaasti suomenkieltä, samoja seksijuttuja ja väkivalta juttuja. Kaikki muu luovuus puuttuu. Ja jos sitä itsestäsi löydät, käytä se argumentointiin.
T. Nainen KTM ja PS
Seuraa keskustelua...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä kuva näyttää totuuden lihavuudesta. Katsokaapas peikottaret itsekin ikäryhmää 18-29v, jolloin naisen pitäisi löytää mies ja alkaa lisääntymään. Ei ihme, että syntyvyys on romahtanut."
Ja jälleen joku miessankari reinsi kertomaan että hänen ja ikäluokkansa miesten libido on niin heikko että se ei kestä kuin missin mitoissa olevan naisen läsnäolon tai se tekee täyden stopin.
Teidän esi-isänne sentää lisääntyivät meikittömien, täisten, harvahampaisten ja sairauksien enenaikaisesti vanhentamien naisten kanssa savupirteissä ihan ilman ongelmia. Mutta silloin miehet olivatkin vielä miehiä.
Mielenkiintoinen tulkinta peikottarelta. Tavallaan ymmärrän kiihtymyksen, koska nykyaikana, kun naisten hygienia on muuttunut
KTM on ollut töissä ja nyt vasta kahvitauolta. Saat itse selvittää omat selkkauksesi muiden naisten kanssa. Älä jaksa niitä minulle raportoida.
T. Nainen KTM ja PS
Palstamammat ovat enimmäkseen löytäneet ne hyvät ja asialliset puolisot, joiden verbaalisuus ei keskity alapäähän ja eritteisiin. Siten se eroaa.
No todellakin tämä 😂 luojan kiitos kotona on tolkun mies. Mutta kuten olen sanonut, vertaisensa miehen löytäminen ei ole helppo tehtävä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamies väittää olevansa naimisissa ja vaimo saa varmaan kuulla harva se ilta, että kyllä minä sinun rotanloukoosikyrpänisullonvaikkaväksin. Ja muitakin kauniita sanoja varmaan palstamieheltä vaimolle irtoaa. Oi kuinka kaunista ja herkkää lempeä. Sitten palstamies sanoo jollekin nuorelle naiselle pari ystävällistä sanaa ja heti nämä ovat pelkää vahaa palstamiehen käsissä. Mikä casanova tämä palstapelle onkaan. Naiset parvelee tungokseen asti palstapellen kimpussa, mutta niin vain hänellä on aikaa täällä viihdyttää muitakin naisia ihastuttavill haukkumisillaan.
Kenelläkään ei liene epäselvää mikä naistenmies on naisten keskuudessa. Palstamies osaa naiste viettelemisen, kun avaa suunsa, sieltä tulee: Sun vit*tus on rotanloukko, kyllä kai senkin joku huolii, oot spermaÅmpä
No siinä on kysymys mitä voit pohtia jonkun mt-asiantuntijan kanssa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS"
Mielikuvitus vaimoa ei lasketa. Vertailukohtana tulee olla oikea, elävä, hengittävä vaimo.
Lasketaanhan naisillakin ne mielikuvituspuolisot, miksei siis miehillä?
Se vaan, et naiset eivät yleisesti valehtele kumppanien määristä tai puolison olemassaolosta. Kun nämä eivät ole mitään arvoja. On ihan yhtä ok olla ilman puolisoa. Monet todella tyytyväisiä oloonsa. Kuten miehetkin. Siis jos ovat.
Naiset itse pilkallisesti selittävät ettei keskustelukumppaneilla (miehet) ole edes naista jne jne. Tällä annatte ymmärtää että teistä sille on jokin arvo.
Vai miksi vinoilitte "mielikuvitus vaimosta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Seuraa keskustelua...
T. Nainen KTM ja PS
Eihän mun tarvitse seurata kun sä väität minun kirjoittaneen väkivaltajuttuja. Kerro nyt mitä kirjoitin.
Toisin kuin manosfäärin kaappihomot ovat zoomereille uskotelleet, niin kannattaa olla vassareita äänestävä ekohippimies (kuitenkin silti ktm:n palkalla). Sai valita mieleisensä tyttöystävän, jonka kanssa voi olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS"
Lasketaanhan naisillakin ne mielikuvituspuolisot, miksei
Jos sinulla on vaimo, niin se asia ei muutu vaikka tällä palstalla joku sitä mahdollisesti epäilisi. Ota nyt ihan rauhassa taas ja mieti järjellä. Ei kukaan vie vaimoasi vaikka kyseenalaistaisi onko sinulla sellaista.
T. Nainen KTM ja PS, menen takaisin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Seuraa keskustelua...
T. Nainen KTM ja PS
Eihän mun tarvitse seurata kun sä väität minun kirjoittaneen väkivaltajuttuja. Kerro nyt mitä kirjoitin.
Toisin kuin sinulla, minulla on töitä ja menen niitä nyt tekemään. Ole hyvä ja palaa keskusteluissa taaksepäin niin kauan että löydät mitä etsit. Minä en linkkaa sinulle mitään nyt enkä jatkossa. Nyt menen takaisin töihin!
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Ei ihme että se käsitys naisen vartalosta ja siitä mikä voi olla kiihottavaa alkaa vääristyä. Ja sitten se vika siitä sysätään naisten niskaan ja he ovat se syy kun miehellä ei ota eteen."
Ei miehillä käsitys kiihottavasta naisvartalosta mihinkään ole muuttunut. Sitä käsitystä kyllä yritetään muuttaa siihen suuntaan, että todella ylipainoisetkin naiset saisivat kiihottumaan, mutta jos miehillä ei ole fetissiä lihavia naisia kohtaan, niin minkäs sille mahtaa, kun ei seiso niin ei seiso. Libidossa ei siis ole vikaa, vaan siinä, ettei miehen tarvitsemaa visuaalista kiihoketta tarjoa ylipainoinen nainen.
Sekoitat tahallasi koko ajan käsitteitä. Ylipainoinen ei ole sama asia kuin sairaaloisen lihava joita kohtaan jotkut voivat tuntea fetissi-tyyppistä halua.
Ja libidon heikkoitta on juuri se että mies tarvitsee kovasti visuaalista kiihoketta jotta haluaisi seksiä. Se normaali biologinen halu ei tarvitse mitään normivartaloista eroavia kiihokkeita.
Sinun väitteesi on kuin sanoisi että kyllä se mies on ihan yhtä ahkera joka vaatii työstä kymppitonnin ennen kuin viitsii mitään tehdä kuin se joka tekee ilolla vaikka ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin tämän loukkaantumisen. Onhan nyt miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittuliman paljon kohteliaampi ja kauniimpi ilmaisu kuin peikko eikun
Joko nimittely sallitaan tai sitä ei sallita.
Siaksi nimittely on ollut vuosia ok, samoin peikoksi.
Olet siis mällíränní.
Sika ja peikko onkin tosi verrannolliset noiden sun nimitysten kanssa... Kokeile joskus jotain nokkelaa, joka ei halveeraa toisia seksuaalisesti vaan siksi että et keksi mitään muutakaan... Samat jutut toistuu jatkuvasti.
T. Nainen KTM ja PS
Nokkelaa? Ei tarvetta muka-nokkeluudelle kun kerron mikä sä olet.
Niin nokkeluutta voi hyödyntää argumentoinnissa ja huumorissa. Ihan siis menemättä henkilökohtaisuuksiin tai loukkaamatta ketään. Taitolaji jota ei ilmeisesti kaikille ole annettu.
T. Nainen KTM ja PS
En koe tarpeelliseksi hyödyntää moisia taitoja tällä palstalla, vain teidän tähden. Te palstamammatkin teette parhaanne jotta naisviha leviäisi nuorten miesten keskuudessa, ja teette todella hyvää työtä.
Kukas miehiä estää?