Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
11641/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen siitä, että luonto tekee pikkuhiljaa tehtävänsä. Naisista tulee vähitellen katoamaan ne ilkeät ja ylipainoiset, miehiä ja lapsia vihaavat hylkiöt joiden elämäntehtävänä on levittää pahaa mieltä kaikkien silmille. Kamala ulkonäkö ja luotaantyöntävä luonne ovat varsin hyviä ja luonnonmukaisia ehkäisykeinoja. 

Toivottavasti se karsii myös ne vaimojaan listivät miehet. Vai väitätkö, että kaikki miehet on  mukavia ja sympaattisia( miten tämän ketjun spermaämärimällirännimies? Sinusta varmaan todella ihana mies, niin ystävällinen ja omaa hyvät käyöstavat?)  Ylipainoisiahan ei miehissä ole nimeksikään  (v 2020 työikäisistä 20-54v miehistä 65% ja naisista 49% oli ylipainoisia tai lihavia)ja naisia ja lapsia ei vihaa kukaan mies(muuten ei vaan haluta maksaa oman lapsen elatusta/tai osallistua oman lapsen elämään ja  tässä ketjussa sanotaan, että mies voi nuijia akan hengiltä, jos uskaltaa ryppyillä=sanoa oman mielipiteensä) Miehet eivät koskaan levitä pahaa mieltä ja tämäkin ketju sen todistaa. Naisita on puhuttu todella kauniisti, ei yhtään halveksittu ja haukutta alatyylisillä nimillä.  Kaikki miehet on komeita ulkonäöltään, totta kai ja kaikilla mitä ihanin ja lämpimin luonne.  

Vierailija
11642/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla on komea mies. Pitkä, leveäharteinen, kapealanteinen ja tuuheatukkainen, sosiaalinen, nauravainen ja huumorintajuinen. Mikäs tässä on ollessa."

Ajoin tuon tekoälyn ja valheenpaljastimen läpi ja julkistan tuloksen:

"Minä haluaisin komean miehen. Pitkän, leveäharteisen, kapealanteisen ja tuuheatukkaisen, sosiaalisen, nauravaisen ja huumorintajuisen. Olis ihanaa olla sellasen kanssa.

Nykyinen on pätkä, kapeaharteinen, leveä- sekä leväperseinen ja kranssitukkainen, sosialisti, totinen ja huumorintajuton. Mutta minkäs teet, en itsekään ole kedon kauneimpia kukkasia. Näillä mennään."

Aivan kuten aiemmin kirjoitin. Jos täällä kertoo yhtään mitään positiivista omasta miehestä, palstapeikot alkavat vänkyttää vastaan. Mikähän siinä palstapeikkoja kiukuttaa?

Omalla miehellä ei muuten ole palstapeikkojen ihannepiirtei

**

Niitä harmittaa että olet löytänyt viehättävän ja sinulle mieluisen miehen. Me kaikki muut kyllä ymmärrämme ja uskomme kun kerrot miten asia on ja olemme iloisia puolestasi. Emme myöskään ajattele että ulkonäössäsi olisi mitään moitittavaa tai muutenkaan.

T. Nainen KTM ja PS 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11643/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuuluun näihin miehiin, jotka ei vaan lyödä mistään puolisoa itselleen, vaikka kuinka yritän tutustua uusiin ihmisiin. Sitten taas on muutamia työttömiä vanhoja peruskoulu luokkalaisia, joilla naisia kyllä näyttää riittävän :(. Itse olen työssäkäyvä 32v mies, joka haluaisi perheen, mutta puoliso puuttuu. En juo alkoholia, tupakoi tai mitään muuta epäterveellistä, elämän tapaa vietä. Olen myös oma itseni, eli en esitä mitään toista persoona itsessäni, vaikka valehtelemalla matkustamalla pitkin maailmaa parikymppisenä. Taidan jäädä loppuelämäksi yksin tässä maailmassa.

--

Haaveilen joka päivä yksinolosta. Namisissa oleva sekä 5 lapsen isä.

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, sanoo vanha sananalasku ja näköjään pitää edelleen paikkansa :D

Vierailija
11644/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuuluun näihin miehiin, jotka ei vaan lyödä mistään puolisoa itselleen, vaikka kuinka yritän tutustua uusiin ihmisiin. Sitten taas on muutamia työttömiä vanhoja peruskoulu luokkalaisia, joilla naisia kyllä näyttää riittävän :(. Itse olen työssäkäyvä 32v mies, joka haluaisi perheen, mutta puoliso puuttuu. En juo alkoholia, tupakoi tai mitään muuta epäterveellistä, elämän tapaa vietä. Olen myös oma itseni, eli en esitä mitään toista persoona itsessäni, vaikka valehtelemalla matkustamalla pitkin maailmaa parikymppisenä. Taidan jäädä loppuelämäksi yksin tässä maailmassa.

--

Haaveilen joka päivä yksinolosta. Namisissa oleva sekä 5 lapsen isä.

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, sanoo vanha sananalasku ja näköjään pitää edelleen paikkansa :D

No mutta on siinä aika tohina jos 5 lasta ja puoliso :D kyllä ihminen tarvitsee myös omaa aikaa ja siitä saa haaveilla vaikka perheellinen olisi. Ei se tarkoita etteikö silti rakastaisi perhettään. Minäkin vaalin omaa aikaani. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11645/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee mieleen väkisinkin, että ihmislaji olisi hyvä jalostaa kaikista impulsseista vapaaksi, mahdollisimman älykkääksi lajiksi. Tunteet ja seksuaalisuus ovat ovat vain älyllistä kehitystä jarruttavia tekijöitä, jotka sairaimmillaan näkyvät yltiöliberaalien sukupuolisekoilussa sekä uskonnolliskonservatiivien sukupuolirooli- ja lisääntymispakkomielteissä.

No tässä taas aika raflaava ehdotus. Kaikki meistä kun ei nytkään ole vietävissä impulssien tai muiden mukana. Tunteita ja seksuaalisuutta tarvitaan ihan vaan jo siksi että mahdollistetaan älyllinen kehitys... Mutta se että onko niiden orja vai hallitseeko itse itseään on pitkälti ihmisen omissa käsissä ja vastuulla. Jos ei hallitse niin lopputulos voi olla mitä tahansa älytöntä. Kuten kieltämättä tämäkin kommentti...

T. Nainen KTM ja PS 

Kaikki eivät ole, totta, mutta valitettavasti woketus, kristilliskonservatiivisuus ja islamismi eivät ole marginaali-ilmiöitä, vaan massaliikehdintää, ihmisen alhaisimpien viettien ja tietoisuuden saastaisia ristisiitoksia.

Vierailija
11646/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole, totta, mutta valitettavasti woketus, kristilliskonservatiivisuus ja islamismi eivät ole marginaali-ilmiöitä, vaan massaliikehdintää, ihmisen alhaisimpien viettien ja tietoisuuden saastaisia ristisiitoksia.

Otetaan taas rauhallisesti ja asiat mittasuhteisiin. Suomessa molemmat kuvaamasi ilmiöt ovat aika maltillisia ja vähemmistössä. Toisten vakaumuksille ei oikein voi mitään. Voit valita sinulle sopivan tavan ajatella itse ja sen saman valinnan voivat tehdä muutkin. Pääasia ettei kukaan syötä omia ideologioita toisille, vaan ihminen saa ja voi itse valita sopivat arvot ja tavat elää. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11647/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttava kehitys

Todellakin. Pojat ja miehet ovat huonossa jamassa henkisesti. fyysisesti, koulutuksellisesti, kulttuurisesti...arvoiltaan tyhjössä ja naisviha ja muutkin foobiat kukkivat. :/

Eipä nmäy KTM tuomitsevan näitä tekstejä asiattomina. Hän selvästi on samaa mieltä.

Juu, KTM ollut pienellä lemmenlomalla niin ei ole kerennyt aiemmin vastata. En ole vielä kartalla mitä täällä on kirjoiteltu, vasta luen... miesten koulutus ja henkinen tilanne on kyllä huoli minullakin. Enempää en tähän nyt tiedä kannattaako kommentoida.

T. Nainen KTM ja PS 

Ihmettelen palstanaisten kaksinaismoralisti

Tän #vaimoaasiasta-miehen jutut on niin hämäriä, et ihan itse pilannut uskottavuutensa. Ktm ei liity mitenkään asiaan. 

Vierailija
11648/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä en ihmettele yhtään. Ei tällä palstalla näe naisiltakaan kehuja omista miehistään."

Jos täällä sanoo edes yhden positiivisen asian omasta miehestä, alkaa heti ölinä "ei sulla mitään miestä ole, senkin läskisiiderivalas, öhhöhhöö".

Nähdäkseni palstan naiset ovat opettaneet myös miehille huonoja kåytöstapoja. Aluksihan se tietysti naurattaa, kun palstanaiset kuorossa paljastavat, että sekä entiset, että nykyiset miehet ovat kaljamahaisia, kranssitukkaisia ja sohvalla piereskeleviä tursakkeita, mutta se saa komeankin miehen hymyn hyytymään, kun palstan naisille on täysin vierasta, että on myös ihan komeitakin miehiä ja heillä kauniita ja nuoria vaimoja. Osa saattaa sitten lähteä kostoretkelle ja kertoa ihan surutta totuuden palstanaisesta. Suomi on kuitenkin pieni maa ja kun tiedetään, ettei palstanaiset kykene pitämään salaisuuksia

Nyt on komealla suomipojalla taas vähän harhaista settiä. Sinä siis tunnet palstanaiset? Mitähän salaisuuksia nyt on vuodettu?

Vierailija
11649/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todella pitäisi valita hyvesignaloivien ja kaikkea sensuroivan wokevasemmiston tai kristilliskonservatiivisten, kaikkea erilaista vihaavien änkyröiden väliltä, niin toivoisin mieluusti tämän väkivaltaisen, ahneen ja sysipahan kädellislajin pikaista sukupuuttoa.

Niin, ehkä tosiaan on paljon muutakin kuin nämä kaksi ääripäätä... Ja kyllähän luonnonvalinta tekee tehtäväänsä haluttiin tai ei. Esimerkiksi miehen tietty käyttäytyminen/työ/ulkonäkö jne. vetoaa naisiin enemmän kuin toinen vastaava. Luonnollisesti nainen valitsee ja suosii itselleen mieleisiä asioita. Oikeasti taustalla on koko ajan luonnonvalinta. Ja jep, mies tekee samaa, myöntää tai ei. Eikä se ole minusta ongelma kummankaan kohdalla. Ihminen ja luonto saa painottaa niitä ominaisuuksia joita haluaa tulevassakin nähdä. Ja karsia ne mitä e

Eihän elämässä ole mitään mieltä ilman tunteita. Tai intohimoa. Ne tekee elämisestä elämisen arvoista, hyvässä ja pahassa.

Vierailija
11650/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet on kuunnelleet Jordan Petersonia ja sitä kautta kenties löytäneet nuorempia, konservatiivisia arvoja kunnioittavia esikuvia. Ei siis mitään äärioikeistolaisia hörhöjä vaan koulutettua fiksuja yksilöitä. Nuorilla naisilla ei ole mitään vastaavia esikuvia vaan he kasvavat vihervasemmistolaisen median ja siitä kumpuavien someilmiöiden armoilla. Juurisyy molempiin on perherakenteiden rikkoutuminen ja vastuullisen vanhemmuuden puuttuminen.

Miehilla Peterson ja Tate (onko muita?) ja naisilla ei ketään. Hmm ja ongelma naisten kohdalla on siis...eikö se ole aika lammas, joka kulkee jonkun gurun perässä, ajattelematta itse? 

Monet näköjään tarvii aina jonkun, joka sanoo, miten pitää ajatella. Ennen se oli kirkko. Nyt kun kirkon merkitys on hävinnyt, tulee joku Tate sit sanelemaan. 

Vierailija
11651/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huolestuttavaa on sukupuoleen katsomatta jos ainoastaan yksi henkilö/taho tai ideologia ohjaa koko personaa. 

Nuorena naisena olen pelannut arvomaailmaa esimerkiksi klassiseen länsimaalaisen filosofiaan. Löydän selviä yhtymäkohtia ja selviä eroja omaan ajatteluuni. Nämä eroavaisuudet tosin auttavat ymmärtämään ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla kuin minä. Voin jopa tätä kautta hakea ja saada ymmärrystä, vaikken tingi omista arvoista. Voin suositella ihan sukupuoleen katsomatta.

T. Nainen KTM ja PS"

Jos Petersonia tarkoitetaan, niin kyseessä on kuitenkin rautainen ammattilainen, joka oman työnsä kautta on tehnyt havaintoja ja ymmärtänyt mikä nykymenossa mättää. Eikö tervepäisiä naisia yhtään huolestuta se, että naisten mt-ongelmat vain lisäåsntyvät, vaikka voimaantumisen ja kaiken muun typerän vouhottamisen piti parantaa naisten elämää?

Tottakai se on huolestuttavaa. Toisaalta kyse voi olla myös siitä, et nykyään nämä haasteet tulevat näkyviksi. 

Eihän nuoret miehetkään ole onnellisia. Se on osa ongelmaa, etteivät hakeudu avun piiriin vaan mieluummin käyttävät alkoholia ja muita aineita, syrjäytyvät ja rötöstelevät. Ja/tai kuuntelevat jotain "gurua", joka on osannut rikastua näiden eksyksissä olevien vähillä rahoilla.

Nuoret naiset hakevat kuitenkin apua ja toivottavasti sitä myös saavat.

Vierailija
11652/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo palstapeikkoa harmittaa jos miehiä haukutaan, mutta vielä enmmän ottaa pattiin, jos miestä kehutaan:D vaikea tietää kumpi on palsatamiehen mielstä pahempaa. Tuolla aikaisemmin, kun kerroin omasta isästä, joka piti tyttöjäkin ihmisenä ja arvokkaina ihmisinä niin palstamies väitti, ettei sellaista miestä ole ikinä elänytkään :D

Palstamiehen on vaikea uskoa, että miehissä on hyviä ja normaaleja ihmisä, mutta ei  hän usko, että niitä on naisissakaan. Aika kieroutunut maailmankatsomus.

11653/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.

Mä en kyllä tällaista ole havainnut. Kyllä sukupuolten väliset erot ovat suurempia jossain arabimaissa, siellähän miehet ja naiset elävät ihan eri elämää eristettynä toisistaan. Eikä naiset edes käy töissä eikä tiedä mistään mitään.

Mun mielestä naiset eivät ole mitenkään hukassa vaan nuoret miehet ovat hukassa enemmänkin. Senhän kertoo jo tilastot meillä Suomessa miten paljon nuoria miehiä syrjäytyy.

Nuoria miehiä ei enää oikein yliopistoissa näy, eivät pääse kun ei rahkeet riitä. Naiset kouluttautuvat ja menevät eteenpäin. Miehet jäävät kalluina pyörimään vailla mielekästä tekemistä. Sitten tulee nämä päihteet ja insel kuviot.

Nuo viherhöpinät nyt on sellainen tämän ajan trendi, se on menossa jo ohi ja kohta on taas jotain uutta ja ihmeellistä. Ainahan nuoret naiset on olleet enemmän kiinnostuneita trendeistä ja lifestylesta. Ymmärrän toki että miehelle noiden viherjuttujen kuuntelu on raskasta, en itsekään jaksaisi sellaista kumppania. Mutta varmasti myös ihan tavallisia naisia löytyy.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11654/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan taas rauhallisesti ja asiat mittasuhteisiin. Suomessa molemmat kuvaamasi ilmiöt ovat aika maltillisia ja vähemmistössä. Toisten vakaumuksille ei oikein voi mitään. Voit valita sinulle sopivan tavan ajatella itse ja sen saman valinnan voivat tehdä muutkin. Pääasia ettei kukaan syötä omia ideologioita toisille, vaan ihminen saa ja voi itse valita sopivat arvot ja tavat elää. 

T. Nainen KTM ja PS 

Toistaiseksi ainakin maltillisia ja vähemmistössä, mutta niiden suosio ja näkyvyyden lisääntyminen ovat epäterveitä ilmiöitä. Ihmisten soisi ihailevan enemmän vaikkapa tieteentekijöitä kuin ideologisia profeettoja. Mutta tehköön kukin miten haluaa, introverttina ja maalla asuvana pystyn onneksi eristäytymään massoilta, jotka kokisivat minut jollain hullunkurisella tavallaan vihollisekseen.

Vierailija
11655/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luonto tekee tehtäväänsä sukupuoleen katsomatta. On hyvä huomioida että jos mies (sinä) koet nämä epämiellyttäväksi nainen voi vastaavasti ja oikeutetusti kokea esim puheesi epämiellyttäväksi ja valita jonkun muun sinun sijaan. 

T. Nainen KTM ja PS "

Kommenttisi on aika epälooginen paikassa, jossa palstailevia miehiä ilkutaan inceleiksi, jotka eivät tule koskaan saamaan naista, mutta palstalla kaiket päivänsä notkuvat ilkeät ja lihavat naiset vain valitsevat tuosta vaan itselleen miehen. Mä olen varma, että naisia on vielä suurempi joukko, jotka eivät ole löytäneet kumppania, mutta se verhotaan muka omasta tahdostaan sinkkuudeksi. 

Jännä juttu, et aina kun mies löytää kumppanin, löytää nainenkin. Ja sit sama toisin päin. Ellei kyse ole homoseksuaaleista. Eli parisuhteissa on yleensä aina pari. Ellei sit joku pyöritä isompaa joukkoa. Mut heitäkään tuskin niin paljon on, et olis jotenkin isompi joukko naisia ilman parisuhdetta, kuin miehiä.

Incelleistä ei  tässäkään keskustelussa olla puhuttu ikiaikoihin. Ja yleensä senkin ottaa mies puheeksi. 

Vierailija
11656/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Toistaiseksi ainakin maltillisia ja vähemmistössä, mutta niiden suosio ja näkyvyyden lisääntyminen ovat epäterveitä ilmiöitä. Ihmisten soisi ihailevan enemmän vaikkapa tieteentekijöitä kuin ideolog

**

En minäkään näitä ideologioita seuraa tai mitenkään samaistu. Luen länsimaalaista filosofiaa ja aika pitkälti sen mukaan olen rakentanut omat käsitykseni ja arvoni. Joku muu elää jotenkin muuten ja ei se oikeastaan haittaa minua millään tavalla. Tärkeintä on saada itse elää omien arvojen mukaan. Ja pohtia itse mitä ajattelee, ei niin että joku ajattelee ja sanoo puolesta.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11657/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Toistaiseksi ainakin maltillisia ja vähemmistössä, mutta niiden suosio ja näkyvyyden lisääntyminen ovat epäterveitä ilmiöitä. Ihmisten soisi ihailevan enemmän vaikkapa tieteentekijöitä kuin ideolog

Vierailija
11658/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että täällä vähän väliä naisia haukutaan yleisesti ja yksittäin. Ensin joku valittaa, ettei naiset miehiään kehu. Sit kun kehuu, tulee älytön purkaus, miten se nainen jotenkin despoottisella tavalla pitää miestään veitsen terällä. Eli joku haukkuu itselleen tuntemattoman naisen ja sen parisuhteen sen takia, kun nainen meni miestään kehuman. Ja jengi vielä peukuttaa tätä...

Joku todella syvä naisviha jyllää ja monella ei todellakaan hyvä olo elämässään. Edes aasiatar ei ole onnistunut onnellistamaan tuota katkeraa miestä. Surullista.

Jep, mutta karavaani kulkee vaikka koirat haukkuu. Onneksi itsellä on onnellinen ja vakaa elämäntilanne. Toivon sitä muillekin. Mutta vastuu omasta elämästä on ihmisellä itsellä, ei muilla. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11659/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuoria miehiä ei enää oikein yliopistoissa näy, eivät pääse kun ei rahkeet riitä. Naiset kouluttautuvat ja menevät eteenpäin. Miehet jäävät kalluina pyörimään vailla mielekästä tekemistä. Sitten tulee nämä päihteet ja insel kuviot."

Todellisuudessahan miehet kouluttautuvat aloille, joista on yhteiskunnallista hyötyä, on miehille paljon mielekkäämpää ja ehkä heitä nolottaisi valmistua työttömäksi maisteriksi näin esimerkkinä. Yhteiskunta ei kauaa toimi, jos kaikki ovat pelkkiä käsienheiluttelijoita.

Ja sinulle annan vanhana ja viisaana neuvon. Hankkiudu eroon kaveripiiristäsi johon kuuluu kalluja, jotka käyttävät päihteitä ja ovat inceleitä. Se asenne voi tarttua sinuunkin.

Vierailija
11660/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nuoria miehiä ei enää oikein yliopistoissa näy, eivät pääse kun ei rahkeet riitä. Naiset kouluttautuvat ja menevät eteenpäin. Miehet jäävät kalluina pyörimään vailla mielekästä tekemistä. Sitten tulee nämä päihteet ja insel kuviot."

Todellisuudessahan miehet kouluttautuvat aloille, joista on yhteiskunnallista hyötyä, on miehille paljon mielekkäämpää ja ehkä heitä nolottaisi valmistua työttömäksi maisteriksi näin esimerkkinä. Yhteiskunta ei kauaa toimi, jos kaikki ovat pelkkiä käsienheiluttelijoita.

Ja sinulle annan vanhana ja viisaana neuvon. Hankkiudu eroon kaveripiiristäsi johon kuuluu kalluja, jotka käyttävät päihteitä ja ovat inceleitä. Se asenne voi tarttua sinuunkin.

**

Yliopistossa on miehiä ja yhteiskunnassa on paljon yliopiston suorittaneita miehiä. Hyvä niin, olisin naimaton itsekin jos ei vertaista olisi löytynyt. Tuon naisen kommentti oli karkea yleistys joka ei edes päde.

T. Nainen KTM ja PS 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi